.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.cze.2025 01:10:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 2.5 TDI] maksymalny moment tiptronica
PostNapisane: 06.kwi.2006 19:04:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Witam, czy ktos z szanownych forumowiczow spotkal sie w jakiejs literaturze technicznej z wartosciami momentu jaki moze przeniesc szkrzynia typu tiptronic? Interesuje mnie model 5 biegowy wychodzacy w 2000 r. Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: odp
PostNapisane: 06.kwi.2006 19:22:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 17:36:43
Posty: 292
Lokalizacja: szczecin
teraz masz 310 Nm słyszałem ze da sie rade do 450

_________________
ksysiu A6 2,5 TDI V6 2001 PRODUKUJE OKNA I DRZWII PCV I ALUMINIUM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: odp
PostNapisane: 07.kwi.2006 12:23:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
KSYSIU A6 napisał(a):
teraz masz 310 Nm słyszałem ze da sie rade do 450
Dzieki, troche mnie uspokoiles, bo bede podnosil momencik i moze uda sie na 410Nm.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: odp
PostNapisane: 07.kwi.2006 13:23:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 17:36:43
Posty: 292
Lokalizacja: szczecin
jak włożysz chipa to już masz około 380 a reszta to mały pikuś :)

_________________
ksysiu A6 2,5 TDI V6 2001 PRODUKUJE OKNA I DRZWII PCV I ALUMINIUM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: odp
PostNapisane: 07.kwi.2006 13:34:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
KSYSIU A6 napisał(a):
jak włożysz chipa to już masz około 380 a reszta to mały pikuś :)
Moze masz zachipowanego AKN-a, jak to chodzi?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: odp
PostNapisane: 07.kwi.2006 23:04:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
Norbi napisał(a):
Dzieki, troche mnie uspokoiles, bo bede podnosil momencik i moze uda sie na 410Nm.


To uwazaj, bo trzeba takze zmienic soft obslugujacy skrzynie. W przeciwnym wypadku przy lekkim depnieciu moze troche "wariowac" (nagle redukcje i brak zdecydowania).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: odp
PostNapisane: 08.kwi.2006 07:13:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
hektor napisał(a):
Norbi napisał(a):
Dzieki, troche mnie uspokoiles, bo bede podnosil momencik i moze uda sie na 410Nm.


To uwazaj, bo trzeba takze zmienic soft obslugujacy skrzynie. W przeciwnym wypadku przy lekkim depnieciu moze troche "wariowac" (nagle redukcje i brak zdecydowania).
Nie orientujesz sie jaki jest koszt takiego softu?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: odp
PostNapisane: 08.kwi.2006 07:37:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
Norbi napisał(a):
Nie orientujesz sie jaki jest koszt takiego softu?


Niestety nie wiem, ale kazdy sensowny tuner który zabiera sie za podkrecanie tego silnika powinien podac Ci cene. Dodatkowo jesli jest to quattro to pojawia sie dodatkowy problemy ze zdjeciem rzetelnej charakterystyki po modyfikacji. Ale w koncu robi sie takie rzeczy wiec jakos sobie radza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: odp
PostNapisane: 08.kwi.2006 08:12:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
hektor napisał(a):
Norbi napisał(a):
Nie orientujesz sie jaki jest koszt takiego softu?


Niestety nie wiem, ale kazdy sensowny tuner który zabiera sie za podkrecanie tego silnika powinien podac Ci cene. Dodatkowo jesli jest to quattro to pojawia sie dodatkowy problemy ze zdjeciem rzetelnej charakterystyki po modyfikacji. Ale w koncu robi sie takie rzeczy wiec jakos sobie radza.
Tuner jest bardzo rzetelny, a quattro nie posiadam. Autko bedzie hamowane po modyfikacji, wiec dam znac po wszystkim co z tego wyszlo...

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: odp
PostNapisane: 08.kwi.2006 08:46:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
Norbi napisał(a):
Tuner jest bardzo rzetelny, a quattro nie posiadam. Autko bedzie hamowane po modyfikacji, wiec dam znac po wszystkim co z tego wyszlo...


To pozostaje problem (na hamowni) z tiptroniciem. Ciekawy jestem jak dokonaja pomiarów strat na przeniesieniu napedu. Przy przelaczeniu w tryb N dramatycznie spada smarownie skrzyni (a odbór kreci sie z predkoscia zblizona do max). Slyszalem o przypadkach uszkodzenia automatów po takich zabawach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: odp
PostNapisane: 08.kwi.2006 08:54:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
hektor napisał(a):
Norbi napisał(a):
Tuner jest bardzo rzetelny, a quattro nie posiadam. Autko bedzie hamowane po modyfikacji, wiec dam znac po wszystkim co z tego wyszlo...


To pozostaje problem (na hamowni) z tiptroniciem. Ciekawy jestem jak dokonaja pomiarów strat na przeniesieniu napedu. Przy przelaczeniu w tryb N dramatycznie spada smarownie skrzyni (a odbór kreci sie z predkoscia zblizona do max). Slyszalem o przypadkach uszkodzenia automatów po takich zabawach.
Ta hamownia posiada program do obliczania strat mocy na Tipie. Szczegulow Ci nie wytlumacze,ale wiem,ze z powodzeniem hamuja automaty, a jezeli bedzie chociaz cien watpliwosci co do hamowania mojego autka to mnie o tym poinformuja. Obowiazuje u nich zasada "nic na sile".

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: odp
PostNapisane: 08.kwi.2006 10:06:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
Norbi napisał(a):
Ta hamownia posiada program do obliczania strat mocy na Tipie. Szczegulow Ci nie wytlumacze,ale wiem,ze z powodzeniem hamuja automaty, a jezeli bedzie chociaz cien watpliwosci co do hamowania mojego autka to mnie o tym poinformuja. Obowiazuje u nich zasada "nic na sile".


Czyli wszystko OK, życzę powodzenia !

PS. Napisz ile "dokręcą" mocy na tej modyfikacji i oczywiscie jak sie potem jezdzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: odp
PostNapisane: 08.kwi.2006 10:12:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
hektor napisał(a):
Norbi napisał(a):
Ta hamownia posiada program do obliczania strat mocy na Tipie. Szczegulow Ci nie wytlumacze,ale wiem,ze z powodzeniem hamuja automaty, a jezeli bedzie chociaz cien watpliwosci co do hamowania mojego autka to mnie o tym poinformuja. Obowiazuje u nich zasada "nic na sile".


Czyli wszystko OK, życzę powodzenia !

PS. Napisz ile "dokręcą" mocy na tej modyfikacji i oczywiscie jak sie potem jezdzi.
Nie omieszkam. Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: