Diagnozę zacznij od podpięcia pod VAG. Powodów takiego zachowania się silnika może być z dwadzieścia różnych. Przeszukaj to forum, szczególnie FAQ by simpson, są tu setki postów w tym temacie - jak również dotyczące konkretnie twojego motorka. Ja sam ten temat wałkuję od momentu kupienia autka i robię pewne drobne postępy. Poza diagnostyką komputerową, sprawdź cały dolot, wszystkie filtry,świece, przewody WN z kopułką i palcem rozdzielacza, chwyć w dłoń miernik i zobacz jakie napięca daje sonda lambda, jak się mają u ciebie katalizatory i w ogóle cały wydech, czy masz sprawny akumulator... i tak dalej. Zaraz ktoś jeszcze się pewnie wypowie bardziej szczegółowo, bo ja temat przerabiam w silniku pięciocylindrowym...
_________________ Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r. Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r. Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r. Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.
|