.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.maja.2025 14:59:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 AAH]-dopiero co kupione prosze o porady
PostNapisane: 10.lip.2006 23:39:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.gru.2004 21:33:08
Posty: 11
Lokalizacja: Wroclaw
Witam kupilem ostanio audi b4 2,8 v6 z 1992 i mam takie pytanie gdzie jest dobry serwis zeby je serwisowac we wrocku oraz zeby mi ktos, kto ma juz taki sam modelik opowiedzial cos nie cos o niej, co zrobic gdzie zajrzec co zbadac itd. , powiem ze kupilem ja z niemiec za 7500 zl plus 1500 oplaty, 1300 zl juz w nia wlozylem w wymiane przednich amorow plus cos do amorow chyba sie to nazywa podtrzymanie,olej plus filtry oraz swoznie i musze zrobic geometrie jakby ktos kto ma takie cudo bo nie powiem jestem z tej mocy i z tego samolotu zadowolony opowiedzial co nie co o nim :) to bylbym bardzo wdzieczny :) pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2006 23:52:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2003 17:17:51
Posty: 191
Lokalizacja: Podlaskie - Bielsk Podlaski
Hejka. Mam takie toczydło od 2000 roku. W Niemczech składane na zamówienie, rok złożenia 1996. Trochę przy nim już grzebałem, trochę podrezałem. Jakbyś potrzebował, pisz: pebo@wp.pl lub na pocztę klubową. Jeśli będę wiedział, chętnie pomogę. Miłego użytkowania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2006 00:13:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
1. Idealnie trafiles na tym forum jest kopalnia wiedzy o 2.8 w dowolnych budach.
http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php
Twoj silnik ma oznaczenie AAH to bedzie bardzo pomocne przy szukaniu

2. Zobacz w sekcji FAQ i poczytaj przy okazji regulamin
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=258

3. Zmien nazwe tematu na obowiazujacy standard

4. Czesta przypadloscia po roznej masci magikach jest nie dzialajace skracanie kolektora dolotowego od czego cierpia osiagi pow. 4000obr/min od sprawdzenia tego bym zacza swoja przygode, zaraz po wymianie paska razem z ROLKAMI NAPINACZEM TERMOSTATEM i POMPA WODY :peace:

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2006 09:11:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.gru.2004 21:33:08
Posty: 11
Lokalizacja: Wroclaw
Wielkie dzieki :) a jak wam sie jezdzi ta marzyna?

A ile taka wymiana paska kosztuje bo jak bylem u jakiegos goscia to wydaje mi sie ze chcial zemnie kase wydusic na maxa, powiedzial mi ze taka wymiana za sama wymiane 300 zl sobie chce to mysle ze chce mnie naciagnac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2006 10:17:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Okolo 1000 pln

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2006 10:50:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
mq napisał:
Cytuj:
Okolo 1000 pln


Dokładnie. W 1tys.zł. zamkniesz sie ze wszystkim.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: