Powiem ci tak: możesz spędzić weekend w garażu i może się okazać że nic nie znajdziesz...
podjedź do jakiegos elektryka którego ci ktos poleci: ten wejdzie do samochodu na godzinke (spedzi w nim 20 minut), a jak wrócisz powie że "prądy się pogubiły" , skasuje stówke, ale - będzie działać.
A jak ci się chce - rozbebesz pół wnętrza i zobacz pod tapicerką pod deską rozdzielczą po lewej stronie (tak było B2 z '86) albo gdzieś całkiem niedaleko bezpieczników i przekaźników - jest śruba z "rozetką" do której podpięte są prawie wszystkie "masy" od rzeczy które właczasz z deski rozdzielczej. Ew. szukaj przetartych/przeciętych przewodów między przekaźnikami, włącznikami a bezpiecznikami - na przejsciach przez blachy - z kabiny do komory etc..
ja - chociaz mi się "po szkole" ostały uprawnienia elektr. 1kV elektryki w samochodzie unikam od czasu jak instalując sobie immo spaliłem rozrusznik
