.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.kwi.2025 19:47:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Temperatury nie pokazuje moja ślicznotka
PostNapisane: 24.lut.2006 14:58:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2006 10:21:57
Posty: 16
Lokalizacja: Mielec
Witam was mistrze mam problem mianowicie chodzi o to ze moja Audi 80 B3 91r 1.8S nie pokazuje w ogole temperatury tzn od czasu do czasu pokaze a potem caly czas zero .. mianowicie chodzi o to ze juz wymienilem 2 czujniki jeden od zalaczania wiatraczka tego przy chlodnicy i wymienilem czujnik temperaturki i dalej nic kompletnie nic styki przy czujniku wyczyscilem przy zegarach tez sprawdzilem kostki i wszystko jest ok oprucz tej temperaturki, Jest jedna sprawa kktora mi nie daje spokoju do tej pory przy przy wymianie czujnika od zalaczania wiatraka dopatrzylem sie jednej sprawy przy wiatraczku mam 3 miejsca a mam tylko dwa kable jak ja to mam wpiac z gory przepraszam jak nie uzywam fachowych okreslen ale dopiero wdrazam sie w ten temat i zaniedlugi czas moze juz bede pisal calkiem zrozumiale pomozcie mi bo nie wiem co mam robic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 18:56:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Przy silniku wentylatora masz 3 styki czy przy czujniku wlaczajacym wentylator?? Czy tu i tu?? Przy silniku od wentylatora mozesz miec 3 przewody:
1 masa czyli "minus"-
2 +12V do pierwszego biegu silnika
3 tez +12v do drugiego biegu silnika.
Chodzi o to ze jesli temperatuka silnika podniesie sie tylko troche(spokojne stanie w korku) wlacza sie 1 bieg silnika i kreci sie wiatrak pomalu. Jesli temperatura dalej rosnie podawane jest napiecie na 2 odczep silnika i wtedy idzie on na pelnych obrotach. Ale jest tez tak ze sa tylko 2 przewody i wtedy silnik ma tylko 1 bieg. Zalezy od rozwiazania.
Jesli przy wiatraku masz 3 styki i tylko 2 przewody to robisz tak:
Musisz sprawdzic ktory styk i przewod to masa(minus) Jesli nie masz omomierza to wez sobie baterie zarowke do niej i podlacz to tak zeby zostaly Ci 2 dlugie kable po zwarciu ktorych swieci zarówka.
Jeden przewód Twojego "przyrzadu" podlaczasz do masy auta a drugim sprawdzasz styki na silniku po kolei. jesli zaswieci zarówka to juz wiesz gdzie masz mase silnika. Teraz sprawdzasz te 2 kable co masz zasilanie silnika tak samo zeby wiedziec dzie masz mase. Jesli znajdziesz juz obie masy to laczysz je ze soba.
Teraz zostaly Ci 2 wolne miejsca w silniku i 1 przewód.
Bierzesz z akumulatora z +12V ciagniesz sobie przewód do silnika do tych dwóch stykow co Ci zostaly i sprawdzasz na którym styku silnik ma wieksze obroty. TEn wolny przewód podłaczasz włwsnie do tego styku na którym obroty byly wieksze.

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 19:02:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Oczywisci po tym wszystkim sprawdz sobie wszystko a nie jedz odrazu w miasto :D A co do czujnika temperatury to tam masz 3 przewody czy 4 jak mi powiesz to moze Ci powiem jak to sprawdzic :diabel:

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 19:16:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
wyjmujesz licznik tam jest taka czarna kosteczka kwadracik, nie wiem jak to sie dokladnie nazywa. Ale mialem ten sam problem, wyjmujesz, najlepiej przekladasz z innego licznika (dobrego) i wszystko gra. :diabel:

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2006 19:25:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2005 19:49:28
Posty: 266
Lokalizacja: Miechów
Ta czarna kosteczka to pewnie stabilizator napiecia bo wiadoma ze w aucie sie waha a liczniki do dokladnej pracy potrzebuja stabilnego napiecia.
Moze byc ale to raczej jak sie psuje to raz i na zawsze. Mi to wyglada na tak zwana "stykologie" cos raz jest raz tego nie ma :) A taki stabilizator mozna dostac w sklepie z czesciami elektronicznymi.

_________________
A90 2.3 NG było
A4 B5 AFN jeszcze jest.
A4 b6 AVF AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: hmm
PostNapisane: 25.lut.2006 10:30:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2006 10:21:57
Posty: 16
Lokalizacja: Mielec
Ok sprawdze to ale troche mistrzu namieszałesz jak dla mnie bo nie mam orientacji odrazu przyznaje chodzi o ten wiatrak z 3 pinami do podlaczenia kabelkow a mam tylko dwa kabelki jak bys mógl w skrocie określić co mam zrobic bede wdzieczny a co do tej temperaturki ( wskaznika temperatury) chodzi o to ze ja kiedyś poruszułem kabelkiem od wiatraczka i nagle pokazywalo temperaturke a ostatnio jeszcze po wymianie czujnika temperatury tego przy silniku raz byla temperaturka i zaraz szybko spadlo od czego moze to byc zalezne .. i mam takie tez pewnie lamerskie pytanie ale mam ta adiczke od niedawna i wole zapytac zanim cos zepsuje , chodzi o to ze przy wymianie czujnika temp ucieklo mi troszke plynu wiedzialem jaki to plyn i kupilem i dolalem ale nie powinno sie to w jakis sposob odpowietrzyc ? w ogole jak sie odpowietrza audiczke bo nie wiem z gory dzieki za podpowiedz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: wskaznik
PostNapisane: 25.lut.2006 20:14:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2004 02:01:56
Posty: 65
Lokalizacja: Slupsk
Siemka!Przy odpowietrzaniu pamietaj zeby dac ogrzewanie kabiny na maxa a dalej to normalnie,lejesz do fula,grzejesz fure az do otwarcia termostatu,jak sie otworzy to poziom jeszcze spadnie,znow dolewasz,w rozgrzewaniu silnika mozna sobie pomagac uchylajac przepustnice.Jak wlejesz ile trzeba to jedziesz kawalek aby jeszcze go zagrzac i dojesz po garach,po zatrzymaniu powoli otwierasz korek i reszta pecherzy wyleci z gornego weza.Obserwujac zbiorniczek wyrownawczy masz widziec jak sie przelewa taki cienki strumyczek plynu-odpowietrzenie chlodnicy.BTW mam pytanko jak sprawdzic czujnik cztero stykowy zamontowany na wylocie plynu z glowicy?on chyba wysyla takze sygnal na wskaznik temperatury.Nowy jest diabelsko drogi trzy stowy czy cos a wlasnie wskaznik jak pisal tworca topicu mi takze raz pokazuje costam 50 stopni a po rozgrzaniu raczej zawsze nic w ogule.On ma w srodku jakas elektronike i nie mam podrubek.Czasem mu odbija i troche popokazuje i znowu nic zero stopni. jest na nim zalozona taka gumowa spora fajka nie moge znalezc numeru w etce.Ktos oswiecony w temacie prondowym poda kilka cwiczen z miernikiem uniwersalnym??Please....

_________________
CCCO Coupe 2.0 16V ACE 103 kW(140KM) igielka ( kamrafa@wp.pl) "Panie to nie jezdzi,to ZAPIER**LA"-Wypowiedz mechanika po jezdzie proobnej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2006 10:28:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 19:02:37
Posty: 87
Lokalizacja: Wąbrzeźno/Powidz
witam. proponuje inne rozwiazanie niz wymiany czujnikow itd bo sam juz jestem po takich zabiegach z negatywnym skutkiem.mianowicie w audicach jest tak ze na deskach z zegarami wystepuja tzw "zimne luty"ktore nie przewodza pradu, albo przewodza jak im sie chce. mi tez nie dzialal czujnik temp abo raz dzialal a za chwile juz nie dzialal, czyscilem styki na plytce za zegarami, cudowalem i moze dzialalo na krotki czas, najlepiej wziasc lutownice, ale taka delikatna, ja wzialem transformatorowa ale trzeba uwazac zeby nie przegrzac plytki i zeby luty sie nie rozlaly bo wtedy bedzie lipa, poszukac po sciezce od czujnika do jakiego styku idzie do kostki(powinna byc zolta) i na plytce przygrzac lutownica ten lut do delikatnego roztopienia cyny(sam czubek lutu przytopic). ja tak zrobilem i narazie dziala, nie wiem na jak dlugo ale jest znacznie lepiej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2006 19:04:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
dokładnie tak jak w ostatnim poście+ zalutować nity do których przykrecony jest wskażnik + rozebrać wskażnik i przelutować 2 punkty drutu oporowego wskażnika .

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2006 22:42:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
u mnie nie pokazywało tem wymieniłem czujnik 4 pinowy i jest cool
:)

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2006 09:53:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2006 10:21:57
Posty: 16
Lokalizacja: Mielec
Witam panowie kurde troche mnie nie bylo w polsce wiec sie nie odzywalem juz zaraz sie biore za to przejade wszystkie luty i zobaczymy co sie dzieje i mam takie jeszcze bardziej smieszne pytanie :D bo od kad kupilem ta audiczke ani razu nie widzialem kontrolki od baku czy w ogole w audiczce jest kontrolka poziomu paliwa tzn rezerwa tzw.. :Dwiem ze to smieszne ale naprawde nie mam pojecia hehehe. z gory sorka ze tak wam tutaj ..... zawracam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2006 10:02:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 19:02:37
Posty: 87
Lokalizacja: Wąbrzeźno/Powidz
kontrolki rezerwy nie ma, pokazuje sam wskaznik, ktory tez czasami ma swoje widzimisie i zaniza poziom paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2006 10:02:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 19:02:37
Posty: 87
Lokalizacja: Wąbrzeźno/Powidz
kontrolki rezerwy nie ma, pokazuje sam wskaznik, ktory tez czasami ma swoje widzimisie i zaniza poziom paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: