.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 11:22:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 '99] Łozyska tylne i wyświetlacz - problem.
PostNapisane: 10.kwi.2006 22:12:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2006 21:35:30
Posty: 6
Mam pytanie odnośnie łozysk tylnich w A4 1999 rok po liftingu.
Jaki jest orientacyjny koszt ich wymiany. Bo z tego co mi mówił pewien "mechanik" to z tyłu w Audi łożyska wymienia się razem z piastami (tak jak w VW Golf IV) i to jest koszt 400 PLN za sztukę. Ja mam ksiażkę nt. napraw Audi i tam widać na rysunku że łożysko jest odzielnie od piasty czyli że wymienia się samo łózysko... No więc jak to właściwie jest z tymi łozyskami w A4 z tyłu?


Acha i jeszcze jedno. Co zrobić jeśli ekranik (ten który, wyswietla m.in. komunikat o tresci "OK" tuż po zapaleniu silnika) miedzy zegarami mi blaknie po kilkunastu minutach od zapalenia auta. (to sie nazywa chyba FIS). Czy mozna wymienić sam wyswietlacz, czy trzeba wymieniać cały zestaw zegarów? Czy wogole komuś się to również "przytrafiło"? ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2006 12:51:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.gru.2004 12:43:35
Posty: 394
Lokalizacja: Elbląg
Auto: A6 Allroad
Co to znaczy że blaknie ekranik. Jesli masz auto po lifcie to przy zapalaniu zapala sie OK (chyba że czeka cię serwis - wymiana oleju) odpalasz i OK gaśnie a potem wyświetla temperaturę zew. a jeśli masz FISa to inne wskazania.

_________________
AUDI A6 Allroad - CDYA
pozdruffka adadur


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2006 13:10:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
niestety trzeba wymienic cale zegary. Ten ekranik jest bardzo trudno wymontowac nie uszkadzajac go, a poza tym raczej graniczy z cudem dostanie samego wysiwetlacza.

Co do blakniecia, to przyczyna moze byc sposob jego podswietlania/polaryzacji. Jest to podświetlenie EL (elektoluminescencja). Pod szybka wyświetlacza znajdują się cienkie druciki, oraz płytka przewodząca, powodująca różną polaryzację a co za tym idzie efekt świecenia.
Można by rozebrać zegary, i spróbować napiąć te druciki, bo mogły z biegiem czasu (również podczas nagrzewania się) stracić swoją sztywność. To by tłumaczyło blaknięcie po jakimś czasie. Operacja jest jednak trudna, i łatwo uszkodzić cały wyświetlacz :zly:

Raczej radze wymienić zegary ;-)

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: