.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 11:17:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2,3 NG] problemy z obrotami na ciepłym silniku
PostNapisane: 05.kwi.2006 10:22:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 10:05:39
Posty: 252
Lokalizacja: Mysłowice
Witam :) , man problem z obrotami na ciepłym silniku, jak zimny pali i obroty w porząsiu, jak troszkę ostygnie tak jakby nie wszustkie cylindry paliły, po kilkukrotnym przegazowaniu wszystko wraca do normy, obroty cacuś, pojechałem do elektryka jak ręką odjął wszystko ok !!!, :diabel: cholera mie wzieła, na drugi dzień to samo, dodam żę wynieniłem kable zapłonowe, świece, palec, kopułkę, silnik czysty, żadnych wycieków, wtrysk wielopunktowy mechaniczny, 5 cylidrów, +- 400.000 przebiegu, zawory nie stukają, po wymianie paska rozrządu, czyżby to już jego koniec ?

I jeszcze jadna drobna sprawa licznik kilometrów nie liczy - co go boli, czasem jak coś się potrzepie w autku, to zaskoczy, sam licznik sprawdzałem i w porzo, podobno jest coś w skrzyni biegów do licznika, jak to sprawdzić, niestety niunia ma swoje lata, i jeszcze jeździ :):

Pomalutku się uczę korzystać z forum AKP, Podro...

_________________
2.6 V6 ABC, 80 b4 avant 1995, climatronic, Pb (2006 - )
2.3 R5 NG, 80 b4 sedan 1992, +/- 1.350.000 km, Pb (1997-2018)
VW Bora 1.6 16V AZD 2001 (2018-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.kwi.2006 10:41:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Sprawdź czujnik temp. silnika i silniczek krokowy(można odrazu przeczyścić w nafcie), sprawdź dakże szczelność połonczeń, przpływomież i rozdzielacz paliwa.

A co so licznika km. to masz pewnie zimne luty, też tak miałem, rozbierz licznik i przelutyj wszystkie połonczenia cyną

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2006 06:48:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 10:05:39
Posty: 252
Lokalizacja: Mysłowice
quattros napisał(a):
Sprawdź czujnik temp. silnika i silniczek krokowy(można odrazu przeczyścić w nafcie), sprawdź dakże szczelność połonczeń, przpływomież i rozdzielacz paliwa.

A co so licznika km. to masz pewnie zimne luty, też tak miałem, rozbierz licznik i przelutyj wszystkie połonczenia cyną


Dzięki, :/ niestety nie wiem gdzie jest czujnik temp. silnika, bo silnik krokowy to ten na gumie do kolektora, przepływomież i rozdzielacz paliwa to chyba na filtrze powietrza do silnika (chyba że się mylę) sorrry ale przez kilka lat nie miałem żadnych kłopotów z silnikiem, ile czasu zajeło ci przlutowanie licznika.

_________________
2.6 V6 ABC, 80 b4 avant 1995, climatronic, Pb (2006 - )
2.3 R5 NG, 80 b4 sedan 1992, +/- 1.350.000 km, Pb (1997-2018)
VW Bora 1.6 16V AZD 2001 (2018-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2006 10:30:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
>Czujnik temp. silnika jest na górnym kolanku wodnym przy głowicy(ten dwupinowy), cztero pinowy jest od wskaźnika.

>Silniczek krokowy(regulator wolnych obrotów)jest na gómie przy kol. ssącym od przodu osadzony na dwóch rurkach.

>Przepływomierz jest po lewej stronie(patrząc od przodu) na obudowie filtra powietrza a na nim jest rozdzielacz paliwa(wychodzi z niego 6 rurek).Sprawdź w przepływomierzu miernikiem potencjometr klapki spiętrzajacej bo po takim przebiegu jak nie był wymieniany napewno jest już wytarty.

>Rozebranie licznika, sprawdzenie i przelutowanie to zajeło mi około 2h bo to delikatna sprawa.

P.S. Z twojego opisu wynika że to na pewno nie koniec jednostki i jeszcze troche pobryka, trzeba tylko posprawdzać osprzęt

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 09:49:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 10:05:39
Posty: 252
Lokalizacja: Mysłowice
Dzięki Wielkie ... :D
Twoje wiedza jest inponująca,
poinformuję kolegę o dalszym przebiegu, po sprawdzeniu kolejnych części.
I jeszcze jedno małe pytanie:
jakie i ile kompletów kluczy były by mi potrzebne na początek by coś zrobić koło auta. ;-)

_________________
2.6 V6 ABC, 80 b4 avant 1995, climatronic, Pb (2006 - )
2.3 R5 NG, 80 b4 sedan 1992, +/- 1.350.000 km, Pb (1997-2018)
VW Bora 1.6 16V AZD 2001 (2018-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 10:19:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Zależy co chcesz robić, oprócz wielu rodzaji zwykłych kluczy napewno przydadzą sie też torksy i klucze czpieniowe

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2006 14:42:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 20:29:36
Posty: 22
Lokalizacja: Opole
Witam
Sprawdź soebie jeszcze przed przelutowaniem licznika czujnik impulsowy znajduje sie on po prawej stronie przy skrzynii w okolicach przegubu nasadzona jest na nim wtyczka 2 pinowa. Jak juz go wyciągniesz to podłącz miernik na omy i pomachaj magnesem w odległości ok 0,5 cm do niego jeżeli wartość będzie 0 to w 99% jest on zły.
Koszt nowego w salonie Audi 75 zł. :peace:
Pozdrawiam

_________________
Audi 90 2.3 NG Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: