.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.cze.2025 23:39:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3, 90'] Zegary C3 problemy
PostNapisane: 12.cze.2006 20:17:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Witam.
Jako że zegary w parchowozie uległy "samozniszczeniu" postanowiłem zdobyć drogą kupna nowe. I tak po bardzo okazyjnej cenie dorwałem z powypadka dokładnie takie jak chcialem.
Obrotek (nareszcie) + vmax 220km/h z 2.3 NF (Cholera nie ma wogóle zegarów do C3 na rynku!!)
Fotasek zegarów
Tak, nie mają szybki bo sie potłukła, ale obudowe moge przecież wziaść ze starych więc to nie problem :diabel: :peace:

1. Po uruchomieniu silnika okazało sie że obrotomierz żyje :580: , ale nie udało mi sie wkręcić wskazówki wyżej niż 5000obr/min. Podejrzewam że ma to związek z ilością cylindrow i po rozkręceniu i przestawieniu "magicznej" zworki (czy co tam z tyłu jest) będzie ok.
2. Prędkościomierz "klatkuje", tzn przeskakuje z 20-30-40 km/h po przekroczeniu danej prędkości, brak płynności. O co chodzi?
3. Wskaźnik temperatury zdechł. Mam nadzieje że da rade przełożyć ze starych zegarów i nie będzie protestować :):
4. wszystkie kontrolki działają prawidłowo oprócz świateł
- Nie działa podświetlenie tablicy, zegarów (NIC), na światłach drogowych nie pali sie kontrolka. Why?
5. Co to za cudny kabelek z tyłu zegarów? W starych zegarach takiego ficzersa nie mam: Zobacz kabelek

Licze na pomoc :peace:

PS. Archiwum przejrze jutro bo za chwile wychodze i do jutra mnie nie będzie. :(

Pozdrawiam

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2006 20:31:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10363
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Ja bym najpierw próbował oblutować satara tablice, bo tu jak widac "byli juz ludzie" , wyślij starą hansowi zrobi i odeśle. ;-)

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2006 06:15:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
mały v8 napisał(a):
Ja bym najpierw próbował oblutować satara tablice, bo tu jak widac "byli juz ludzie" , wyślij starą hansowi zrobi i odeśle. ;-)

Wolałbym nie tworzyć hansowi problemów i w miare możliwości chciałbym to zrobić sam ;)

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2006 15:36:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
OK, prędkościomierz już uruchomiłem i dziala jak należy.

Pozostał jeszcze problem podświetlenia, tak jak by nie dostawały prądu, bo nie działa zegarek i podświetlenie.
I co zrobić z obrotomierzem? Jak sie go "przełącza" na 4 cylindry, bo nadal przekłamuje. Myślałem że to przez taką zieloną zworke co wychodzi na dole pod obrotkiem, ale po wyjęciu jej niewiele sie zmieniło.

Jakies pomyły?

PS. mały reanimacja starych zegarów nie wchodzi w gre bo to totalny szrot jest w tej chwili :/
Nic w nich nie działa poprawnie. Widać "nasi" byli tam dużo wcześniej, ale zapomnieli zrobić wszystko dobrze ;(

EDIT: kabelek który łączy 2 zworki został ucięty, czy możliwe że tam szło +12 z aku?

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2006 11:19:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
Czy podświetlenie całego licznika nie działa czy tylko obrotomierza i zegara :?:
Nie wiem czy da sie licznik bez rezania przełączyć na 5 garów bądź na odwrót, inna liczba impulsów,więc inna budowa całego licznika....... ale rezanie nie boli :peace:

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2006 11:26:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
Simpson napisał(a):
EDIT: kabelek który łączy 2 zworki został ucięty, czy możliwe że tam szło +12 z aku?

możesz zapodać jakąś fotke gdzie ta zworka sie znajduje :?: było by łatwiej pomyśleć

_________________
Audi 80 B3 1.6TD+intercooler
-> TURBO BOOST 1.1 bar on Garrett T2 <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2006 13:07:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
a czy nie masz przełącznika 4/5/ diesel ja tak miałem w swoich zegarach patrąc z góry to mniej więcej nad obrotomierzem
co do podświetlenia to posprawdzaj żaróweczki :) u mnie jakimś cudem po wymianie jednej w zegarku znikneło podświetlenie zegarka w momencie właczenia świateł i na odwrót popatrz co jest z lutami i żarówkami to podstawowa rzecz ps zrób też zdjęcie tyłu tych budzików

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: