Ja też mam ten silnik chyba, i ostatnio zamiast katow wstawilem 2 tłumiki przelotowe 110 zł szt. ,ksztaltem przypominające kata,średnice rur te same,a na koniec wrzucilem Remusa z podwojną końcowką ,używanego z allegro ,dedykowanego do opli.Osiągi bez zmian ,innym czasem ściemę walę że lepsze ,ale napewno nie zamula.Nie pęka głowa na trasie,basowo buczy pod dużym obciążeniem silnka na niskich obrotach jak mu wdepnę w dechę, na wysokich obrotach na trasie chodzi przepięknie-nie chwaląc się,jakby mnie ścigacz wyprzedzal

.Ale nie jest to dżwięk uciążliwy i jest on zaslugą tlumka końcowego a nie tych dwoch przelotowych.Przy normalnej jeżdzie wszystko pracuje porownywalnie do serii.Cisza i szum.Tlumika środkowego nie chcę ruszać,bo nie doczytalem się jeszcze nigdzie żeby to coś dawało.Tak poza tym, to ten zakres zmian obejmuje tylko dżwięk,napewno nie lepsze osiągi.I tobie też chyba tylko o to chodzi
