.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.cze.2025 01:40:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2.8 AAH] Czy to wina pompy wodnej?
PostNapisane: 08.kwi.2006 16:56:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2006 05:23:50
Posty: 155
Auto: A6 C5 2.7 Biturbo
Dzisiaj wywaliło mi płyn z układu chłodzenia przez korek. Silnik na szczęscie się nie przedrzał, na kontrolce temperatury było 92. Czy to może być wina pompy wodnej tzn. czy to możliwe że nie przekazuje wody dalej czy może jakaś inna przyczyna. Po ostygnięciu silnika dolałem wody i po nagrzaniu sie silnika, przy 85 stopniach znowu zaczeło wywalac plyn przez korek. Po odkręceniu korka zassało cała wode. :(:

Proszę o pomoc


Ostatnio edytowano 08.kwi.2006 22:13:53 przez Spike, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2006 18:38:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Może po prostu masz wlanięty sam korek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2006 21:17:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
napisz czy masz LPg, wywalanie wody może też spowodowane zapowoetrzeniem się układu lub uszkodzeniem uszczelki pod głowcia :|

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2006 21:21:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2005 16:21:10
Posty: 514
Lokalizacja: Gdzieś między fotelem a kierownicą Toruń
yooo25 napisał(a):
napisz czy masz LPg, wywalanie wody może też spowodowane zapowoetrzeniem się układu lub uszkodzeniem uszczelki pod głowcia :|
stawiam na pierwsza opcje, tez tak mialem

_________________
,,Gdy bedziesz robic to co lubisz, nigdy nie bedziesz pracowac"
Audi 80 B4 1,9 TDI (1Z) 1993r
Daf LF 45.170 '02
:kosci:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.kwi.2006 21:59:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2006 05:23:50
Posty: 155
Auto: A6 C5 2.7 Biturbo
Nie, nie ma LPG. Co do zapowietrzenia układu - jeden odpowietrznik jest na rurce przy sciance komory silnika. Czy są jeszcze jakies?
Jak poprawnie odpowietrzyć układ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 07:11:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Spike napisał(a):
Nie, nie ma LPG. Co do zapowietrzenia układu - jeden odpowietrznik jest na rurce przy sciance komory silnika. Czy są jeszcze jakies?
Jak poprawnie odpowietrzyć układ?
1 masz na węzy nagrzewnicy a 2 za prawa głowića jak stoisz od przodu auta, jakie powietrze leci ci z kratek :?:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 08:06:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2006 05:23:50
Posty: 155
Auto: A6 C5 2.7 Biturbo
Teraz to nie wiem ale przed wywaleniem włączyłem klime więc leciało zimne.
Sprawdzę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 08:17:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Spike napisał(a):
Teraz to nie wiem ale przed wywaleniem włączyłem klime więc leciało zimne.
Sprawdzę.
jak ci sie zegar od temo zachowuje :?: szczelny masz układ chłodzenia :?: nie było wczesniej ubytków płynu :?:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 08:24:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2006 05:23:50
Posty: 155
Auto: A6 C5 2.7 Biturbo
Sprawdzę.[/quote] jak ci sie zegar od temo zachowuje :?: szczelny masz układ chłodzenia :?: nie było wczesniej ubytków płynu :?:[/quote]

Układ był szczelny. Zegar od czego bo nie zrozumiałem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 08:28:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Spike napisał(a):
Sprawdzę.
jak ci sie zegar od temo zachowuje :?: szczelny masz układ chłodzenia :?: nie było wczesniej ubytków płynu :?:[/quote]

Układ był szczelny. Zegar od czego bo nie zrozumiałem.[/quote] sorki za bledy zegar od temperatury :)

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 08:32:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2006 05:23:50
Posty: 155
Auto: A6 C5 2.7 Biturbo
Trzyma się w okolicy 80-90 stopni. Ale mam wrażenie że troche temperatura wczesniej głupiała tzn. nagrzewał sie do 75-80 stopni nirmalnie a pozniej do 90 z oporami.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 08:41:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lut.2006 21:08:22
Posty: 104
Lokalizacja: Okolice T.Gor
Auto: A3 8P 2.0 TDI BKD
:?: A moze po ci po prostu termostat swiruje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 11:29:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
nie ma co owijac w bawełne zrób tak, odpoiwetrz auto jak czyli cipłe powietrze z nagrzewnicy i wentyl na 97-99 stopni żeby sie włanczał. JAk po tym będziesz miał objawy wywalnia wody wsio przejrzyj czy nie ma gdzies miejsca przezc co ukałd łapie powietrze, jak jest szczelny to mozliwe że uszczelka pod głowica którąs siedzi, termostat nie ma nic do tego, termostat nie ma nic do twoich objawów

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 12:26:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2006 05:23:50
Posty: 155
Auto: A6 C5 2.7 Biturbo
yooo25 napisał(a):
nie ma co owijac w bawełne zrób tak, odpoiwetrz auto jak czyli cipłe powietrze z nagrzewnicy i wentyl na 97-99 stopni żeby sie włanczał. JAk po tym będziesz miał objawy wywalnia wody wsio przejrzyj czy nie ma gdzies miejsca przezc co ukałd łapie powietrze, jak jest szczelny to mozliwe że uszczelka pod głowica którąs siedzi, termostat nie ma nic do tego, termostat nie ma nic do twoich objawów


Odpowietrzyłem układ i jest tak:temperatura 70-80 stopni, woda buzuje, z nawiewów wieje zimne powietrze. Wymiana korka nic nie dała. Chyba jednak uszczelka pod głowicą. :(

Chyba ze jednak pompa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 17:35:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2006 10:06:10
Posty: 81
Lokalizacja: białystok
uszczelka pod głowicą na 100% miałem to samo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 18:09:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.kwi.2006 05:23:50
Posty: 155
Auto: A6 C5 2.7 Biturbo
piotr_w5 napisał(a):
uszczelka pod głowicą na 100% miałem to samo


Trudno. Trzeba to trzeba. Jak już będę zdejmował głowicę to chcę zmienić też rozrząd. Znacie taką firme Contitech i EVR. Co powinienem kupic w komplecie ile rolek itp.?Chyba "przy okazji" sprawdzę też 2 głowicę, szklanki, wymienie uszczelniacze wałka itd żeby się później znowu z czymś nie bawić.
Mam nadzieję że to dobry pomysł. :) Może Wy jeszcze podpowiecie co przy okazji sprawdzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: