.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.cze.2025 01:25:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 AFN] brak reakcji na pedał przyspieszenia
PostNapisane: 03.kwi.2006 19:20:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
tóż wydarzyła się następująca rzecz i prosiłbym o poradę co może być nie tak. Włączyłem silnik (pochodził ok 1 minuty zanim ruszyłem) jedynka,dwojka, jadę. Zatrzymałem się na chwilę,wrzucam jedynkę wciskam gaz a tu brak jakiejkolwiek reakcji! Szybkie przerzucenie na dwójkę i dokładnie tak samo! Silnik tylko przez chwilę na każdym biegu sam się wkręca na obroty (dosłownie) i samochód może osiągnąć max 60 km/h i to jadąc na 5-tce. Ciskanie przeze mnie na pedał gazu nic nie daje. Dodatkowe info to to że miga mi kontrolka świec i slinik na "luzie" pracuje na 1.3 tyś obr.
Silnik 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2006 19:23:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Uszkodzenie lub zabrudzenuie nastawnika. U mnie niestety podobny efekt występuje coraz częściej ... średnio 2 razy w miesiącu ... Ale nie odpala się u mnie kontrolka check , a u Ciebie tak , w takim przypadku nie lekceważyłbym objawów i pojechałbym na szybką diagnostykę i naprawę.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2006 20:20:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Hmm nastawnik...Niewiele mi to mówi/A co robisz zeby z powrotem działał?Sam Ci się ożywia czy musisz cokolwiek pogrzebać? I od razu zapodaj ile może mnie to wynieść finansowo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2006 20:32:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Restartuję silnik , czekam 3 minutki i jadę dalej, obroty po czasie spadają i wracają do normy. Zawsze mi się tak dzieje jak przejadę się autem długą trasa z pedałem w podłodze (ostatnio jechaliśmy na prostej 195 km/h i tak z 10 km) Po tym znow mi sie tak zrobilo az motor zgasł. Pomaga czyszczenie nastawnika (jest to dokladnie opisane i mozna to znaleźć używając szukaczki), lub w najgorszym wypadku jego wymiana koszt kilkuset złotych.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2006 20:41:40 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
I powiem Ci szczerze że tu by się zgadzało bo ledwo co przyjechałem z Gdańska i zrobiłem tą trasę w godzinę i 40 minut.To i ja tak spróbuję zrobić z tym ponownym uruchomieniem silnika i odczekaniem kilku minut. Lookne czy zadziala///


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2006 21:29:11 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
emsi napisał(a):
I powiem Ci szczerze że tu by się zgadzało bo ledwo co przyjechałem z Gdańska i zrobiłem tą trasę w godzinę i 40 minut.To i ja tak spróbuję zrobić z tym ponownym uruchomieniem silnika i odczekaniem kilku minut. Lookne czy zadziala///


A dokładnie co to za nastawnik? Zapodałbyś więcej szczegółów?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2006 06:18:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2005 00:57:49
Posty: 210
Lokalizacja: Wrocław (czasem Jelenia Góra)
emsi napisał(a):
A dokładnie co to za nastawnik? Zapodałbyś więcej szczegółów?
Poszukaj o N75.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2006 06:20:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Damos napisał(a):
emsi napisał(a):
A dokładnie co to za nastawnik? Zapodałbyś więcej szczegółów?
Poszukaj o N75.

Nie myl pojęć , N75 i nastawnik nie maja ze sobą nic wspólnego ... :!:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2006 10:39:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
No i niestety próba zrestrartowania silnika i odczekania 3 minut na nic się zdała.Chyba trzeba podłączyć się do peceta...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2006 11:22:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2005 00:57:49
Posty: 210
Lokalizacja: Wrocław (czasem Jelenia Góra)
baskecik napisał(a):
Nie myl pojęć , N75 i nastawnik nie maja ze sobą nic wspólnego ... :!:
Jesli chodzi ci o nastawnik pompy to tak, jesli o nastawnik kierownic w turbinie, to prosze o wyjasnienia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2006 13:40:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
A nie zgadniecie co! Na komputerze wyskoczył 1 błąd- 0309 czujnik położenia pedału...
A czy to może być to czy nie to się okaże


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2006 16:53:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2006 14:20:36
Posty: 127
Lokalizacja: Lubelskie
Nie wiem jak w Audi ale szukając samochodu w klubie focusa wyczytałem, że w takim przypadku winny był jakiś czujnik pedału - elektronicze sterowanie.

Najlepiej serwis ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.kwi.2006 20:37:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Dokładnie mi to samo powiedzieli w serwisie. Może i jakiś sens w tym jest,b osilnik pracuje po odpaleniu tak jak pracował (czyli w porządku) przez x czasu.Dopóki nie dotkniesz gazu.Po tym zdarzeniu dzieje się to co opisywałem wcześniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: