.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 11:16:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 AAH] dolot powietrza
PostNapisane: 09.kwi.2006 16:25:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Wiem ze plastikowa nakladka na przepustnice a dokladniej jej ksztalt i objetosc nie jest przypadkiem . Ma to tez wplyw na moc a zwlaszcza moment obrotowy, gazownicy zakladaja w to miejsce zwykle kolanko . Czy ktos ma na ten temat fachowa wiedze? Chodzi o silnik podany w temacie.


Ostatnio edytowano 09.kwi.2006 16:50:36 przez sero c4, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 16:37:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2004 21:30:28
Posty: 494
Lokalizacja: Olsztyn
Wiem, że zakładają gumę od silnika 2.3 i daje radę. Jest to jakieś rozwiązanie jeśli chcesz pozostać przy instalce 2 gen. a nie chcesz zakładać blosa lub sekwencji. Moc i moment na pewno się zmienią. Ale żeby to dokładnie sprawdzić to trzeba by schamować auto na hamowni z seryjnym dolotem i po zmianie.

P.S. Nazwij prawidłowo temat bo powędruje do kosza.

_________________
Obrazek
Audi A8 4.2 V8 quattro pakiet S8
Audi A2 1.4 2002
Audi 100 C4 2.8 V6 - było (2002 - 04.09.2005)
Audi 4 life!!!Homie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 16:56:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
W sumie nie chodzi o gaz ale o znaczenie tej czesci bo chce wywalic gaz , ewentualnie moze sekwencja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 17:41:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
budująć staraj się zachować przybliżoną długość dolotu .wydłużenie spowoduje żę silnik będzie miej elastyczny-sprawdzone osobiście. co będzie przy skróceniu nie wiem bo brak miejsca na filtr-przepływkę i blosa

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2006 20:51:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2006 20:42:50
Posty: 58
Lokalizacja: rzeszow
witaj. kolego ja mialem taka sama rzezbe w swojej c-4 2,8. i strasznie strzelalo. jak juz kolega powiedzial wczesniej byl tam mieszalnik z silnika 2,0 i 2,3 a teraz jest sekwencja i jest rewelacja. polecam wszystkim sekwencje pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 08:06:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Przy modyfikacjach AAH w miejsce tej puszki zakłada sie gumę i kolanko od S3, po drobnych przeróbkach. Cały dolot prowadzi sie nieco inną drogą. Dzięki temu powietrze jest bardziej dynamicznie zasysane, ale bez zawirowań. Efekty jakieś są, gdyż za oceanem jest to powszechnie stosowane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 14:12:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
Wowo a możesz dać jakies foto jak to wygląda?

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 16:34:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Wygląda to mniej więcej tak http://forums.audiworld.com/12v/msgs/50496.phtml
ale są lepsze rozwiązania, wraz z rozwierconaą standardową puchą filtra z doprowadzeniem chłodnego powietrza ze zderzaka.
Poszukaj tam i poczytaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 17:20:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
zupełnie nie mam pojęcia jak i z czego zrobić to doprowadzenie powietrza. strasznie mało tam miejsca. nie wiem czy obciąc ten kawałek wystający z puszki, wyciąć wiekszą dziurę, czy na to założyć jakaś rure tylko jaką?? żeby dało sie ją jakoś elastycznie wygiąc i doprowadzic pod zderzak choć tez nie wiem którędu :( chetnie bym wykorzystał czyjś sprawdzony pomysł.

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2006 17:56:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
załóż gumę od k-jetronica

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 06:09:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Wyciagnij puszke filtra i w prawym dolnym rogu (stojąc przodem do auta, masz kupe miejsca) wytnij spory otwór. Do tego wsuniesz ogólnie dostęne rury elastyczne, obrobisz klejem/silikonem, a drugi koniec puścisz pod zderzak i bedzie git.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 18:17:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Pokombinuje cos mam orginalna puszke na kolektor ssacy i przywroce pierwotny stan calego dolotu chyba ze znajde ciekawsze rozwiazanie. Jeszcze jedno pytanie :czy ktos z was przerabial kiedys zwykly gaz na sekwencje czy jest to mozliwe a jesli tak to czy koszt jest duzo mniejszy niz nowa instalacja?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 19:28:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
sero c4 napisał(a):
Pokombinuje cos mam orginalna puszke na kolektor ssacy i przywroce pierwotny stan calego dolotu chyba ze znajde ciekawsze rozwiazanie. Jeszcze jedno pytanie :czy ktos z was przerabial kiedys zwykly gaz na sekwencje czy jest to mozliwe a jesli tak to czy koszt jest duzo mniejszy niz nowa instalacja?


Zostawiasz butlę, przewód pod podwoziem, wlew gazu i ewentualnie elektrozawór.
Gazownik powinien odliczyć za to min. 400 zł.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 21:08:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
sekwencja wymaga 8mm zasilania nie 6mm tak żę przewód zasilający do wymiany również

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 15:59:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2005 14:31:29
Posty: 95
Lokalizacja: Zielonka k.W-wy
W zakładzie w Łukowie na jesieni chcieli za to 3000 (podobno w ramach promocji). Widziałem ich robotę, robią dużo Audi i w ogóle chłopcy kumaci i wyposażeni.
Sam o tym myślę.
Pozdrowienia.

_________________
Audi 100 C4 Avant srebrny '91, 2.8 AAH, gaz II '05, gaz sekwencja od 04.2006.

Łączę miłość do Niuń "Czekoladkowych" oraz Srebrzystej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 16:57:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
enduro7777 napisał(a):
sekwencja wymaga 8mm zasilania nie 6mm tak żę przewód zasilający do wymiany również
Do 2,8 wystarczy 6 mm, mozna jedynie wyjąć zaworek bezpieczeństwa, zeby nie zatykało go przy duzym spadku ciśnienia.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 19:34:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
czy taki zaworek jest też w instalacji 2 gen. a jęśli tak to gdzie?

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: