rezystacja powinna byc nastepujaca :
pomiedzy stykiem 3-1 (C5-C4) od okolo 0,8-1kOhma do okolo 3 kOhmow,
pomiedzy stykiem 3-2 (C5-C12) od okolo 3 kOhmow od okolo 0,8-1kOhma
W nawiasach numery we wtyczce C sterownika silnika (2.6 ABC MPFI)
najlepiej podlaczyc omomierz do danych stykow, a potem krecic przepustnica i patrzyc na wskazania, czy nie ma przerwy.
Styki 4-6 (B4-masa) powinny sie zwierac (0 Ohmow) po zwolnieniu przepustnicy (bieg jalowy).
_________________ Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl
|