.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.cze.2025 01:37:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3/B4 2.3 NG]Co z tym gazem
PostNapisane: 03.kwi.2006 22:38:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Ostatnio na dniach zaczoł mi dziwnie chodzić na gazie na niskich obrotach poniżej 2000obr stał się słaby a jak odpalam na samyn gazie to jak mu chwile nie przegazuje to mi zgaśnie i czasem zgaśnie na postoju. Dzieje się to tylko na LPG ale wydaje mi się że na BP poniżej 1500obr też stał się troszeczke słabszy, na wyższych obrotach jest już git. Świece, przewody, kopułka, palec mam nowe i orginalne NGK, filtry też są nówka więc CO TO MOŻE BYĆ!!!

Co rególuje się tą żelazną małą zółtą śrubką na reduktorze LPG, dużą plastikowa jest do obrotów a mała?
Z góry dzięki za odp.

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Ostatnio edytowano 03.kwi.2006 22:47:15 przez quattros, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2006 22:40:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
- poszukaj nieszczelności
- czy nie było małego bumm od gazu?
- nie pal auta na gazie
- doprowadź do porządku na benzynie, wtedy na gazie będziesz miał łatwo doregulować.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Ostatnio edytowano 03.kwi.2006 22:50:57 przez Mauzer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2006 10:06:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Kiedyś wymieniałem przepływomierz i rozdzielacz paliwa i na BP jest raczej dobrze wyregulowany, strzału gazu na nowej przepływce nie było, szczelność sprawdziłem i powymieniałem stare rurki na nowe i było wszystko dobrze aż do niedawna. Instalacja jest dość nowa bo ma około 15 000km to stan jej jest dobry. Wcześniej odpalał na gazie bez problemu bez dotykania pedału gazu a odpalam na LPG tylko jak mam mało paliwa i silnik jest nagrzany.
:| :?:

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2006 14:35:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Witam ! Co sie od razu Quattros przejmujesz ! Moze syfnego gazu zatankowales i swiruje. Wypal go, dotankuj na innej stacji i jak sie nic nie zmieni to bedziemy dalej kombinowac. Ta mniejsza srubka w reduktorze sluzy do regulacji czulosci membran. Nie ruszaj jej bo "na oko" tego nie ustawisz. Filterek do gazu tez jest nowy ?

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2006 14:56:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Tankuje zazwyczaj na jednej sprawdzonej stacji ale teraz dla odmiany zatankowałen na Shellu i innych dwóch stacjach i to samo. Filterek gazu ma około 3500km, olej z reduktora spuściłem.
Regulowałem tą mniejszą śrubką ale nie odczułem różnicy i zostawiłem jak było czyli mam zakręconą do końca bo tak gazownik naregulował i mówił że tak ma zawsze być więc szukam dalej. :(:
Dzięki za zainterwsowanie.
Pozdr

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2006 15:42:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Gaz masz z komputerkiem ( tzw II - generacje ) czy bez ?

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2006 18:35:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Z komputerkiem - Mini L Lecho, reduktor - Lovato (wzmocniony), instalacja montowana w Starachowicach.
P.S. Do czego służą te 4 przełonczniczki i potencjometr w komputerku(sterowniku)?

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2006 19:03:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
No wiec tak: Kolega tez ma ten sterownik Lecho i tez ma z nim problemy, mowi " Z Lechem to mozna pojsc na piwo, bo do sterowania gazem to on sie wogole nie nadaje " Nie wiem jak u Ciebie, ale obstawiam sonde lambda, pewnie ma dosc i sie zawiesza, zubazajac mieszanke - dlatego Ci gasnie. Odlacz akumulatorna pare minut w celu zresetowania tego " Lecha" moze pomoc na jakis czas a te n potencjometr ? Nie wiem o co chodzi. Wiecej tu raczej nic nie wykumam, bo nie znam tego sterownika. Moze, ktorys kolega pomoze.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2006 19:30:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
OK, serdeczne dzieki ZiPi. :) Jutro sprubuje zresetować kompa. Próbowałem kiedyś na próbe odłończyć ten sterownik i sonde podłończyć tylko na paliwo to na początku chodził podobnie ale w miare przejeżdzanych kilometrów stawał sie coraz słabszy aż po przejechaniu około 140km zamuliło go jak maluch więc podpiołem spowrotem sterownik i odrazu odzyskał wigor.

Sonda jest raczej dobra bo wcześniejszy właściciel niemiec jakieś 35 000km temu wymieniał katalizator i sonde chyba też. Na paliwie i na gazie na wyższych obrotach jest raczej ok bo na LPG bez problemu wkreca się poza obrotomierz a to przemulenie poniżej 2000obr. pojawiło się niedawno.

Pozdro :)

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 16:28:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Próbowałem odłonczyć akomulator aby skasować kompa ale to nic nie dało, no może minimalnie lepiej jest albo mam takie złudzenie.

Więc ktos ma może jakiś pomysł co jemu jest?

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: