.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.cze.2025 18:39:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4] Jaki silnik?
PostNapisane: 29.mar.2006 20:54:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2006 20:46:39
Posty: 7
Lokalizacja: Opole
Siema! chce sprawic sobie A4 98-99 rok i zastanawiam sie nad wyborem silnika 1.8T quattro , 1.8T , 2.4 ! Jakie sa wasze zdania i troszke info o silnikach typu spalanie, wady, zalety itp. z gory wielkie dzieki.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 22:12:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
z tych trzech to mysle ze 1.9tdi :P

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 22:14:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2005 12:00:14
Posty: 1162
Lokalizacja: Toronto Auto:sportowa wersja czolgu........................ uczen czrnoTDIka ;)
Auto: vw T3 tdi
dandifr napisał(a):
z tych trzech to mysle ze 1.9tdi :P




:peace: :peace: :peace:

_________________
Obrazek  PRZED i PO REZANIU → Obrazek
CRAZY TDI-ośka Driver
:szczerbol::szczerbol::szczerbol::szczerbol::szczerbol::szczerbol::szczerbol:
TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 22:28:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
z tych silniczkow Ja bym zdecydowanie wybral 2.4!! Ale pytanie brzmi czego oczekujesz od tych silniczkow ?

I najwazniejsze!! Nie daj sie namowic na jakiegos 1.9 TDI !! Zapewne masa Dieslo maniakow bedzie Cie na to namawiac wiec nie daj sie wmoczyc w traktora tak jak Oni :):

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 22:41:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Z tych 3-ech to tylko 1.8T, a jak w klekota to weź 2,5TDI V6.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 22:41:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.gru.2005 23:06:53
Posty: 568
Lokalizacja: Olsztyn
odrazu traktora, takie 2.5tdi pracuje bardzo kulturalnie ja nie wiem czemu odrazu traktor. Zdecydowanie wole diesla ktory pali mi 9 przy czesto deptanym pedale gazu niz jakies 2.6 okalzeczone inst. gazowa :) albo inne 1.8t

_________________
B4 1992 1z bylo
C4 1994 aat bylo
C4 1996 ael bylo
B5fl x2 bylo
A3 2004 BKD bylo
A4 2006 ASB quattro
A6 c4 quattro XYS ael 30.12.1997
A6 C6 CDYA
A6 C7 CDUD @ 320/700
S4 B5 AGB @ 320/460


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 22:45:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
przedewszystkim quattro, a dalej to juz zalezy od przebiegow, i 1,8t i i 1,9 tdi sa latwe do modyfikacji i sporo firm ma z nimi doswiadczenie , 2,4 falka bedzie miala fajniejsze brzmienie i przyjemniejsze niutki w dolnym zakresie obrotow ale juz go nie poprawisz , w miescie bedzie zarl zdecydowanie wiecej wachy niz konkurenci a osiagi raczej mizerne jak na v6 :/

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2006 23:35:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
kolega nic nie pisal o ins gazowej :peace: a weic nie proponujcie mu 2.5 TDI. znam ten motor doskonale i zapewniam ze jak cos sie zepsuje to bedzie sporo kosztowac :zly: 1.9 to nawet nie ma o czym gadac, nieporozumienie jakich malo :zly: ja bym obstawal za 2.4 bo to nie ma wcale zlych osiagow a bedzie palil Ci w miescie (jesli bez Q) okolo 12 l masz nisko moment tym naprawde da sie oszczednie i przyjemnie jezdzic. 1.8T jechalem raz w zyciu i mi tam nie podszedl ale napewno jest to dobry motor,mozna altwo modyfikowac a spalanie bedzie podobne do tego V6.
Kup 2.4 napewno bedziesz bardzo zadowolony :peace:

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 04:09:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2006 20:46:39
Posty: 7
Lokalizacja: Opole
Dzieki wielkie za pomoc tak jak wyto nazywanie klekot :P odpada! A jak z awaryjnoscia tego 2.4 i czy duze koszty sa jak cos sie sypnie? No i najwazniejsze po jakms czasie do autka wlozylbym CHIPA wogole oplacalne to jest i czy silnik nie dostaje po dupie?
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 04:57:28 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Johny napisał(a):
1.9 to nawet nie ma o czym gadac, nieporozumienie jakich malo :zly:


Sorry kolego , ale takich banialuków to dawno tu nikt nie pisał :peace: Na pewno nigdy nie miałeś auta z takim silnikiem i tak sobi klepiesz co Ci do główki przyjdzie.Może wysilisz się troszkę i napiszesz dlaczego 1.9 to nieporozumienie jakich mało ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 07:10:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2004 20:15:14
Posty: 115
Lokalizacja: Gdańsk
Z tych trzech silników zdecydowanie proponuję ci silnik 2,8 v6 :D . Zalety?
-kultura pracy
-elastyczność
-bezawaryjność
-dźwięk v6
-osiągi całkiem całkiem

Minusy?
-nie stwierdzono

Pozdrawiam

_________________
Rozruszniki, Alternatory, części Hurtownia
Dla użytkowników forum rabaty. Kontakt na priv.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 08:11:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Cytuj:
-bezawaryjność


Bajkopisarz :D

Cytuj:
Minusy?
-nie stwierdzono


Patrz punkt pierwszy :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 12:05:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Johny napisał(a):
1.9 to nawet nie ma o czym gadac, nieporozumienie jakich malo :zly:

Nieporozumieniem można nazwać braki w twojej wiedzy oraz publiczne wywody na tematy o których nie masz pojęcia.
Nie pisz nic więcej nt TDI skoro nie masz o tym zielonego pojęcia ... kolejny bajarz ...

Kolego gruch: porównujesz zupełnie 2 inne silniki: 1,8 T = fun 2,4 = dostojność i wysoka kultura pracy. Z opinii kolegów jednak 2,4 jest bardziej dopracowany i zdecydowanie mniej awaryjny.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 12:07:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2006 20:46:39
Posty: 7
Lokalizacja: Opole
2.8 i odrazu karnet na roczne tankowanie auta za free :P w miescie przeciez to bedzie palic niewobrazalne ilosci paliwa :(:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 12:16:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2006 20:46:39
Posty: 7
Lokalizacja: Opole
baskecik nie porownuje tylko pytam fachowcow :) jezdzicie takimi autkami i na bank macie wieksze obeznanie niz ja :peace: Moze ma ktos z was 1.8T i napisze wiecej o autku :) najbardziej interesuje mnie jak z turbina czy jest awaryjna czy raczej mega dlugo zywotna :) no i jeszcze jak z CHIP-ami w takich silnikach bo nie wykluczam ze taka modyfikacja mala bedzie :D
Dzieki z gowy i pozdro :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 12:21:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Gruch , zywotnosc turbiny zalezy od wyobraźni szofera ... długo pożyje jeśli jest zadbana.
Co do chipowania jednostek 1,8 T to jest to dość podatny silnik na zwiększenie mocy drogą ingerencji w mapę silnika.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 18:26:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
bierz v6, 1.8t zdecydowanie odstepuje dzwiekiem i kultura pracy. chyba, ze chcesz go mocno podkrecac to inna sprawa bo jest podatny na takie mody.
v6 sa bezawaryjne!!

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 18:53:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2006 20:46:39
Posty: 7
Lokalizacja: Opole
A co do tego V6 to daje sie ladnie chipowac? bo pewnie po jakims czasie zacznie brakowac tych konikow :) wiec jakis chip na bank bedzie wchodzil w gre :D
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 19:15:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2005 17:09:10
Posty: 49
Lokalizacja: LLB
only tdi taki od 130 do 150 km

_________________
A4 1,9 TDI AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.mar.2006 19:17:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
nie warto raczej czipowac v6, niewiele to da. moze jakies marne 10 koni.
jak szukasz mocy to kup eske albo emke.

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: