.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.cze.2025 11:14:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 2.5TDI] no i zachipowany.
PostNapisane: 11.kwi.2006 17:46:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Jak w temacie uczynilem z moich 150 KM... no wlasnie ile uczyniłem tak naprawde nie wiem, bo hamowac go bede dopiero po wielkanocy. Prawdopodobnie 175Km i 360Nm. Powiem tak- zadna rewelacja. Po pierwsze mocy nigdy za wieke, taka wyznaje zasade, po drugie niewiele sie zmienilo. Co prawda czas wyprzedzania zmniejszyl sie znaczaco i juz nie trzeba cisnac do dechy zeby to autko sie chcialo ruszyc, ale spodziewalem sie czegos wiecej. Skrzynia Tiptronic delikatnie glupieje, tzn. jak oporowo przyspieszam na 4 biegu, to przyciskiem nie daje sie zmienic na 5, przynajmniej nie wtedy kiedy sie chce, tylko jak wejdzie na odpowiednie obroty. Przy jezdzie na Drive"ie jest ok, jak rowniez przy spokojnym przyspieszaniu tez nic zlego sie nie dzieje. To by bylo na tyle.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 18:32:59 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Gdzie robiłeś program jak to nie tajemnica??
Szkoda ,że nie hamowałeś autka przed chipem , bo nie wiadomo ile koni było przed ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 19:01:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Hugo napisał(a):
Gdzie robiłeś program jak to nie tajemnica??
Szkoda ,że nie hamowałeś autka przed chipem , bo nie wiadomo ile koni było przed ;-)
Troche szkoda, ale z tym hamowaniem to skaplikowana procedura,a bylo malo czasu. Masterstuning Marka Staszewskiego

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2006 20:27:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Czyli warto bylo czy nie? Tez planuje cos takiego.... moze w manualu wiecej sie odczuje :/

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 04:00:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Bilo napisał(a):
Czyli warto bylo czy nie? Tez planuje cos takiego.... moze w manualu wiecej sie odczuje :/
Absolutnie warto i to bez dwoch zdan. Spodziewalem sie czegos wiecej i tyle, a jezdzi sie naprawde sprawniej, tyle ze nie wyrywa z butow.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 05:22:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Norbi napisał(a):
Bilo napisał(a):
Czyli warto bylo czy nie? Tez planuje cos takiego.... moze w manualu wiecej sie odczuje :/
Absolutnie warto i to bez dwoch zdan. Spodziewalem sie czegos wiecej i tyle, a jezdzi sie naprawde sprawniej, tyle ze nie wyrywa z butow.


Mysle , ze w monualu byloby lepiej :P

Szkoda , ze sa wazniejsze narazie wydatki nic chip ... :/

Bilo sprawdz jak bedzie w recznej skrzyni ;-)

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 07:05:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
a soft od tiptronica pozostal fabryczny?

ps
jezeli bedzie 175 i 36x, to swietna robota M's. bedzie sluzyc dlugo i szczesliwie (dzieki delikatnemu momentowi).

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: pyt
PostNapisane: 12.kwi.2006 08:21:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 17:36:43
Posty: 292
Lokalizacja: szczecin
jakie koszty i gdzi dokładnie bo też chcem zrobić to samo ale w A6

_________________
ksysiu A6 2,5 TDI V6 2001 PRODUKUJE OKNA I DRZWII PCV I ALUMINIUM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: pyt
PostNapisane: 12.kwi.2006 14:06:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
KSYSIU A6 napisał(a):
jakie koszty i gdzi dokładnie bo też chcem zrobić to samo ale w A6
http://www.tdituning.pl/ maja kilka oddzialow w Polsce, musisz zadzwonic do nich.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 14:07:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
meszrum napisał(a):
a soft od tiptronica pozostal fabryczny?

ps
jezeli bedzie 175 i 36x, to swietna robota M's. bedzie sluzyc dlugo i szczesliwie (dzieki delikatnemu momentowi).
pozostal fabryczny,ale bede cos z tym robil, bo troche szaleje na 4 i 5 biegu.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 17:38:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Ojciec mial 2.5 V6 w A6 z softem mtm na 180/410 i tiptronik pracowal poprawnie az sie popsul...za drobna oplata okolo 6 tys znow dzialal :peace: . Masters proponuje dla mojego silnika ponad 190 KM.. w sumie niezly przyrost :D

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Ostatnio edytowano 12.kwi.2006 20:38:10 przez Bilo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 18:39:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Bilo napisał(a):
Ojciec mial 2.5 V6 w A6 z softem mtm na 180/420 i tiptronik pracowal poprawnie az sie popsul...za drobna oplata okolo 6 tys znow dzialal :peace: . Masters proponuje dla mojego silnika ponad 190 KM.. w sumie niezly przyrost :D
Orientujesz sie co w tej skrzyni padlo i w jakim stopniu przyczynil sie do tej awarii soft? (swoja droga dosyc mocny jak na tipa)

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 20:24:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Soft zarazil auto w 2002 albo 2003 roku wtedy malo wiedziamo o tiptroniku :D Poszedl komutator albo cos o podobnej nazwie i cos jeszcze.. niestety nie znam szczegolow ojciec chyba tez. Auto sprzedane w grudniu 2005 dwie ulice dalej, jezdzi nadal ma juz ponad 250 kkm z czego kolo 150 kkm na sofcie mtm wiec nie jest zle ( po drodze dwa razy pekl pasek rozrzadu, wymieniono turbine, pompe wtryskowa, kilka przeplywomierzy chyba 3x, ze dwa wahacze) Nastepne auto ojca to A6 3.0 TDI :peace: wiec widac sie nie zrazil.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 20:41:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Bilo napisał(a):
Soft zarazil auto w 2002 albo 2003 roku wtedy malo wiedziamo o tiptroniku :D Poszedl komutator albo cos o podobnej nazwie i cos jeszcze.. niestety nie znam szczegolow ojciec chyba tez. Auto sprzedane w grudniu 2005 dwie ulice dalej, jezdzi nadal ma juz ponad 250 kkm z czego kolo 150 kkm na sofcie mtm wiec nie jest zle ( po drodze dwa razy pekl pasek rozrzadu, wymieniono turbine, pompe wtryskowa, kilka przeplywomierzy chyba 3x, ze dwa wahacze) Nastepne auto ojca to A6 3.0 TDI :peace: wiec widac sie nie zrazil.
Dzieki za info.Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 21:10:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Bilo napisał(a):
(...) dwa razy pekl pasek rozrzadu, wymieniono turbine, pompe wtryskowa (...)


pestka :diabel:


@Norbi
zdecydowanie powinienes "nauczyc" skrzynie korzystac z nowej duszy.

[+]
i wywal Filtron ;)

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 21:19:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
:D To tylko osprzet silnika :peace:

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2006 21:29:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
jasne
silnik to tylko osprzet samochodu :peace:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2006 13:31:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
meszrum napisał(a):
Bilo napisał(a):
(...) dwa razy pekl pasek rozrzadu, wymieniono turbine, pompe wtryskowa (...)


pestka :diabel:


@Norbi
zdecydowanie powinienes "nauczyc" skrzynie korzystac z nowej duszy.

[+]
i wywal Filtron ;)
a orientujesz sie ile taka "nauka" kosztuje?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2006 21:53:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
przykro mi, ale nie bardzo. Tora z Diagtronika zna zagadnienie.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: chip
PostNapisane: 14.kwi.2006 06:34:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2006 05:46:46
Posty: 44
Lokalizacja: Legionowo
Witam.
Od tygodnia jestem posiadaczem A6 2.5 tdi (automat).
Kupiłem go od znajomego, twierdzi, że wsadził do niego chipa i podniósł moc do 198 KM. Czy to jest możliwe ??
Na "Drive" faktycznie wsio jest ok.
Na tip, też długo załącza bodajrze 5 bieg, albo zmienia sam bieg kiedy chce. Ale na tipie to chyba niemożliwe ???
Dzięki za odp.
pozdrawiam .......

_________________
kudłaty A6 2.5 TDI V6 AFB 150ps. Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: