.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.maja.2025 19:33:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Napinacz paska wieloklinowego
PostNapisane: 18.cze.2004 16:15:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.cze.2004 15:25:47
Posty: 201
napinacz paska wieloklinowego ( chętnie kupię ) w 2,5 tdi AAT. Proszę o komentarze i uwagi dotyczące problemó z w/w elementem.

Pozdrawiam

DIESEL MONSTER

_________________
Audi 100 C4 2,5 TDI AAT ;)
Audi Quattro Coupe 2,3 HY
Audi A4 1,6 AUTOMAT ;) A JAK ...
REZANKA:
Podświetlenie nawiewów :)
Podświetlenie termometru :)

Obrazek

http://members.cardomain.com/diesel_monster
http://www.audidrivers.de - wybrać 100 C4 i szukać mnie gdzieś na końcu :) pierwszy polak !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2004 16:20:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Przeszukaj posty było już trochę pisane na ten temat.
A czemu chcesz wymieniać z rolką. Zazwyczaj pada ten amortyzatorek.
Ja go kupiłem ostatnio za 300PLN nówka
Teraz motor ślicznie cyka
Pzdr
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2004 16:35:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Sorry Ty masz AAT 1993
To chyba masz rolkę z napinaczem o symbolu 46 903 133A
Nowsze AAT mają rolkę i napinacz w postaci takiego amorka ze sprężyną wokół niego o symbolu 046 145 299 i ja to wymieniałem.
Nie wiem ile kosztuje ten Twój napinacz, moment
Stabilus 310 w InterCars a orginał 1000 (u mnie orginał był właśnie Stabilus hehe)
Zresztą taki sam amorek mają 2.5 V6 w nowszych A6 ale o innym symbolu trochę
Pozdrawiam
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2004 19:15:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2003 09:22:39
Posty: 168
Lokalizacja: Kraków
witam
wiec sprawa wyglada tak ze z tym napinaczem to jest ciezko, sam kupe nerwów zjadłem zeby go znależć. Nowy 046 903 133 A kosztuje ok 1000 pln.
Pewnie ci sie rozsypał cały a nie rolka, bo rolka sama wystepuje jako zamiennik.
Ja kupiłem w augustowie ale tylko przez przypadek za 130 zł , tylko dla tego ze nie wiedzieli goscie co to jest, a juz straciłem wszelkie nadzieje. nie daj sobie wmówić ze bedzie pasował napinacz o symbolu 046 903 133. NIE PASUJE!! on byl od 2,3 benzyny, i chyba od 2,2 T. Ale nie pasuje na stówe sprawdziłem a wszyscy twierdzili ze to to samo tylko starsza wersja i dlatego bez A
Jakbys juz miał kupowac nowy za 1000, to tez nie kupuj tego tylko kup cały zestaw od A6 własnie ten z amorkiem. Tam sie dokreca taka łape do silnika i wszystko pasi. Koszt około ten sam. Ale wiem tez ze goscie mieli takie zestawy razem z ta łapą i chcieli za to jakies 300. Ale o szczegóły juz musisz pytać tych co mają taki własnie napinacz

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: napinacz
PostNapisane: 18.cze.2004 22:13:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
300 to chyba komplet używany ?
Pzdr
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2004 19:59:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2003 09:22:39
Posty: 168
Lokalizacja: Kraków
oczywiscie ze uzywany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Napinacz paska wieloklinowego
PostNapisane: 21.cze.2004 20:35:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2003 13:25:45
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Diesel Monster napisał(a):
napinacz paska wieloklinowego ( chętnie kupię ) w 2,5 tdi AAT. Proszę o komentarze i uwagi dotyczące problemó z w/w elementem.


Ogłoszenia to przede wszystkim nie w technikaliach tylko w ogłoszeniach. Co do samego napinacza to wymianiałem w listpadzie na nówkę. Psują się najcześciej w miejscu zginania - strzela lub wygina się ta sprężyna łącząca 2 elementy metalowe i rolka przez to się przekasza -> pasek zaczyna jeździć na boki i się ściera, aż w końcu pęknie io będzie mega lipa. Oryginał - 1000 zł - ja taki właśnie kupiłem. Zamienników żadnych nie ma. Mam taki w dokładnie takim samym aucie z takim samym silnikiem. Szukaj więc po szrotach, albo szykuj 1000 zł. Za długo bym z tym nie jeździł, bo jak strzeli pasek wielorowkowy to dupa blada.

_________________
Audi A4 Avant AFN 1.9 TDi '98 (AFN->Łódź - Gdańsk - Łódź - 4.6 l/100 km)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2004 21:39:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2004 21:45:17
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
[quote="krzysmad"]witam
>>>>>bez A
Jakbys juz miał kupowac nowy za 1000, to tez nie kupuj tego tylko kup cały zestaw od A6 własnie ten z amorkiem. Tam sie dokreca taka łape do silnika i wszystko pasi. Koszt około ten sam.>>



Co to za łapka do dokręcenia do sinika??
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2004 06:03:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2003 13:27:16
Posty: 445
Lokalizacja: Zamość
A co się stanie jak taki pasek pęknie? :galy:

_________________
Nic nie rob jak się nie znasz
A4/1998/1.6 benz. AHL + gaziu 101KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2004 07:23:22 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Stanie się i to bardzo dużo. Kiedyś widziałem co prawda nie audi ale mercedesa po pękniętym pasku wieloklinowym. Druty którymi zbrojony jest pasek wkręcają się we wszystkie mozliwe rolki z taką siłą że wyjąć je potem to nie lada problem. W mercedesie którego widziałem po zerwaniu takiego paska zniszczona została "wiskoza", wiatrak, połamanych zostało kilka plastików i powkręcane wszędzie pozostałości po pasku.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2004 07:39:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2004 21:45:17
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
Robert D napisał(a):
A co się stanie jak taki pasek pęknie? :galy:



Ale, największe ryzyko to wkręcenie się paska w rozrząd.. czym to grozi nie muszę opowiadać.

Pozdro
:zly:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 09:37:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2004 21:45:17
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
Cóż jestem zmuszony odświeżyć temat, choć myślałem że odszedł na jakieś 100, może 120 tkm atu lipa. Rok przeleciał, 45tkm doszło i problem wrócił.
Moja niunia jakiś rok temu dostała używany napinacz od AAT. Teraz napinacz niby działa, ale rolka się sypie FUCK! :/

Ponieważ przybyło motorków AEL, a temat dostosowania napinacza od AEL do AAT nie został zgłębiony - zy może ktoś z szanownych kolegów parafi warszawskiej zgodziłby się na chwilowy demontaz swojego (AEL) napinacze i próbę dpasowania go do AAT? - oczywiście w zaufanym, wybranym przez siebię warsztacie? :peace:

A może ETKA pomoże - jeśli blok silnika AAT i AEL ma te same numerki + pasek i cały osprzęt tzn że można śmiało szukać napinacza AEL i montować..


HELP!

_________________
80 GLS 1,6 '75
niunia-setunia C4 2,5 TDI AAT '94
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2005 17:10:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2003 13:25:45
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
kotrrin napisał(a):
Cóż jestem zmuszony odświeżyć temat, choć myślałem że odszedł na jakieś 100, może 120 tkm atu lipa. Rok przeleciał, 45tkm doszło i problem wrócił.
Moja niunia jakiś rok temu dostała używany napinacz od AAT. Teraz napinacz niby działa, ale rolka się sypie FUCK! :/


A rolka w nich jest przecież wymienna i ponoć mozna ją dokupić osobno - co z nią jest nie tak ?

_________________
Audi A4 Avant AFN 1.9 TDi '98 (AFN->Łódź - Gdańsk - Łódź - 4.6 l/100 km)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2005 11:11:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2004 21:45:17
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
Popiskuje jak jest zimny motorek. Niby cichutko, ale słyszę..

_________________
80 GLS 1,6 '75
niunia-setunia C4 2,5 TDI AAT '94
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2005 16:21:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2003 13:25:45
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
kotrrin napisał(a):
Popiskuje jak jest zimny motorek. Niby cichutko, ale słyszę..


no to przesmaruj trochę rolkę, albo ją wymień na nową, o ile się nie mylę odkręca się ją TORXem. nie musisz wymieniać całego napinacza.

_________________
Audi A4 Avant AFN 1.9 TDi '98 (AFN->Łódź - Gdańsk - Łódź - 4.6 l/100 km)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2005 16:30:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2004 21:45:17
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
moja rolka, przestała być ważna - dziś na suchodolskiej, w nocy jakiś sqrwiel wybił mi szybkę (na szczęście tylko szybkę) i zrobił mi prezent na mikołaja - rachunek w carrglassie na 360 plm qrwa mać!!! (przepraszam za langłicz, ale się lekk poddenerwowałem z ranka...)
Rolka musi poczekać, nie planowałem szyby!
Ale dzięki
Pozdro

_________________
80 GLS 1,6 '75
niunia-setunia C4 2,5 TDI AAT '94
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2006 12:14:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2006 12:06:35
Posty: 3
Witam, zalogowalem sie bo mam problem z A4 1Z(TDI 90KM z tego co wyczytalem) tu sie podpinam...

Darp napisał(a):
... mają rolkę i napinacz w postaci takiego amorka ze sprężyną wokół niego o symbolu ..... i ja to wymieniałem.


mam wlasnie taki problem ze musze to wymienic i nie wiem od czego zaczac (bede sam wymienial-brak kasy) co musze odkrecic zebym mogl wydostac ten element rolke napinacza wielorowkowego razem z korpusem calym. Aktualnie odkrecilem alternator zeby sie jakos tam dostac, odkrecilem to cale ustrojstwo i teraz jak to wyjac??? zawadza o lozysko wiskozy :/

z tego co wykombinowalem to trzeba by wymontowac wiatrak z wiskoza do podstawy do ktorej jest przymocowany

myslalem tez zeby ta podstawe od silnika odkrecic ale to nic nie da bo ta rokla nadal bedzie blokowana przez lozysko wiskozy....

jednym slowem HELP :!: :!: :!: :!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Rolka do AELa
PostNapisane: 10.cze.2006 14:57:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
A mnie się wczoraj zatarła na amen, na szczęście pasek wytrzymał.
W związku z powyższym PILNIE kupię rolke, ewentualnie używany napinacz.

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2006 15:20:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2006 12:06:35
Posty: 3
nikt nie wie jak to rozebrac?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.cze.2006 16:40:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2006 12:06:35
Posty: 3
to moze ja sam odpowiem nalezy odkrecic ampulem srobe mocujaca wisko i po wszystkiemu buraki wymieniali ale nie wiedza jak buhahahha


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: