.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.cze.2025 01:10:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALL] Centralny - dziwny problem
PostNapisane: 06.kwi.2006 12:50:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 09:49:13
Posty: 24
Lokalizacja: Brzozów
Witam,
mam malutki problem z zamkiem centralnym. Po przekreceniu kluczyka w drzwiach (niewazne lewych, prawych czy klapie bagaznika) otwieraja mi sie tylko te drzwi. Wszystkie inne drzwi otwieraja sie dopiero po zapaleniu silnika - nawet nie po wlaczeniu zaplonu tylko wtedy kiedy silnik zacznie chodzic. Przy zamykaniu nie ma tego problemu tzn zamykaja sie wszystkie drzwi. Pierwsze myslalem ze aku jest slaby i nie pompka nie ma wystarczajacego pradu zeby otworzyc drzwi ale sprawdzilem aku w stanie spoczynku ma ok 12,5V czyli jest raczej ok. Jesli ktos mial podobny problem prosze o porade - z gory wielkie dzieki.

P.S. Po rozebraniu tylnej kanapy - tam gdzie jest umiejscowiony silniczek od centralnego przy zamykaniu slychac dosc dlugie "bzzzz" ;-) zas przy otwieraniu (wtedy kiedy nie jest ok) slychac tylko krotkie nie wiem "bz" ;-) - wiem wiem super techniczne slownictwo ;-)

_________________
Audi 100 C4 92' silnik AAR 2.3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2006 14:45:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
najwyrazniej gdzies ucieka podcisnienie. Kiedy wylaczysz silnik i zamykasz auto jest swierzo "napompowane". Keidy auto postoi ucieka i dla tego nie otwiera zamkow
sprawdz wezyk przy pompce od centralnego

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2006 18:00:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 09:49:13
Posty: 24
Lokalizacja: Brzozów
Buba napisał(a):
najwyrazniej gdzies ucieka podcisnienie. Kiedy wylaczysz silnik i zamykasz auto jest swierzo "napompowane". Keidy auto postoi ucieka i dla tego nie otwiera zamkow
sprawdz wezyk przy pompce od centralnego


Sorry ale wg. mnie to troche "naciagane" wytlumaczenie. Wydaje mi sie ze nie ma czegos takiego jak "napompowanie" i "odpompowanie". Wydaje mi sie ze centralny dziala na zasadzie zamykam kluczykiem robie podcisnienie i zamyka wszystkie zamki i na odwrot. Wg Ciebie uklad jest "napompowany" a mi sie wydaje ze to zdarza sie tylko przy zamykaniu. Poza tym jesli wlacze silnik i zaraz go wylacze (ew. wylacze go za 5 min) to nic sie nie zmienia - zamkne centralnym wszystkie drzwi ale otworze tylko jedne.
Pozdrawiam - Pawel

_________________
Audi 100 C4 92' silnik AAR 2.3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2006 19:29:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Masz niedocisnienie lub zbyt mala wartosc prozni w ukladzie( nie pamietam co odpowiada za otwieranie)W pompce centralnego jest taki stycznik na plytce drukowanej, ktory odpowiada za wylaczenie silnika pompki po dostatecznym napompowaniem lub odpompowaniem ukladuTo sadwie miedziane blaszki i taki "jezyczek" miedzy nimi. To nie powinno byc zabudowane (przynajmniej nie u mnie)Ten jezyczek jest popychany przez palec na tloczku.... kufa nie wiem jak to opisac, jak nie skumasz o co biega to ci fotke strzele pozniej.
Wiec, jezeli szczelina miedzy stykami a jezyczkiem zostanie zmieniona to bedzie to skutkowalo niedocisnieniem w ukladzie i styki sie zewra, silnik sie wylaczy,a jeszcze nie wszystkie zamki sie otworzyly lub zamknely
Wyciagnij pompke, zobacz ktory styk sie zwiera przy otw. i go delikatnie odegnij na zewnatrz, by zaczal dzialac przy wyzszeym cisnieniu (lub wiekszej prozni)
Nie wiem czy cos z tego zrozumiesz :diabel: Pozdrawiam

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2006 22:06:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
ale zanim zaczniesz regulowac i lutowac - osłuchaj wszystkie drzwi - moim zdaniem zwyczajnie na któryms z silownikow spie*ala ci cisnienie/podcisnienie i bedziesz słyszał syk.
Miałem kiedyś tak, ze przy zamykaniu auta slicznie trzymało i wszystko trwało dosłownie jak w zamku eletrycznym, a przy otwieraniu pompka mogła sobie chodzic do usrania i wyłaczał ja dopiero przekaźnik czasowy (20? 30s?) a i tak zazwyczaj nie otwieralo np. bagaznika lub którychs drzwi..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 09:32:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2006 14:37:24
Posty: 21
Lokalizacja: Świdnica
A moim zdaniem siada ci silniczek pompy.Świadczy o tym że otwierasz dżwi i cisza z pozostałymi zamkami (napięcie z akumulatora to w tym momęcie jakieś 12,6V),uruchamiasz silnik napięcie podnosi się do 13,6-14,2V i w tym momęcie pompa dostaje kopa i rusza lub znacznie wzrastają jej obroty.Kończysz jazde zamykasz wszyskie dżwi bo masz podładowany akumulatorek.Przeglądnołbym właśnie silniczek pompy,tulejki,szczotki,styki,ewentualnie jakieś smarowanko.To jest moje zdanie.

_________________
A4 2,6 BMW 325 E-36 sprzedam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: