.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.maja.2025 22:18:23

Strefa czasowa: UTC + 1

Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1.9 TDI] problem z rozrzadem
PostNapisane: 16.cze.2006 19:54:19 
Użytkownik

w zeszlym roku w lipcu kupilem ciagnietego z niemiec Audi B4 1Z z 1994 roku, po zakupie standardowo pojechalem do warsztatu w celu wymianny rozrzadu. Fachowiec wymienil pasek, napinacze i mialo wszystko grac. No i gralo ale dwa dni temu cos mnie sklonilo do tego zeby zajrzec pod oslone, i co sie okazalo, ze pasek rozrzadu wlasciwie powoli przestaje istniec! od strony chlodnicy jest systematycznie scinany

1

nie wiem przyadkiem czy wina nie lezy w napinaczu paska ?

2

jestem laikiem w tym temacie, wiec prosilbym o ewentualna pomoc, jesli trzeba to umieszcze wiecej zdjec

Tytuł:
PostNapisane: 19.cze.2006 20:07:50 
Użytkownik

no to auto na hol i do warsztatu po nowy rozrzad ( inny warsztat) i dziękować Stórcy że Ci tknęło zeby tam zajrzeć. Naprawa to ok 2500 zł :-)

Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2006 19:31:30 
Użytkownik

Hamil twój awat jest z deka przyduży...
nie chciałem zaczynać nowego tematu więc piszę tu...ostatnio też zajrzałem pod osłonę w AAZ zdjąłęm te sprężynki z osłony, odkręciłem śrubę i ją wyjąłem...ale osłona nie chciała ustapić... dopiero jak coś wypadło z okolicy gniazda tej sruby... i spadło mi gdzieś pod silnik i prawdopodobnie w trawę... metalową podkładkę znalazłem...ale coś jeszcze musiało być bo teraz ta sruba w ogóle nie pasuje do tego gniazda na srubę... gniazdo jest po prostu za szerokie... powiedzcie koledzy jak ta śruba tam powinna byc przyczepiona?

Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 22:19:09 
Użytkownik

sorry że powielam pytanie...ale czy mogłby mi ktoś napisać jak to dokładnie jest z tą śrubą do przykręcenia tej osłony rozrządu ? bede ogromnie wdzięczny :):

Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2006 22:21:17 
Użytkownik