.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.maja.2025 00:26:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ All ] Z polsyntetyku na syntetyk
PostNapisane: 09.kwi.2006 10:37:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Witam ! No wlasnie, duzo sie mowi ze nie nalezy z oleju mineralnego przechodzic na syntetyk czy polsyntetyk - to jasne ! Moj nowy nabytek ( jak w podpisie ) ma dopiero 180 tys km, wszystko wskazuje na to ze to oryginalny przebieg. Wydaje mi sie ze powinien pracowac jeszcze na syntetyku a na metce od wymiany oleju jest Esso 10 W - 40 - to polsyntetyk. Cisnienie oleju przy nagrzanym silniku ( na desce jest wskaznik :D ) nie spada ponizej 2 bar. Wiec co !? Lac syntetyk ? Co Wy na to ?

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 11:23:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
ja bym tego nie zrobil :|

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 12:55:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
ja też bym nie nalał, ale z półsynt. na full nic się niepowinno stać, jedynie ciśnienie po ok. 1000/1500 kilometrach spadnie do ok. 1.8.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 20:11:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
a ja bym nalal
pozatem zawsze tak robie
tfu, tfu - jakos do tej pory nie bylo z tego powodu klopotow, a swiadomosc zmniejszenia sie zuzywania silnika dobrze dziala na moja psyche :)

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 20:35:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
ja też nie miałem problemu z przejścia z minerała na full syntetyk... moja niuńka miała wtedy 190 tyś... i z ochotą przyjeła new olej :D z tym przechodzeniem na inny olej to coś jak urban legends :D

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 07:01:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2006 10:06:10
Posty: 81
Lokalizacja: białystok
ja bym nie zrobił czegoś takiego swojej niuni,(na elementach trących o siebie w silniku tworzą się warstewki adhezyjne dzięki którym nie zużywa się motor, przejście z mineralnego na syntetik spowoduje wypłukanie tych warstewek i powstanie większych luzów w silniku) olej syntetyczny tak jest lepszy ale tylko wtedy gdy stosuje się go od nowości samochodu.Decyzja należy do ciebie.Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 07:21:47 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Jak silnik kupa (olej lubi sobie znikać) to nie zmieniaj. Jak jest ok to lej syntetyk.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 09:45:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2006 20:41:29
Posty: 6
Lokalizacja: MAZOWSZE
jeszcze jeden taki komentarz i bedzie ban na zastanowienie
BiLu

_________________
nie bądź frajer sprawdż swój VIN, http://members.aol.com/drewinva/audi/vin/decoder.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2006 08:51:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.kwi.2006 10:05:47
Posty: 132
Lokalizacja: STALOWE MIASTO
nie bardzo wiem co daje sprawdzenie tego VINu

_________________
201ps 426Nm 1.7Bar 1.9TDI AVF
320-288MM tylko zdolność hamowania daje prawo do prędkości
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ba ... d93e2.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: