noo i rozwiazany problem z paskiem rozrzadu i nie tylko...

wrocilem z autem do tego samego mechanika, (mechanior jest ponoc najlepszy w Zamościu) powiedzial ze wine za wszystko biora wyrobione tuleje na wałku pompy wtryskowej, kolo zebate od pompy mialo bicie i zsuwalo pasek a napinacz ten pasek ścinał.Gosc pompe wyslal do regeneracji do Lublina, po 4 dniachh pompa byla z powrotem, zalozyl, podpial pod vaga i silnik jak brzytwa!! jak wczesniej nie chcial palic najlepiej to teraz od reki. No i stal sie mocniejszy, wczesniej myslalem ze bark mocy do momentu wlaczenia sie turbiny ok 1800 obr. jest normalny a teraz to ciagnie od najnizszych obrotow jakby turbina chodzila caly czas

o wiele lepiej przyspiesza. Wsumie to nawet lepiej ze tak sie to skonczylo,do pompy juz dawo mialem zastrzezenia, calosc drogo bo drogo prawie 800zl za wszystko aale warto, auto nei do poznania