od oleju śrubka jest gdzieś z boku. Przy odpowiednim stanie powinna wyleciec kropelka po jej wykręceniu. może być stary, może go nie być
W efekcie pokutująceogo u nas przekonania że do skrzynie się nie zagląda - kupa starych skrzyń i mostów jeździ prawie "na sucho"
zobacz w jakim stanie jest "połkulka' pod wajchą zmiany biegów - czy po odpięciu cięgna chodzi płynnie?
wleź tez pod samochód i zobacz w jakim stanie jest cięgno i wodziki - czy ustawione odpowiednio, czy nie mają luzów..
zakładam po wczesniejszym wpisie że sprzęgło rozłacza prwaidłowo? (afair z Etzolda - po podniesieniu samochodu i właczeniu 3 biegu na całkowicie wcisnietym sprzegle - koła się NIE obracają)
jeśli to wykluczysz - to synchronizatory. Padnieta I i II to objaw katowania skrzyni - "sportowego" ruszania.
Nie naprawiaj, wymien skrzynię na nowszą.