.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.maja.2025 05:47:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 2.5TDIV6] bledy komputera
PostNapisane: 05.lip.2006 16:27:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.cze.2006 21:11:39
Posty: 3
Lokalizacja: Gliwice
W moim Audi A6 2.5 TDI V6 pojawiły sie nastepujace błedy których nie da sie wykasowaći na dodatek nie wiadomo o co chodzi. Tymi błędami są:

1. 523 czujnik temp. zassanego powietrza G-42
2. 1180 coś z klimą
Wymieniłem przepływomierz ale nic to nie dało.

Stało sie to tydzień temu w trakcie jazdy samochód na chwikę zwolnił potem wróciło wszystko do normy ale zapaliły sie kontrolki ABS ASR (które swieca do dziś) i zaczeła mrugać swieca zarowa którą udało sie wykasować powyzsze błedy i świecące kontrolki mam do dziś i niewiem co mam z tym zrobić od czego zacząć. Proszę o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 17:57:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
wyglada na problem z podcisnieniem - tak jakbys je stracil. jak wiadomo w ukladzie doladowania i hamulcowym jest "wspolne" podcisnienie. zamiast przeplywomierza trzeba bylo wymienic N75, ktory uwazam, ze jest w Twoim przypadku przyczyna takiego stanu rzeczy.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 17:59:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12012
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a przepraszam co ma wspólnego n75 z temperaturą zasysanego powietrza albo z klimą ?!

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2006 18:15:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
nic nie ma wspolnego.

ale kontrolki ABS/ASR juz tak. :)
[gdyz wskazuja na blad ukladu hamulcowego, co z kolei wiazac moze sie z problemem podcisnienia]


blad czujnika G-42 mogl tam byc od zawsze.



czy aby samochod nie zaczal gorzej hamowac?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2006 17:54:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.cze.2006 21:11:39
Posty: 3
Lokalizacja: Gliwice
Gorzej napewno bo bez absu i tak jakby pedał jest twardszy i co to jest N75


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2006 17:59:20 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
ZURAWIKK napisał(a):
co to jest N75


Zawór regulujący ciśnienie doładowania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2006 18:06:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.cze.2006 21:11:39
Posty: 3
Lokalizacja: Gliwice
Zawór regulujący ciśnienie doładowania[/quote]


Gdzie on sie znajduje jak go znależć i czy to jest droga rzecz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2006 19:09:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
kosztuje 384 PLN i powinien go wymienic ktos, kto wie, co wymienia. odwrotne zalozenie wezykow moze nie byc bardzo zabawne.

skoro pedallo jest twardsze, to moja boska teoria o podcisnieniu sie potwierdzila. pojedz do ASO i popros by Ci podmienili N75 (tzw. elektrozawor LDR) i zrob jazde probna.

wiecej o N75 z obrazkami (przewin troszke w dol): http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ht=#926023

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: