.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.maja.2025 00:47:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 afn] samochód stoi od tygodnia prawie:)
PostNapisane: 15.kwi.2006 13:08:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Tak jak już wcześniej wspominałem. Nie reagował w ogóle na pedał gazu.Komp znalazł błąd- uszkodzenie czujnika położenia pedału. Kupiłem pedał, podłączyłem i nic. Mekanik po 24 godzinach szukania znalazł! Pęknięta sekcja (taki wypolerowany walec o sr ok 1cm z okrągłą końcówą)w pompie wtryskowej. Jakimś cudem dostałem taką identyczną zdrową część i wszystko winno być cacy. Niestety próba odpalenia nic nie dala.Wcześniej palił i łaził bez problemu póki nie dodalo się gazu. A że mekanik sprawdził wszystko (samą pompę,wtryski, przewody,wycieki i ok) to pomyślał że może to coś z filtrem paliwa. Odpalił go podając paliwo prosto z beczki i ... samochód super odpalił wrzucił się na obroty.Cód miód. Kilka prób - ok. Znowu przygazował i zgasił silnik. Po tym stwierdził że trzeba nowy filtr paliwa i będzie o k. Niestety wymieniłem i teraz zachowuje się tak: trzeba kręcić rozrusznikiem ok 15 sec.Wtedy załapuje. Już słychac pooprawną pracę silnika przez 2 sec i w piździet gaśnie. I od początku...
Dajcie jakieś rady bo ja już dosłownie nie mam pomysłu,a A4 stoi...

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 afn] samochód stoi od tygodnia prawie:)
PostNapisane: 15.kwi.2006 13:51:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
emsi napisał(a):
Niestety wymieniłem i teraz zachowuje się tak: trzeba kręcić rozrusznikiem ok 15 sec.Wtedy załapuje. Już słychac pooprawną pracę silnika przez 2 sec i w piździet gaśnie. I od początku...

mialem tak w AELu jak za slabo dokrecilem filtr i zasysane bylo powietrze do paliwa

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 14:02:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
a jakies inne opcje? Nie wierzę żeby mój majster nie dokręcił dobrze filtra. I rzeczywiście callnąłem do niego i to wykluczył.
O ale za to wykrył że swiecie ledwo co grzeją,ale to przeciez nie ma wpływu(chyba) bo skoro już załapie po tych 15 sec to powinien łazić...

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 17:04:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 06:07:59
Posty: 556
Lokalizacja: Olsztyn ...piekna Warmia
tez bym stawial na lewe powietrze w ukladzie niestety trzeba po koleii zmieniac opaski na przewodach lub dokrecac, u mnie w B4 winna byla tulejka na ktora mocowalo sie przewod paliwowy przy filtrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 20:24:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
Zmień mechanika na takiego co się zna i pojedź do fachowca który powie ci co się stało i to naprawi a nie każe ci kupować i wymeiniać wszystkich części pokolei aż trafi na tą właściwą i wtedy triumfalnie powie, że "Wiedziałem że to to było zepsute".
Albo będziesz miał tak jak ja z AAT AVANT.
Naprawa trwała miesiąc i:
- nowy pedał gazu z potencjometrem 250zł (bo tak twierdził komputer)
- nowy sterownik bo tamten był uszkodzony (g.... prawda) 400zł
- filtry paliwa (bo to pewnie porzez nie nie chce zapalić) 50zł
- rozbieranie tapicerki podłogi żeby wykluczyć wilgoć (taki specjalny rodzaj wilgoci który niszczy sterowniki) :> 100zł
- 37 testów na VAGU
- 4 wyjazdy do LUBINIA po części
- i na koniec laweta do fachowców którzy wymienili pierdółke w pompie i auto zaczeło normalnie pracować.
NAWET JEŻELI TEN MECHANIK JEST TWOIM BRATEM TO MOGĘ CI TYLKO NAPISAĆ, ŻE G.... SIĘ ZNA!!!!
Ja nie rozumiem. Jak ktoś nie wie co jest zepsute to jak może to naprawić????
To tak jakbyś poszedł do lekarza ze skurczem nogi a on by zapisał
- lewatywa
- operacja kręgosłupa
- tomograf
- operacyjne naciąganie ściegien
- masaż
i na koniec gips.
Coś by napewno poskutkowało.
Jak czytam twoją historię to tylko jedno ciśnie mi sie na usta HWDM (M jak takim mechanikom)


Ostatnio edytowano 16.kwi.2006 07:26:16 przez flavios, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 21:14:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2006 10:21:46
Posty: 6
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Śląskie, Polska
Wyglądają te diagnozy mechanika na wróżenie z fusów. Kto przy zdrowych zmysłach bierze pod uwagę jako wyrocznię przyczyny usterki tylko tekst z testera nawet VAG powinien się dobrze rozpędzić a jakiś mur napewno go spotka i tą operację powinien powtarzać aż zmieni zdanie.
1. Silnik nie pali na ciepłym? jeśli tak to pierwsza diagnoza na odległość to: dekielek górny z pompy wtryskowej zdjąć, najmniejszego palucha wrazić we wnętrzności, jest tam taki pierścień na ośce - ustawiacz dawki paliwa, przesuwać go tym najmniejszym palcem w całym zakresie pracy łącznie z obracaniem - jeśli się zacina, to pompę wtryskową spakować ładnie i wysłać na śmietnik i zakupić sprawną.
2. Silnik nie pali i na ciepłym i na zimnym? sprawdzić to co wyżej, jak nie pomoże to sugeruję udać się do serwisu autoryzowanego, wbrew pozorom zapłacisz dużo mniej niż u mechanika - pełna diagnoza tak prozaicznej usterki nie powinna wynieść więcej niż 400 - 500 zł (a to co do tej pory "utylizowałeś" już tę kwotę przekroczyło).
Pozdrawiam
Darek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2006 17:38:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Mekanik jest dobry. Nigdy mnie gość nie zawiódł. To pierwszy ten który miał kompa zapodał że pedał do wymiany. A przy okzaji pamiętajcie, iż pedał gazu od Passata B5 nie pasuje do Audi A4, tak mnie klient z diesiel service zapewniał!:)
W sobotę znaleziono przyczynę. Pompa wtryskowa pobiera paliwko,ale zamiast wtłaczać do silnika wyrzuca je z powrotem do baku:) Podobno do zrobienia i we wtorek bedziemy już się wozić:)

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2006 18:00:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2006 11:52:22
Posty: 13
Lokalizacja: Olsztyn
Widzę że Jesteś z Olsztyna,czy możesz podać adres tego warsztatu ,tak na wszelki wypadek.Z góry dzięki.

_________________
AUDI a4 avant 1.9 dit AFN 1998


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: