.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.maja.2025 23:50:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Padł krokowiec.... koniec?? Walka wygrana!!
PostNapisane: 01.mar.2006 15:25:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2005 19:35:08
Posty: 64
Lokalizacja: Suwałki
witam podobno mala ma walniety zawor wolnych obrotow, oznaki: za duze wolne obroty od 1200 do 2300 roznie bywa. Zakup nowego to koszt ok 300 monet. Orientuje sie ktos czy istnieje skuteczna regeneracja starych krokowcow. A moze ma ktos jakis dzialajacy za roszadniejsza cene?? A moze padlo sterowanie kroka, wie ktos na jakiej to dziala zasadzie wogole??

_________________
Audi 80 B-3 2.0 16V 6A Sport Edition
Stare ale JARE 1991r i pod góre ciągne


Ostatnio edytowano 17.mar.2006 18:57:53 przez yaponczq, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 15:34:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
Witam.Mialem podobny problem ,tyle ze zmienilem krokowca i nic to nie dalo.Dopiero jak walnal mi 2-pin.czujnik temp. wszystko wyszlo.Zmienilem czujnik i wszystko cyka jak w zegarku.Nigdy bym sie nie kapnal ze to sprawka czujnika temp. a jednak...Uzywki jednak bym nie polecal bo skad wiesz ile czasu on pochodzi.Pozdro

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 18:31:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2005 19:35:08
Posty: 64
Lokalizacja: Suwałki
ok, wlasnie wyczyscilem kroka, dalej to samo nie mam pojecia ktory to czujnik moze byc walniety, znalazlem ten od zegara temperatury, a dalej nie wiem gdzie szukac naprowadzcie mnie jakos, wole najpierw zmienic czujnik niz od razu zawor wolnych obrotow.

_________________
Audi 80 B-3 2.0 16V 6A Sport Edition
Stare ale JARE 1991r i pod góre ciągne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 19:52:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
yaponczq napisał(a):
ok, wlasnie wyczyscilem kroka, dalej to samo nie mam pojecia ktory to czujnik moze byc walniety, znalazlem ten od zegara temperatury, a dalej nie wiem gdzie szukac naprowadzcie mnie jakos, wole najpierw zmienic czujnik niz od razu zawor wolnych obrotow.


poszukaj w króccu wodnym przy głowicy, jest na nim wtyczka 2pin.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2006 21:53:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
mam do silnika ACE czujnik ktory powinien Ci pomoc jutro go odszukam i zrobie foto (taki 4 pinowy). orginal nowka

jutro dam fotke to ten czujnik kolo kolektorow i swiec.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2006 10:40:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lut.2006 19:53:13
Posty: 48
Lokalizacja: Wrocław / Piekary
Witam!
Jeśli mogę pomóc, tu masz czujniki:
http://img124.imageshack.us/img124/6424/czujniki0mr.jpg
Chodzi o ten dolny.
Cena około 20-30 zeta(firmy Facet czy jakoś tak).
Dobrze by było aby pomogło, 3 setki zostają w kieszeni. :D
U mnie pomogło.

_________________
AUDI 80 2.0/3A '89
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2006 12:08:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2005 19:35:08
Posty: 64
Lokalizacja: Suwałki
wyczyscilem silniczek, troche mi zaczal falowac na zimnym, ale w sumie ladnie trzyma obroty, mam pytanko teraz jak mam zimny silnik nie trzyma obrotow ok 2000obr jak przed czyszczeniem tylko ok 1000 od razu, to tak ma byc?? czasem jednak wariuje jestem na 60% pewien ze to czujnik, wystarczy kilka razy poodpalac i za ktoryms razem jest dobze. Dzisiaj znowu poszperam pod maska. Wogole jestem zszokowany tym silnikiem, myslalem ze to prosta konstrukcja, a tu jakis dodatkowy wtrysk, masa czujnikow i kabli.

_________________
Audi 80 B-3 2.0 16V 6A Sport Edition
Stare ale JARE 1991r i pod góre ciągne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2006 14:52:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2005 19:35:08
Posty: 64
Lokalizacja: Suwałki
panowie poraszka, pomozcie namiezyc ten czujnik. Jest tak pod kolektorem w rurce z chodziwem jest chyba tylko jeden duzy czujnik, jest jeden w chlodnicy 3-pinowy, wiecej nie moge wypatrzec, moze ten jeden jest odpowiedzialny za kilka funkcji, a nie tylko wskaznik temp.

_________________
Audi 80 B-3 2.0 16V 6A Sport Edition
Stare ale JARE 1991r i pod góre ciągne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2006 16:09:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
w chlodnicy masz czujnik ktory odpowiada za wlanczanie wentylatora-to napewno nie ten,i napewno nie ten 4-pinowy.Szukaj czujnika z wejsciem na dwa piny.

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2006 16:23:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2005 22:14:09
Posty: 118
Lokalizacja: mazowieckie
Z tyłu w głowicy masz czujnik 2 pinowy,

_________________
AUDI 80 QUATTRO 2.0 16V ACE
A6 C5 1.8 TURBO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2006 16:29:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2005 16:25:46
Posty: 6
Lokalizacja: Olszyna
Witam.Górny czujnik temp. jest od wskazań na liczniku,dolny do komputera.Ale ztyłu głowicu tez jest zreguły czujnik temp..I to chyba on jest od s.krokowego.Ja mam Silnik 2.0 kod silnika 3A.I u mnie na Gazie jak sie nagrzeje to odłańcza krokowy i wolne obroty to ok 2 tys.Jak odpale ponownie jest Ok przez chwile a potem dalej to samo.Myśle ze to ten czujnik jest odpowiedzialny za sterowanie s.krokowym.Pozdrawiam.Amoze ktos wie co moze byc tego przyczyną u mnie? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2006 18:36:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
sprawdź cały dolot oraz odpowietrzenie komory silnika czy nie ma nieszczelności, sprawdź potencjometr przepustnicy,

czujnik na głowicy z tyłu jest od wtrysku rozruchowego możliwe że też wariuje.
Jeśli nie wiesz co i jak to jedź do mechanika i powiedz by posprawdzał to co zostało napisane.
Silniczek krokowy w tym modelu to porażka niestety.

co ma krokowiec do czujników?

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2006 18:37:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2005 19:35:08
Posty: 64
Lokalizacja: Suwałki
ok dzieki za wskazowki. Wiec tak: Elektryk namierzyl czujnik, (ten pod glowica) w sklepie od reki dostalem nowy, mechanik dokonal wymiany, iiii kicha, jednak krok padocha zrobil, zauwazylem ze jak zwalam z wysokich obrotow to na ok 2 tys na moment zwalnia i spada dalej, teraz mam ok 1200 obr/min, moze czujka tez byla padnieta zobacze jak rano odpali, podobno to tez jest od ssania i rozruchu, a i z tym cienko bylo.

_________________
Audi 80 B-3 2.0 16V 6A Sport Edition
Stare ale JARE 1991r i pod góre ciągne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2006 19:00:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2005 19:35:08
Posty: 64
Lokalizacja: Suwałki
wiecie co przypomnialem sobie ze nie mam takich plastikow od dolotu do filtra powierrza, tych po lewej stronie kolo lampy, wystaje tylko taka zagieta do gory plastikowa rura, moze to miec wplyw jakis??

_________________
Audi 80 B-3 2.0 16V 6A Sport Edition
Stare ale JARE 1991r i pod góre ciągne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2006 19:04:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nie

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2006 08:21:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2005 19:35:08
Posty: 64
Lokalizacja: Suwałki
no nic juz rozgladam sie za nowym Zaworem Biegu Jałowego, moj na numer 280 140 512, wie ktos moze czy pasuje do silniczek z numerem 280 140 516 zakladany np w Omegach 2,0 16v?? Ps czujnik i tak mialem padniety teraz rano pali jak marzenie, jeden obrot walu i jedziemy.

_________________
Audi 80 B-3 2.0 16V 6A Sport Edition
Stare ale JARE 1991r i pod góre ciągne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2006 10:27:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2005 18:15:50
Posty: 117
Lokalizacja: Białystok
a jaka jest reakcja jak na odpalonym silniku na pb zdejmiesz wtyczke z krokowca???

_________________
Audi 90 2,3 NG + Blossssss


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2006 10:48:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2005 19:35:08
Posty: 64
Lokalizacja: Suwałki
obroty spadaja na ok 950, moze i mniej

_________________
Audi 80 B-3 2.0 16V 6A Sport Edition
Stare ale JARE 1991r i pod góre ciągne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2006 15:17:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Mauzer napisał(a):
co ma krokowiec do czujników?


probka temperatury idzie do sterownika silnika krokowego. jezeli silnik jest zimny to obroty są podbijane do okolo 1000-1200.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2006 19:33:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2005 19:35:08
Posty: 64
Lokalizacja: Suwałki
walcze dalej z tymi obrotami, mam dwa pytanka: jak i na co zwrocic uwage przy sprawdzaniu szczelnosci ukladu dolotowego oraz czy istnieje fizyczna mozliwosc sprawdzenia silniczka krokowego oraz ukladu nim sterujacego (wkladalem zawór z niunki kumpla i bylo to samo no moze troszke nizsze byly te wolne- wysokie obrty;).

_________________
Audi 80 B-3 2.0 16V 6A Sport Edition
Stare ale JARE 1991r i pod góre ciągne


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: