Witam.
Na 99% obstawiam łożysko koła. Objaw który opisałeś podczas skręcania samochodem przy większej predkości jest charakterystyczny dla łożyska. Chodzi tutaj o obciążanie i odciążanie danego koła co przekłada się bezpośrednio na łożysko.
Proponuję zerknąć na mój wczorajszy post w temacie zamieszczonym poniżej w linku aby przekonać się jak dziwnym elementem (oczywiście pod względem wydawanych dźwięków w czasi dużego już zużycia) jest łożysko przedniego koła.
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 322#949786
Tak na marginesie jeszcze proponuję zainwestowac od razu w drugie łożysko i mieć juz spokój z przednią osią. Takie elementy powinno się wymieniać parami. Unikniesz sytuacji w której podczas zużycia drugiego łożyska nie wstrzelisz się z dniagnozą i wymienisz niepotrzebne (dobre jeszcze) inne elementy.
Zainwestuj w porządne łożyska np. SKF bądź FAG. Nie warto oszczędzać na takiej części jak łożysko przednie, gdyż robocizna troszkę kosztuje i warto to zrobić raz a porządnie.
Kupując tanie zamienniki pozornie tylko oszczędzamy. w ogólnym rozliczeniu przepłacamy wówczas kilkakrotnie.
Pozdrawiam.
