.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.cze.2025 01:13:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2,0E] zamiana silnika na.... i kilka pytań
PostNapisane: 06.kwi.2006 19:56:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.wrz.2005 06:47:57
Posty: 11
Witam wszystkich
A wiec na temat, jest b4 quattro z silnikiem 2,0 115koni a myślę nad 2,2 turbo, wiem, że kilka razy podobne tematy się pojawiały, ale może nowe spostrzeżenia macie??
Po drugie ile takie cacko będzie mogło pożerać paliwa, z silnikiem 2,0 bierze 13 litrów przy normalnej jeździe. Następnie czy ktoś się orientuje czy w pobliżu Wrocławia można się zaopatrzyć w taki silnik??
Z góry dzięki za każde spostrzeżenia!

_________________
Audi 80 B4 2,0 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2006 20:38:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Zapewniam cie ze taniej bedzie kupic cale S2.

Czeka cie :
zmiana silnika, osprzetu, elektroniki, spawanie mocowan do chlodnicy, zmiana wydechu.

Zobaczysz ze s2 wydzie taniej niz zakup silnika 2.2 20v turbo + czesci + robocizna (nawet jak bedziesz to robil sam) w dodatku wyjda ci jakies kwiatki i bedziesz sie wkurzal. a teraz sobie policz ile czasu bedziesz kukal czesci, ile skladal i ile bedzie samochod stal rozebrany.

Nie pisze ci bo uwielbiam sie wymadrzac tylko pisze ci bo sam przez cos takiego przeszedlem...

Decyzja twoja.

A tak na marginesie jest pelno topicow odnosnie swapu i zawsze odpowiedz jest ta sama: Lepiej kupic samochod z mocniejszym silnikiem niz bawic sie w podmianke..

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2006 21:37:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
ale zawsze znajdą się hardcore'owcy :-)

jestes mechanikiem kolego sniper?

bo jak nie - to powtorze ci to, co juz 100 razy pisalem w takich topikach: od dziecka grzebie w róznych urządzeniach z silnikiem od motorynki przez wózki widłowe po Ifę i Man-a) - ale na swapa samodzielnego sie nie porwe
al - POWODZENIA i samozaparcia zycze :-)

pytasz o spalanie? to po ch* chcesz tego swapa robic? żeby za 3 miesiące pytać jaki mixer jest najlepszy do 2,2 Turbo?
Sprzedaj to audi i kup se fiata pande 1,2 multijet
kurdeee.... Audi zawsze było wygodniejsze, fajniejsze i cięższe od porównywalnych pojazdów (merce, bmw etc) więc AUDI PALI WIĘCEJ OD KONKURENCJI... i tak ma być!

alem sie zagotował :D


Ostatnio edytowano 26.lip.2006 11:43:17 przez scob, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2006 22:25:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2005 00:01:24
Posty: 202
Lokalizacja: Łódź podwodna :)
no wrzuc sobie odrazu 4,2 od v8 i spalanie bedziesz mial okolo 24 L
wrzucisz okolo kilkunastu patukow wta przrobke
a cene jaka potem dostaniesz za to auto to miedziaki za ktore nie kupisz sobie nawet lizaka

jednym slowem odradzam

marcys zapomiales powiedziec o zmianie zawieszenia opon wmontowania dodatkowych rozpurek i utwardzeniu wszystkiego przy silniku :)

_________________
Madness after me:)
Bączek - Diezel
1.6D b3 89r
powoli do przodu - sold 2004-2006
C4 93r 2.3 - stolen - 2006-2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 06:00:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2006 05:57:10
Posty: 1
Lokalizacja: Warszawa
Mam podobny problem co zalozyciel tematu. Mam Audi 100 2.8v6, a chcialbym wrzucic silnik 2.5 TDI. Silnik zalatwic, to dla mnie nie problem, tylko jaki jest koszt przerobek??

_________________
AUDI 100 2.8 :):)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 08:58:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2004 20:15:18
Posty: 249
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
marcys zapomiales powiedziec o zmianie zawieszenia opon wmontowania dodatkowych rozpurek i utwardzeniu wszystkiego przy silniku

Co do oponek to moga pozostac te same, zawieszenie silnika jest identyczne (wiem bo w miejsce 4 cyl wsadzilem 5) wiec nic niezmienisz... Rozpurka jak kto lubi a zawieszenie Masz racje Nowe sprezyny i amorki (drazki stabilizatorow i masa innych pierdolek) w dodatku mocniejsze polosie. i jeszcze pewnie bedziesz chcial skrzynie 6-biegowa...


A co do swapu z 2.8 v6 na 2.5 TDI to tez sie niezle szarpniesz za portfel bo wszystko :!!: bedzie inne.
Malo jestem obeznany ale do budy 80 Silnik V8 bankowo niewsadzisz, niestarcza miejsca pod maska (chyba ze przedluzysz przod samochodu o jakies 10 cm) i wlasciwosci jezne samochodu tez by ucierpialy bo drastycznie przesowasz punkt ciezkosci na przod...

_________________
Jedzi jako tako...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2006 10:05:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 10:05:39
Posty: 252
Lokalizacja: Mysłowice
Kup se fajne fele :D , jakiesik fajniste, oponki, może jakiś wydech,( popraw stan techniczny),
opchnij autko, ciut dołóż, i kup to wymarzone, 2,2 turbo musi palić w końcu to silnik porshe (cuś koło 15l/100, przy delikatnej nodze) no chyba że się mylę ? :):

_________________
2.6 V6 ABC, 80 b4 avant 1995, climatronic, Pb (2006 - )
2.3 R5 NG, 80 b4 sedan 1992, +/- 1.350.000 km, Pb (1997-2018)
VW Bora 1.6 16V AZD 2001 (2018-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: