.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2025 04:48:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1,8 '95r.]Gubi olej
PostNapisane: 16.maja.2006 05:45:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2005 12:45:01
Posty: 27
Lokalizacja: Toruń
Witam mam problem moja audiczka gubi olej tylko niewiem którędy ucieka. Osłona pod silnikiem jest mokra od oleju z lewej strony. Nie są to zbyt duże ubytki ale troche denerwuje że ubywa i ta osłona jest w oleju. Jeśli ktoś by miał jakiś pomysł którędy on ucieka to bym był wdzięczny.Audi A4 1,8 1995r.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2006 05:51:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2005 10:00:50
Posty: 98
Lokalizacja: Świdnica
Ja własnie zatamowałem wyciek a problem tkwił w pękniętej rurce plastikowej (takie kolenko), która wychodzi z silnika, łączy się z gumowym wężem, który z kolei wchodzi do rury powietrza biegnącej do przepustnicy. Pęknięta była plastikowa końcówka tej rury na złączeniu z gumowym wężem.

-plastikowe kolanko: 91zł
-oring: 16zł
-wymiana: 90zł (trzeba ściągnąć kolektor)
-zdrowy silnik: bezcenne

_________________
MYJCIE: (___\===OOOO===/___)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Gubi olej
PostNapisane: 16.maja.2006 07:50:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2005 12:45:01
Posty: 27
Lokalizacja: Toruń
To tzw odma która wychodzi z silnika pod kolektorem ssącym mówił mi mechanik że to częsta wada że te kolanko pęka , sprawdzałem i u mnie jest całe wiec będe szukał dalej
Ale dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2006 08:35:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
Ja miałem bardzo podobny problem. Filtr oleju i chłodniczka oleju była wciąż mokra a właściwie to wręcz kapało z nich. Najpierw podejrzewałem uszczelkę pomiędzy chłodniczką oleju a silnikiem i wymieniłem ją podczas zmiany oleju (8zł). Nic to jednak nie dało. Następnie zobaczyłem że z mojej odmy na rozgrzanym silniku wydobywa się taka "para olejowa". Naprawiłem i to, a wyciek dalej był. Drążyłem temat dalej i znalazłem. Przyczyną był czujnik ciśnienia oleju (umiejscowiony nad filtrem). Ciekło przy złączu a nie widać było tego ponieważ na złączu tym był gumowy kapturek. Proponuję zdjąć ten kapturek, uruchomić silnik i obserwować... Dobrze byłoby zobaczyć także odmę jak sugerował kolega i ewentualnie uszczelkę pomiędzy chłodniczką oleju a silnikiem.

Co do wymiany odmy to niema konieczności ściągania kolektora. Ja przy wymianie odchyliłem jedynie alternator.

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2006 11:19:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2005 12:45:01
Posty: 27
Lokalizacja: Toruń
Sprawdzę gdyż zawsze oglądałem na zimnym silniku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: