.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 23:03:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B5 1.8] na co zwrócić uwagę?
PostNapisane: 04.lip.2006 11:49:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2006 16:39:02
Posty: 4
Lokalizacja: Rzepin
Jak w temacie na co zwrócić uwage przy kupnie? Sporo ludzi mnie nastraszyło że w 1.8T padają turbiny,więc zdecydowałem się na zwykłe 1.8 . ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2006 12:16:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2005 14:03:07
Posty: 54
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
jeżeli lubisz spokojna jazdę to akurat choc niepowiem czasami też potrafi wygrac z lepszymi furami chodzi mi tu o moc 125KM w mojm przypadku 1.8 ADR. przejedź się trochę autkiem i sprawdz czy czasami niestuka zawieszenie oraz niech silnik pochodzi dłużej na wolnych obrotach i czy niema takzwanego efektu "tłukących szklanek" czyli popychacze hydrauliczne są dobre no i ogólny stan nadwozia czy lampy sa tego samego producenta itd. powodzenia

_________________
Audi A4 1.8 96r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2006 12:28:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Najważniejsze żeby nie był bity.A silnik jak silnik-najzwyklejszy;sprawdź czy nie kopci ,czy się nie poci olejem,ewentualnie podjedź z nim do jakiegoś mechanika sprawdzić ciśnienie na cylindrach,posłuchaj czy nie puka nie stuka,czy odpala na zimnym i na gorącym,sprawdź resztę bajerów i łykaj albo nie. ;-) A 1.8 T -turbiny nie należą najtrwalszych,ale znowu żeby się wszystkie po kolei sypały-bez przesady- za ewentualną wymianę płacisz ok.1000pln tak słyszałem,biorąc zregenerowaną turbinkę a oddając swoją.Ale masz za to większą radochę z jazdy.Więcej ludzi szuka właśnie 1.8 T.Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lip.2006 20:12:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
No coz,mialem A4 ADR ,teraz mam turbinke.
Pomimo ze wieksza buda (A6) to roznica jest kolosalna.
Autko ma naprawde ochote brykac.

Jesli chodzi o awaryjnosc turbinki....

To wedlug powyzszej teorii ,nie powinno sie kupowac autka z piecioma
zaworami na cylinder,bo jest duzo wieksze prawdopodobienstwo ze bedziesz mial problemy ze szklankami.
A jesli kupisz V6 to dopiero jest duzo elementow,ktore moga sie psuc...
Czysty absurd.

Ja bym Ci radzil przejechac sie jakims A4 z T i sam zobaczysz jaka
frajda,a i zurzycie paliwa moze byc mniejsze.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5 1.8] na co zwrócić uwagę?
PostNapisane: 05.lip.2006 05:49:02 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Rudolph2 napisał(a):
Sporo ludzi mnie nastraszyło że w 1.8T padają turbiny,więc zdecydowałem się na zwykłe 1.8 . ;-)


Uwielbiam takie posty.Zazwyczaj takie banialuki sieją Ci , którzy nigdy nie użytkowali takiego auta .Czyli wychodzi na to , że Ci twoi informatorzy to użytkownicy polonezów , albo nie wiedzą jak się użytkuje auto z turbiną.Jak będziesz dbał o turbine to nie padnie Ci tak szybko.Więc kupuj 1.8T i będziesz na pewno zadowlony.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B5 1.8] na co zwrócić uwagę?
PostNapisane: 05.lip.2006 08:10:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Hugo napisał(a):
Rudolph2 napisał(a):
Sporo ludzi mnie nastraszyło że w 1.8T padają turbiny,więc zdecydowałem się na zwykłe 1.8 . ;-)


Uwielbiam takie posty.Zazwyczaj takie banialuki sieją Ci , którzy nigdy nie użytkowali takiego auta .Czyli wychodzi na to , że Ci twoi informatorzy to użytkownicy polonezów , albo nie wiedzą jak się użytkuje auto z turbiną.Jak będziesz dbał o turbine to nie padnie Ci tak szybko.Więc kupuj 1.8T i będziesz na pewno zadowlony.

Potwierdzam.
W aucie z podpisu jest 230 kkm i turbina wygląda na oryginalną, z jaką to auto wyjechało z fabryki, więc to już 11 latek i hula sobie jeszcze. Co prawda to z takim przebiegiem już przydała by sie jego regeneracja.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 12:29:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2006 16:39:02
Posty: 4
Lokalizacja: Rzepin
Wielkie dzięki, jak tylko kupie to pochwale sie fotkami :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: