Właściwie to pozostaje tylko kwestia montażu.W końcówkach drążka nie ma róznicy i drążki też sa takie same.Jedyna różnica o ile się nie myle i nie wiem jaki to wpływ jest taka że inne sa sworznie zwrotnicy.
Być może spowodowane jest to tym, że w modelu bez wspomagania sama główka sworznia ma mniejszą średnicę a co za tym idzie nie jest przygotowana do obciążen występujących w modelu ze wsp.
Pomijajac kwestię sworznia ,mówisz że masz wszystko?
Wg mnie do wymiany potrzebne są następujące elementy:
-pasek wspomagania
-pompa wspomagania
-uchwyt pompy
-przekładnia (maglownica)
-koło pasowe pompy(mogłęś kupić z pompą)
-koło pasowe na wał
-zbiorniczek wyrównawczy płynu
-przewody ciśnieniowe wspomagania
-płyn do wspomagania (zielony np Febi 6162 około 1,5l)
-6-opak ulubionego piwka
-wprawy i dużo chęci
Pozdrawiam i życze owocnego rezanka
