.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.cze.2025 11:48:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B2q] Syntetyk, czy mineralny do napędów ..?
PostNapisane: 21.maja.2006 17:26:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Autodata podaje, że:
80w/90
i 90w do tylnego

Ale trochę dziwnie zalewać mi to auto mineralnym, skoro nawet w coupecie mam syntetyczny (i bardzo sobie chwalę), tymbardziej, że napędy będą miały do przeniesienia znacznioe większy moment obrotowy.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2006 18:52:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Przecież 80w90 nie oznacza wcale że to minerał

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2006 16:20:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Powiem szczerze, że rozczarowała mnie ilość odpowiedzi... Jeśli potrzebuje pomocy w zakresie quattro i tu jej nie znajduje to może na nieodpowiednim forum piszę !?

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2006 18:08:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2005 13:14:04
Posty: 484
Lokalizacja: Gdańsk
http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=12934&highlight=taf

tez wlalem tego castrola

pozdrawiam
Andrzej

_________________
ex: Audi coupe quattro B2 '86 2.2 KV
ex: Audi A6 2.5 TDi AKE @200PS quattro tip avant
Audi allroad quattro 2.5 TDi BAU tip
Audi Q8 e-tron 55 s-line

..member of room 119


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.maja.2006 18:13:40 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
lej tak samo jak do nowszych ... z tylu mineral , z przodu syntetyk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.maja.2006 06:09:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Jedna zasada.

Lej to co zalecił producent ( nie mówie tu o konkretnym producencie oleju) nie tylko w klasie lepkości ale i w klasie jakościowej. Nie eksperymentuj.....chyba, że samochód będzie brał udział w jakiś extrimach...ale to musi byc odpowiednio do tego przygotowany a przez tak krótki opis nikt ci tego nie oceni.

Co to oznacza.... Olej przekładniowy może byc w klasie GL-4 lub GL-5 (może się to nazywać rónież EP-4 lub EP-5)

80W-90 to tylko parametry lepkości i gęstości.

Oleje w specyfikacji 80W-90 są mineralnymi olejami (chyba, że jest jakis syntetyk ale nie spotkałem takiego)

Syntetyki są najczęściej 75W-90

Jeżeli tylny most jest już w leciwym stanie i ma troche naganiane....to rozważ olej z dwusiarczkiem molibdenu....

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: