.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.maja.2025 17:55:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1.8S] Czujnik wentylatora chłodnicy
PostNapisane: 02.cze.2006 20:59:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Czy można załozyc czujnik gdzie wentylator bedzie sie załączał przy temperaturze 93 stopni a nie 98.Mowia ze od poldka pasuje.Czy to prawda?

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2006 21:04:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Nie kombinuj i zarzuc taki czujnik jaki powinien byc,bo kiedys sie przekonasz ze mozna przekombinowac.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2006 21:08:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Chodzi mi o to czy sa dostepne czujniki do wentylatora chlodnicy o mniejszym zakresie teperatur załaczania wentylatora.

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 1.8S] Czujnik wentylatora chłodnicy
PostNapisane: 03.cze.2006 13:23:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
lonik napisał(a):
Czy można załozyc czujnik gdzie wentylator bedzie sie załączał przy temperaturze 93 stopni a nie 98.Mowia ze od poldka pasuje.Czy to prawda?

Też mnie to interesuje, podobno od poldka włącza się przy 95st.

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2006 13:40:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Ja mam autko na gazie i przy takiej teperaturze załaczania wentylatorka a dochodzi do nawet 100 stopni w miescie to silniczek zle sie zachowuje, skacze na obrotach.Jeszcze przy temperaturce 95 pracuje optymalnie.Dlatego zależy mi na czujniku o mniejszej wartosci termicznej złaczania wentylatorka.Podczas jazdy mam 88 stopni i spalanie przy spokojnej jezdzie 100 km/h pali mi 7,5 litra gazu.Ciekaw jestem czy faktycznie od oldka pasuje i czy nie trzeba robic przeróbek przy kostce.

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2006 20:38:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2005 21:54:59
Posty: 114
Lokalizacja: Suwałki
Panowie bez kombinacji audi pracuje na wyzszych temperaturach wiec dlaczego chcecie to zmieniac :zly:

_________________
C4 2,8 V6 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2006 21:12:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Wiem o tym, że nasze niunie wytrzymuja takie teperatury ale powiem,że częstą przyczyną puszcznia uszczelek na głowicy jest ich narażanie na 100 stopni mimo tego że niby wytrzymuja.Po pierwsze chciałbym tego uniknąc a po drugie to samochod przy takiej teperaturce na LPG dziwnie sie zachowuje.Nie trzyma mi stałych obrotow powyżej 95

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2006 21:14:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2006 13:57:02
Posty: 200
Lokalizacja: Białystok
lonik napisał(a):
Ja mam autko na gazie i przy takiej teperaturze załaczania wentylatorka a dochodzi do nawet 100 stopni w miescie to silniczek zle sie zachowuje, skacze na obrotach.Jeszcze przy temperaturce 95 pracuje optymalnie.Dlatego zależy mi na czujniku o mniejszej wartosci termicznej złaczania wentylatorka.Podczas jazdy mam 88 stopni i spalanie przy spokojnej jezdzie 100 km/h pali mi 7,5 litra gazu.Ciekaw jestem czy faktycznie od oldka pasuje i czy nie trzeba robic przeróbek przy kostce.


ja u siebie wstawilem od poldka i wentylator załącza sie przy 94-95 stopniach i nie mam zadnego problemu.... wentylator wyłącza si ejak dojdzie do 90 st.

_________________
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi Cię na swój poziom, a potem zabije doświadczeniem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2006 21:18:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Fajnie kolego, ze zajrzałes.Powiedz mi czy bez problemu pasuje czujnik czy ma 2 wejscia konektorowe czy wogole nie bede musial przerabiać kostki.Ile taki czujnik fso kosztuje?

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2006 21:38:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
o własnie sam jestem ciekaw takiego rozwiązania bo faktycznie przy 100 stopniach gazik jakby gorzej reguje

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2006 21:45:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Widzę kolego, że masz ten sam problemik.Czekam na kolege warjat co odpiszę.Dobrze by było wiedzieć jeszcze nr seryjne tego czujnika do poldka

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 06:05:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2006 13:57:02
Posty: 200
Lokalizacja: Białystok
moj czujnik w audi oryginalnie mial trzy styki (dwie prędkości kręcenia się wentylatora) - od poldka ma jedna prędkość .... u siebie podłączyłem pod czujnik tą wolniejszą a drugą zaizolowałem taśma izolacyjną .... i to tyle - pasuje bez problemu - koszt 12 zł

_________________
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, najpierw sprowadzi Cię na swój poziom, a potem zabije doświadczeniem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 11:24:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2006 16:27:16
Posty: 43
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
jak juz jest taki temat... wie ktos przy jakiej temp powinien sie wlaczac wentyaltor w B3 1.9E(SD)? bo wczoraj pierwszy raz od kiedy mam ten samochod temp skoczyla do 94 st. i nie wiem czy sie bac (ostatnio cos przewrazliwiony jestem :): )
pewnie zalacza sie w tych samych okolicach co w 2.0E. bede wdzieczny za odpowiedz.
Pozdrawiam :)

_________________
Audi 80 B3 1.9E - zawsze bede Cie pamietal........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 11:58:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Kolego ,,seban" nasze niunie wytrzymuja takie temperaturki i to normalka nie masz co sie stresowac, wiatraczek załacza sie przy teperaturkach od 96-98 stad moje pytanko czy można cos na to poardzic aby to zminimalizowac do mniejszej temperaturki.Kolega ,,warjat" jest tego przykladem.gorzej by było jakby Ci przekraczał 100.

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 12:02:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
"warjat" dzieki Ci kolego za rady.prosze Ciebie tylko powiedz mi tylko czy wtyk tego czujnika od poldka jest prostokatny i z nadcietymi z jednej strony różkami pod katem 45 stopni i podaj mi nr seryjne, chce dokladnie kupić jak twój.Ktos mi powiedział ze to sa te oznaczenia TH470 2 Z 97 Z 3.Dzieki za pomoc i prosze daj znac na moje zapytanko.

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 12:08:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lut.2006 16:27:16
Posty: 43
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Dzieki za odpowiedz kolego lonik :peace:

_________________
Audi 80 B3 1.9E - zawsze bede Cie pamietal........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 15:31:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.maja.2006 09:14:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
Ja montowałem jakieś polskie gówna to mi się styki przetapiały i jak włączył wntylator tak już nie wyłączał (cały czas czujnik na zwarciu był). Kupiłem więc jakiś włoski czujnik to Audi za 19zł i jest super, przy 95 się włącza wentylator i wyłącza ja ma 90. Dlatego nie polecam kombinacji.

_________________
Było: Audi 80 B2 1.6 diesel - moje pierwsze auto, moja pierwsza Audi, od niej zaczęła się moja wieczna miłość do marki.
Było: Audi 90 B2 2.3 - oddana (to był błąd!) w dobre ręce w 2008 lecz w sercu pozostanie na zawsze ...
Było: Audi 80 B4 Avant 1.9 TDi - dzielnie służyło przez 6 lat!
Jest: Audi A4 Avant B5-lift 1.9 TDi - na 18kach wygląda prawie jak RSka ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2006 21:34:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Kolego AdamS4 prosze powiedz mi jakiej fiirmy masz ten czujniczek i czy były na nim napisane wartosci załaczania wentylatorka czy kupiłes w ciemno oraz czy pasuje bez problemów.Ja mam wyjscie na na dwa przewody, kostaka z dwoma wtykami konektorowymi.Jak Ty masz?? :)

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2006 05:44:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.maja.2006 09:14:52
Posty: 167
Lokalizacja: Wrocław
Więc tak, dokładnej nazwy czy oznaczeń nie pamiętam, wiem tylko, że był made in Italy ;) Bo wcześniej kupowałem polskie i lipa była. Myślę, że jak pojedziesz do sklepu z częściami Audi VW i powiesz, że chcesz taki czujnik (dwu konektorowy) włoskiej produkcji (mój kosztował 19zł) to dostaniesz taki sam. Kupiłem umawiając się ze sprzedawcą, że jak nie będzie działał to oddaję (już byłem załamany tymi wcześniejszymi co się topiły). Wkręciłem i działa bez problemu już ponad pół roku. Wygląd tak jak piszesz kostka z gwintem wkręcana z dwoma konektorami.

_________________
Było: Audi 80 B2 1.6 diesel - moje pierwsze auto, moja pierwsza Audi, od niej zaczęła się moja wieczna miłość do marki.
Było: Audi 90 B2 2.3 - oddana (to był błąd!) w dobre ręce w 2008 lecz w sercu pozostanie na zawsze ...
Było: Audi 80 B4 Avant 1.9 TDi - dzielnie służyło przez 6 lat!
Jest: Audi A4 Avant B5-lift 1.9 TDi - na 18kach wygląda prawie jak RSka ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2006 15:26:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 22:00:11
Posty: 172
Lokalizacja: Wrocław & W-Wa
Auto: Audi B3, A4 B5 AFN,A6 C7
Dzieki kolego AdamS4 szkoda ze nie pamietasz tej firmy bo wloskich producentow tych czujnikow to jest duzo u mnie z kolei taki wloski niby kosztuje 25 zł

_________________
Audi - przewaga dzięki technice. Pozdrowionka :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: