.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 20:43:20

Strefa czasowa: UTC + 1

Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4] czy jest jakiś osobny bezpiecznik do klimy.nie chodzi
PostNapisane: 03.maja.2006 11:56:51 
Użytkownik

mam A4 przy włączaniu przycisku ze śnieżynką nic się nie dzieje,nie załącza się nic jestem laikiem ale czy sam to mogę sprawdzić czy na serwis a tam powiedzą co chcą ustawiam na auto i nic 18 C

Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2006 12:13:11 
Użytkownik

przyczyn może być wiele-najbardziej prawdopodobna to ubytek czynnika z układu przez nieszczelność, za mało aby wystartować sprężarkę. Masz pewnie skorodowany/przetarty przewód lub skraplacz. Konieczna wizyta u fachowca i diagnoza. Broń boże serwis -oni tylko umieją wynienić pierdół który pokaże im komputer i to za grubą $$$.
Gdybyś był z okolic Toronto to byśmy spojrzeli na to.Siedzę w tym.[/list]

Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2006 13:28:01 
Klubowicz

Jedź do serwisu. Swoją drogą nazywaj odpowiednio tematy i przeczytaj miniFAQ - tam o klimie jest do bólu!!!

Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2006 18:16:37 
Użytkownik

Zasadnicze pytanie, masz klimatronik czy manual./? Jeśli klimatonik to spróbuj sprawdzić czy pokazuje jakieś błędy. Ja mam u siebie silnik 1.9 TDI AHU (nie wiem jaki masz Ty.) Miałem podobny przypadek, również nie chodził mi klimatronik, okazało się że fachowiec podczes ostatniej wymiany paska rozrządu rozpiął jakąs kostkę z przewodami jak sie póżniej okazało właśnie od klimy, i potem zapomniał ją spiąć.

Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2006 18:17:10 
Użytkownik