.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.maja.2025 23:19:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AKN 2.5TDI] Poszukiwania mocy cd....
PostNapisane: 02.maja.2006 17:53:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Jak w temacie dalej szukam, zastanawiam sie co moze byc przyczyna dosyc slabego przyspieszenia mojego autka. Sprawdzilem poprawnosc ustawienia rozrzadu i poza babolem zrobionym przez"mechanika" ze zle zalozonym napinaczem, nic wiecej nie wyniknelo. Na vagu wszystkie parametry w normie i juz mnie zaczyna trafiac, ze nie moge dojsc o co cho. Jest jeszcze tak mysle opcja wytarcia sie krzywek na walkach,ale przez korek wlewu oleju nie widac zbyt duzego zuzycia. Jak sam mechanik powiedzial wyglada to na 150 tys km. dodam,ze autko ma 215tys i czy po takim przebiegu jest mozliwe tak mocne zuzycie krzywek zeby moc spadla?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2006 18:02:58 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a katalizator? zaworki upustowe ? ... przeciez nie masz korkow wlewu oleju po obu stronach :): ... posprtawdzaj jakie spaliny wychodza ile powietrza potrzeba przy jakich obrotach , posprawdzaj to i porownaj z innym , sprawnym ... takich rzeczy jak zapchany kat , zdychajace walki czy nieszczelny zawor upustowy nie zdiagnozujesz na vagu

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2006 18:08:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1. Hamowałeś autko ? Jak duzy jest spadek mocy w porównaniu z fabryką ?
2. Zuzyte wtryski, słabe ciśnienie doładowania spowodowane uszkodzeniem zaworów sterujących turbiną, niewydatek samej turbiny, zapchany filtr paliwa,powietrza lub przypchany kat, uszkodzenie potencjometru pedału gazu, przepływka, przegrzany i w konsekwencji przegrzewający sie nadal silnik ... mozna ksiażkę napisać. Do tego fakt ze te silniki sa raczej niedopracowane i scierajace sie krzywki + padające turbawki nie nalezą do rzadkości. Osobiscie zaczalbym od filtrów paliwa, powietrza i zalania porzadnym paliwem, później warsztat z hamowanią i szukanie po kolei ... sporo wyjdzie na testach VAS`em a reszta to już intuicja mechanika i jego fachowość.

Niestety na odległosć nic więcej nie wywrózymy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2006 18:12:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
hans napisał(a):
a katalizator? zaworki upustowe ? ... przeciez nie masz korkow wlewu oleju po obu stronach :): ... posprtawdzaj jakie spaliny wychodza ile powietrza potrzeba przy jakich obrotach , posprawdzaj to i porownaj z innym , sprawnym ... takich rzeczy jak zapchany kat , zdychajace walki czy nieszczelny zawor upustowy nie zdiagnozujesz na vagu
Wiem,ze nie zdiagnozuje, ale nie chce zdejmowac pokryw zaworow zeby sie przekonac, ze krzywki sa ok, bo dlaczego mialyby sie nierowno zuzywac? chociaz wiem ze jesy taka opcja. Katalizator jest ok(a tak na marginesie dalo by cos wypieprzenie go na stale?) z zaworami upustowymi nie walczylem, ale w czwartek wybieram sie do Mastersa na podciagniecie softu, wiec moze on mi to sprawdzi.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2006 18:26:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
baskecik napisał(a):
1. Hamowałeś autko ? Jak duzy jest spadek mocy w porównaniu z fabryką ?
2. Zuzyte wtryski, słabe ciśnienie doładowania spowodowane uszkodzeniem zaworów sterujących turbiną, niewydatek samej turbiny, zapchany filtr paliwa,powietrza lub przypchany kat, uszkodzenie potencjometru pedału gazu, przepływka, przegrzany i w konsekwencji przegrzewający sie nadal silnik ... mozna ksiażkę napisać. Do tego fakt ze te silniki sa raczej niedopracowane i scierajace sie krzywki + padające turbawki nie nalezą do rzadkości. Osobiscie zaczalbym od filtrów paliwa, powietrza i zalania porzadnym paliwem, później warsztat z hamowanią i szukanie po kolei ... sporo wyjdzie na testach VAS`em a reszta to już intuicja mechanika i jego fachowość.

Niestety na odległosć nic więcej nie wywrózymy.
Hamowac bede zaraz po Elmocie na ktory sie wybieram, a wiekszosc opisanych rzeczy wyszlaby na vag-u, reszte postaram sie sprawdzic jak najszybvciej i dzieki za sugestie panowie moderatorzy. Teraz jestem duzo bardziej swiadomy. Jak jeszcze cos wam wpadnie do glowy to smialo... filtry (paliwa i powietrza sa swieze, przeplywka druga w kieszeni i na obu chodzi tak samo) Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2006 19:06:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
popros Marka o zaslepienie EGR (zawor recyrkulacji spalin - zaslepia sie blaszka) - czasami moze zabrac 1/3 mocy, gdyz jest caly uchylony i jedziesz na spalinach...
koledzy maja racje - przy 215 tys katalizator moze dzialac jak pantofel w wydechu... wycialem w AFB - samochod zrobil sie zwawszy z dolu i bardziej rasowo brzmiala turbina :diabel: .

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2006 19:22:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
meszrum napisał(a):
popros Marka o zaslepienie EGR (zawor recyrkulacji spalin - zaslepia sie blaszka) - czasami moze zabrac 1/3 mocy, gdyz jest caly uchylony i jedziesz na spalinach...
koledzy maja racje - przy 215 tys katalizator moze dzialac jak pantofel w wydechu... wycialem w AFB - samochod zrobil sie zwawszy z dolu i bardziej rasowo brzmiala turbina :diabel: .
Egr jest ok, byl sprawdzany.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2006 20:50:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
I jeszcze jedno ,jak sprawdzic czy kat nie jest zapchany i nie zamula autka? Dzis sprawdzalem przyspieszenie z rodzinka na pokladzie w osobie mojego dziecka i zonki, 11.8sek. i 12.3 z wlaczona klima!! Przerazilem sie, a dodam,ze autko jest zawirusione :diabel: Massakra jakas!

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2006 22:24:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
mozna zrobic odwiert w wydechu (przed katem) i sprawdzic cisnienie gazow spalinowych. za duze cisnienie=zapchany kat.

o wartosci (cisnienia) pytaj niejakiego marka s. ;)

przyspieszenie rzeczywiscie niezbyt imponujace... powinno byc max 9s (niezaleznie od wagi zony :diabel: ).

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2006 06:07:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
meszrum napisał(a):
mozna zrobic odwiert w wydechu (przed katem) i sprawdzic cisnienie gazow spalinowych. za duze cisnienie=zapchany kat.

o wartosci (cisnienia) pytaj niejakiego marka s. ;)

przyspieszenie rzeczywiscie niezbyt imponujace... powinno byc max 9s (niezaleznie od wagi zony :diabel: ).
Dobre :D . Z Markiem S. widze sie za kilka godz., a zonka jest naprawde szczupla,ale rozbawiles mnie na maxa. Byles na Bemowie 1-go?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2006 06:18:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
meszrum napisał(a):
popros Marka o zaslepienie EGR (zawor recyrkulacji spalin - zaslepia sie blaszka) - czasami moze zabrac 1/3 mocy, gdyz jest caly uchylony i jedziesz na spalinach...
koledzy maja racje - przy 215 tys katalizator moze dzialac jak pantofel w wydechu... wycialem w AFB - samochod zrobil sie zwawszy z dolu i bardziej rasowo brzmiala turbina :diabel: .
I jeszce jedno apropos wyciecia kata, nic nie musiales stroic po usunieciu go, wszystko bylo ok i przy jakim przebiegu wycinales?

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2006 09:06:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wycinalem przy 226 000. nie ma zadnej potrzeby ustawiania czegokolwiek z poziomu VAG''a / VAS'a. nalezy jednak powierzyc to spawaczowi z fantazja - moj naprezyl caly wydech tak, ze po nagrzaniu wydechu wszystko trzeszczalo jak na kutrze...

wycialem w poszukiwaniu spadku mocy. zaczalem szukac usterki, lecz nikt w moim miescie nie mogl mi pomoc. w koncu poznalem Diagtronik i oni w w ciagu 10 min wyleczyli potwora (lmm).

po wycieciu katalizatora bedzie delikatnie slyszalna turbina na wolnych, pojawi sie tez bardziej intensywny zapach spalin i czasem brunatny dym (niewiele) przy rozruchu. poza wieksza zywotnoscia na dole nic wiecej nie zaobserwowalem. najlepiej jest wyciac caly kat (cala puszke) i wspawac w to miejsce rure (na wypadek gdyby kat byl dobry i komus zalezalo na jego ponownym wspawaniu).
zapytaj o odwiert M.

z powodow niezaleznych ode mnie nie bylem na Bemowie :zly: (choc mialem byc).

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2006 09:12:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Norbi napisał(a):
w czwartek wybieram sie do Mastersa na podciagniecie softu, wiec moze on mi to sprawdzi.


duży błąd... najpierw doprowadź auto do stanu używalności a potem
czipuj...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 07:20:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
No panowie zmierzylem mojego potwora na chamowni. Ma cale 122 kuce!!! tragedia, wywalilem katalizator i nic absolutnie to nie dalo. Jedyna rzecz jaka mi teraz pozostala do zrobienia to wymiana wtryskiwaczy. W zwiazku z tym mam prosbe do posiadaczy 2.5 TDI(AKN) o wypozyczenie wtryskow doslownie na probe drogowa. Chce miec pewnosc,ze to one mi podupadaja, bo niechcialbym wydawac tych pare zeta niepotrzebnie. Druga sprawa, czy ktos z Was nie orientuje sie gdzie mozna nabyc w dobrej cenie rzeczone wtryski. Pzdr.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 13:44:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Ja pierdziu.... u mnie tez niezbyt bogato przyspiesza ale licze na przeplywonierz.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 13:52:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
Bilo napisał(a):
Ja pierdziu.... u mnie tez niezbyt bogato przyspiesza ale licze na przeplywonierz.
Jak masz AKN-a i mieszkasz,bywasz w okolicach Wawy, to wpadaj. Mam zapasowa przeplywke to sprawdzisz.

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 14:32:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2003 14:12:53
Posty: 324
Lokalizacja: Pionki,Wawa
Norbi napisał(a):
No panowie zmierzylem mojego potwora na chamowni. Ma cale 122 kuce!!! tragedia, wywalilem katalizator i nic absolutnie to nie dalo. Jedyna rzecz jaka mi teraz pozostala do zrobienia to wymiana wtryskiwaczy. W zwiazku z tym mam prosbe do posiadaczy 2.5 TDI(AKN) o wypozyczenie wtryskow doslownie na probe drogowa. Chce miec pewnosc,ze to one mi podupadaja, bo niechcialbym wydawac tych pare zeta niepotrzebnie. Druga sprawa, czy ktos z Was nie orientuje sie gdzie mozna nabyc w dobrej cenie rzeczone wtryski. Pzdr.


no to teraz juz sam wiesz czemu wczesniej wiekszosc wozow Cie objezdzala, a zganiales wszystko na tiptornica ;)

obys jak najszybciej doprowadzil autko do idealnego stanu i czerpal przyjemnosc z jazdy :)

_________________
'99 Audi A4 B5 1.8 T Sedan Tiptronic - w rodzinie.

'96 Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Avant 6 gear - sprzedany

'01 BMW E46 2.5 R6 - sprzedany

'02 Audi A4 B6 1.9TDI AVF + quattro - obecnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 15:04:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Ja stawiam na przepływkę.Ostatnio koledze zamówiłem założył i cieszy się do dziś z przyjemności z jazdy.
Przepływka do AKN-a to jakies 350-400zł z boscha.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 17:35:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
BladyRS napisał(a):
Norbi napisał(a):
No panowie zmierzylem mojego potwora na chamowni. Ma cale 122 kuce!!! tragedia, wywalilem katalizator i nic absolutnie to nie dalo. Jedyna rzecz jaka mi teraz pozostala do zrobienia to wymiana wtryskiwaczy. W zwiazku z tym mam prosbe do posiadaczy 2.5 TDI(AKN) o wypozyczenie wtryskow doslownie na probe drogowa. Chce miec pewnosc,ze to one mi podupadaja, bo niechcialbym wydawac tych pare zeta niepotrzebnie. Druga sprawa, czy ktos z Was nie orientuje sie gdzie mozna nabyc w dobrej cenie rzeczone wtryski. Pzdr.


no to teraz juz sam wiesz czemu wczesniej wiekszosc wozow Cie objezdzala, a zganiales wszystko na tiptornica ;)

obys jak najszybciej doprowadzil autko do idealnego stanu i czerpal przyjemnosc z jazdy :)
Zwracam honor BladyRs. Jak wreszcie zacznie chodzic bede w szoku. Moze polubie Tipa :peace:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2006 17:38:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
ADAM 12 napisał(a):
Ja stawiam na przepływkę.Ostatnio koledze zamówiłem założył i cieszy się do dziś z przyjemności z jazdy.
Przepływka do AKN-a to jakies 350-400zł z boscha.
Stary przeplywka to byla pierwsza rzecz jaka zakupilem i teraz mam dwie,obie dobre :D BOSCH 250 zeta

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: