.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.maja.2025 00:39:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1,8turbo] czy tylko sekwencja?
PostNapisane: 15.kwi.2006 13:19:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sty.2006 09:25:49
Posty: 116
Lokalizacja: białystok
Witam i pozdrawiam klubowiczow (wesołych swiat zycze) mam pytanie tak jak w temacie.Brat zamierza kupic a4 i znalazł w dobrym stanie 1,8 turbo i słyszał ze do tego silnika mozna zamontowac tylko sekwencje, czy to prawda? Prosze o krotka odpowiedz tak czy nie (i ewntualnie jaki jescze gaz tam mozna wsadzic) nie chce marnowac waszego czasu wiec bede wdzieczny za krotka odpowiedz.
p.s to nie ja kupuje to auto wiec nie sadzcie na mnie dlaczego do turbo gaz(brat tak ma) :diabel: Jeszcze raz wesołych swiąt i zycze wszystkiego najlepszego.

Juz wkrotce 2,3 quattro!! takie moje małe marzenie. Audi to jest to!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 13:48:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Do turbo tylko sekwencja,i też nie ma pewności że będzie to chodziło idealnie. Teraz to bardzo staniało,wiec chyba nie bedzie to kosmiczny wydatek.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 13:55:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Można założyć i zwykłą instalke, już widziałem pare samochodów z turbo i LPG na zwykłym mikserze ale ja napewno bym do turbo zakładał tylko sekwencje, miałbym spokój i nie pogarszało to by osiągów

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 13:57:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sty.2006 09:25:49
Posty: 116
Lokalizacja: białystok
Dzieki wielkie mały v8 za zwięzłą odpowiedz wesołych swiat. Jak ktos by wiedział cos na ten temat bede wdzieczny niech pisze smiało.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 14:05:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sty.2006 09:25:49
Posty: 116
Lokalizacja: białystok
quattros tez wielkie dzieki, wszystkim z gory bardzo dziekuje na wynos bo na dziekowania zajme za duzo miejsca dzieki wszystkim chłopakom,pozdrawiam. Rozmumiem ze wszyscy skłanija sie do sekwencji zgodnie z przypuszczeniami, oczywiscie z mozliwoscią zamontowania zwykłej. Ale jak by dla brayta nie zalezało az tak bardzo na osiagach to jest mozliwosc zainstalowania zwykłej instalki tak?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2006 14:40:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 17:36:43
Posty: 292
Lokalizacja: szczecin
ja miałem taki silnik i gaz sekwencja 100 tys na gazie i nic koleś w a6 zwykła instalacja turbina do wymiany po okolo 5 tys km a wiec wnioski wyciągnij sam tak w ogole był juz ten temat kiedys na forum poszukaj a znajdziesz
pozdrawiam

_________________
ksysiu A6 2,5 TDI V6 2001 PRODUKUJE OKNA I DRZWII PCV I ALUMINIUM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2006 18:56:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
A Blos nie podoła zadaniu ?? :|

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2006 07:27:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
sekwencja w 1.8t moze byc, tylko trzeba zwrocic uwage zeby zamontowali porządny reduktor, stabilny i taki ktory moze pracowac z malym spadkiem cisnienia (cena samego reduktora z 800+zł). Problem w turbosach jest tego typu, ze pod duzym obciazeniem (turbina ładuje max cisnienia i wysokie orboty silnika > potrzebny duzy wydatek gazu) , nastepują spadki cisnien , na przewodach i reduktorze, i wtedy do wtryskiwaczy dociera gaz o za małym cisnieniu i juz wtedy nie bardzo jest jak ten gaz wstrzykiwać, bo jest za małe nadcisnienie gazu nad cisnieniem panującym w kolektorze.

A wiadomo, jak leci za malo gazu, robi sie ubogo, silnik traci moc, zaczyna sie przygrzewać. Takze najtansza instalka IV gen. odpada, muszą być porządne komponenty.

Mieszalnikowych instalacji do takiego silnika nie polecam, kazdy ew. strzał bedzie drogooo kosztował :/ , a poza tym szkoda gazować wszystkie czujniki i zaworki.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: