.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 08:29:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 ABC] wymieniłem olej w skrzyni i problemy
PostNapisane: 27.mar.2006 10:44:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.mar.2006 07:56:25
Posty: 35
Lokalizacja: Mazowieckie
jak w temacie , wymieniłem olej w manualnej skrzyni ze względu na duże ubytki , załałem go syntetykiem 75W90 wg instrukcji fabrycznej , i problem , następnego dnia rano i tak jest już od kilku dni zauważyłem że biegi do 3 włącznie trzeba wkładać z dużym wysiłkiem , czy to normalne ze względu na większą gęstość nowego oleju , czy coś się sypie w samej skrzyni ?? Może ktoś z was ma już takie doświadczenia??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 10:55:43 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a wycieki zlikwidowales?
moze to wina sprzegla ? biegi powinny lekko wchodzic bo syntetyk to najzadszy z olejow o ile miales wczesniej inny. no i poza tym czy nalales wystarczajaca ilosc tego oleju

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 10:55:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Tego oleju 75W90 są dwa rodzaje. API GL-4 i API GL-5. I nie można ich stosować zamiennie. Ja wlałem Mobila1 75W90 SHC, zastępuje zarówno GL-4 i GL-5. :)

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2006 20:49:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.mar.2006 07:56:25
Posty: 35
Lokalizacja: Mazowieckie
dzięki za informacje , w odpowiedzi wyjaśniam , wlalem około 2,5 litra olej Shell 75W90 wg instrukcji jest 2,35 l , nic nie znalazłem o dodatkowej porcji dla przekładni tak jak jest to w automacie (tam wchodzi extra 0,7 l) przyjrzałem się z resztą okolicy samej przekladni i korków kontrolnych / wlewów ani śladu , co do klasy oleju to trudno być duchem świętym i wyczuć co za olej GL 4 czy GL 5 tam był , jutro jadę na aso niech mi to sprawdzą , i wyjasnią o co chodzi i jak już coś się dowiem rzucę na forum


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: