.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 21:47:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 1.8S] Rozgrzany silnik rzuca - Ke-jetronik
PostNapisane: 27.mar.2006 10:24:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lut.2006 05:59:21
Posty: 11
Lokalizacja: Łuków
Witam, mam mały problemik - moje autko po nagrzaniu trochę rzuca silnikiem tzn. wygląda to tak jakby miał przerwę na którymś cylindrze co jakiś czas. Chodzi niby równo - wskazuje 950 obrotów ale co kilka sekund obroty tak jakby spadały ok 30 i wracały na normalne przy tym następuje tarpnięcie silnikiem. Na badaniu koputerowym wskazania sondy podczas tego tarpnięcia pokazywały wzbogacenie mieszanki i powrót do właściwej - opis: równa praca silnika 0,4 V-0,6 V, szarpnięcie - skok napięcia do 0,9V.
Podczas pracy na zimnym silniku wszystko jest ok- MA 1200 obrotów, po 3 min obroty spadają na 800 i rosną wraz ze wzrostem temperatury silnika do 950. Te szarpnięcia są tylko na ciepłym silniku - co może być tego przyczyną?.
Wymieniłem palec , świece, filtr powietrza ale nie zmieniłem przewodów ani kopółki.

_________________
AUDI B3 1.8 S (JN) 1990 KE-JETRONIC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B3 1.8S] Rozgrzany silnik rzuca - Ke-jetronik
PostNapisane: 27.mar.2006 11:05:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
marccos29 napisał(a):
Witam, mam mały problemik - moje autko po nagrzaniu trochę rzuca silnikiem tzn. wygląda to tak jakby miał przerwę na którymś cylindrze co jakiś czas. Chodzi niby równo - wskazuje 950 obrotów ale co kilka sekund obroty tak jakby spadały ok 30 i wracały na normalne przy tym następuje tarpnięcie silnikiem. Na badaniu koputerowym wskazania sondy podczas tego tarpnięcia pokazywały wzbogacenie mieszanki i powrót do właściwej - opis: równa praca silnika 0,4 V-0,6 V, szarpnięcie - skok napięcia do 0,9V.
Podczas pracy na zimnym silniku wszystko jest ok- MA 1200 obrotów, po 3 min obroty spadają na 800 i rosną wraz ze wzrostem temperatury silnika do 950. Te szarpnięcia są tylko na ciepłym silniku - co może być tego przyczyną?.
Wymieniłem palec , świece, filtr powietrza ale nie zmieniłem przewodów ani kopółki.


...tak jakby na ktoryms cylindrze lapal przerwe? moze byc wina prewodow i/lub kopułki, ze co jakis czas zgubi gdzies iskre. sprobuj od jakiegos znajomego na test przelozyc kabelki i kopule, czy to w tym tkwi problem.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: