szefomaciek22 napisał(a):
enduro7777 napisał(a):
ten typ tak ma . spotkałem się już pare razy z tym zjawiskiem. jest to efekt podwijania się barku opony. pomaga przejście na niższy profil opon i wyższy index prędkości .oraz dbałość o właściwe ciśnienie. zjawisko całkowicie nie grożne
Witaj kolego''enduro7777'' ,ale mnie pocieszyłeś

, bo mam te same objawy co autor postu.
Zastanawiałem się nad zmniejszeniem wysokości ogumienia, bo te 195/ 65 to wyglądają jak balony. NA jaka wysokość polecacie. I czy auto nie będzie wyglądać śmiesznie jak zmienię na mniejsze
http://img476.imageshack.us/img476/2873 ... rni7xb.jpgAUDI B4 95r 2.0 ABK AVANT
http://img365.imageshack.us/img365/8771/audiok9vu.jpg
Ja jeżdzę na oponach 205/60/15 Continental ContiPremiumContact bardzo dobrze mi się auto prowadzi a jak wygląda - sam oceń (link poniżej).
http://img62.imageshack.us/my.php?image ... r010qf.jpg
Zimowe mam 195/65/15, auto wygladało z zawieszeniem jak allroad.
Co do wyglądu to myślę, że nic nie pobije B4 Maridk'a - swoją drogą ciekawi mnie jak się na 17' jeździ, czy nie musisz się koncentrować więcej na dziórach niż na drodze?
Konrad81
- ja u siebie też zauważyłem takie zachowanie przy ostrym skręcie kół, zwłaszcza przy manewrowaniu na parkingu. Byłem z tym u diagnostyka, sprawdził geometrię i ożekł - OK.
Jeśli piszecie że tak ma być - to sobie odpuszczam jazdę po warsztatach.
Pozdrawiam.[/img]