mysle ze cena, biorac pod uwage przebieg jest calkiem realna, moze poprostu komus sie spieszy ze sprzedaza, albo odkryl cos ... czego nie chce naprawiac i dla tego oddaje za taka kase, podjrzenia budza te wszystkie nowe gadzety i ta cena, no ale znowu 95 i 280kkm najechane tez.
co do samego pytania na co zwrocic uwage to jest tego sporo a wiec

)
1. w miare mozliwosci popros zeby czlowiek nie odpalal samochodu przed przyjazdem, w tedy bedziesz mogl zobaczyc jak odpala zimny, teraz jest i tak w nocy 25*C wiec to nic specjalnego nie powie, ale zawsze ...
2. obejzyj wszystkie przewody pod maska czy nie sa szytkowane itd. czy z przewodow dolotu nie podcieka olej, czy z uszcelek walka rozdzady nie cieknie olej, dokladnie obejzyj silnik od tylu - od strony pompy wtyrskowej
3. turbo i ic ? jak silnik sie troszke nagrzeje, zlap waz od turbiny i niech ktos wcisnie gaz, musisz poczuc ze waz sie rozpreza, jezeli nie poczujesz absolutnie nic oznacza to albo nieszczelny dolot albo martwe turbo, ew. osprzet. popatrz czy intercooler nie jest pognieciony itd. takrze 2 pozostale chlodnice....
4. po lewej stronie komory silnika stojac przodem do samochodu masz egr, takie male czarne cudo z 3 wezykami, odlacz jeden z nich i powinienies uslyszec stukniecie a wezyk powinien zasysac powietrze, jak nie to cos jest z tym tez nie halo ...
5.od spodu jezeli samochod nie jest po przejsciach powinny byc oslony, przynajmniej ta od slinika, takze popatrz czy nie wyplywa spod nich olej.
6. korozja ? 95 to juz 11 lat wiec cos sie moze dziac, aczkolwiek nie powinno, drzwi na wysokosci listew i na dolnych rantach, oraz klapa pod rantem - od spodu, jezeli autko nie bylo walone to nic nie powinno wyjsc .
7. wnetrze - upewnij sie czy aby nie ma najechane 380kkm , wnetrze przy 280 nie powinno wygladac jak pola po bitwie pod grunwaldem

luz pionowy na drzwiach kierowcy w pozycji "prawie zamkniete" tez powinien byc znikomy lub nie piwinno byc go wcale.
8. zawieszenie, proste jak slup telegraficzny i przy takim przebiegu nie oczekuj cudu, ale milo bedzie jak w czasie jazdy nic nie stuka i nie puka.
9. przeguby - otworz okna i zawroc raz w lewo i prawo delikatnie przyspieszajac, nic nie powinno strzelac
podsumowujac, autko musi palic odrazu , nie ma mowy o kreceniu rozrusznikiem, nie ma prawa dymic na zaden kolor czy to w czasie jazdy czy na postoju (dymic - zaslaniac swiat za soba), ma pracowac rowno , wykonywac tyle samo obrotow kiera w lewo i prawo, biegi wchodza bez problemow , przeguby nie strzelaja na pelnym skrecie w lewo i prawo, klima musi dzialac i cala elektryka tez , bez korozji itd.
jezeli wszystko bedzie ok, to pytanie brzmi ... dla czego koles go sprzedaje ?!!?!?!?
ale odpowiedz na to pytanie juz musisz wymyslec sam ... powodzenia ...
flavios a co do twojego

opisu, to twoj Ojciec jechal syrena 60kmph bo po drodze w ciagu calego dnia mijal 3 syreny, 2 fiaty 125p, 2 fiaty 126 i 132 oraz 1 czarna wogle stara u zuka

natomiast ty po drodze na odcinku 3 km mijasz 300 samochodow i nie zawsze masz te 10m na zahamowanie;)
pozdr.