.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2025 18:53:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Audi 80 B4 1.9 TDI] Wtryskiwacze
PostNapisane: 22.lip.2006 08:14:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2006 07:30:19
Posty: 32
Lokalizacja: Tczew
Witam. Muszę wymienić wtryskiwacze. Czy warto kupić te: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=116295989 ? Rozważam jeszcze wymianę samych końcówek firrmy Deso za 170 zł/szt. Proszę o pomoc

_________________
Audi 80 B4 1.9TDI '93r Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2006 10:02:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lis.2004 16:59:06
Posty: 303
Lokalizacja: Olsztyn
Warto kupić te ale mozna sie jeszcze targowac .
Ja po zalożeniu z serii miałem wzrost +14KM/30Nm różnica odczuwalna. Do pełnego zadowolenia z jazdy trzeba zmienic jeszcze windows-a w niuni i bedzie dobrze :diabel:

Pozdr.

_________________
Audi 80 Avant 1Z+ASV+ mapki by Tora :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2006 18:33:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Cena w miarę ok. Jesli oryginaly - mozna brać.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2006 21:25:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2006 07:30:19
Posty: 32
Lokalizacja: Tczew
Dzięki za poradę. Już je zamówiłem i czekam na dostawę. Odezwę się po zamontowaniu. Pozdrawiam.

_________________
Audi 80 B4 1.9TDI '93r Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 00:08:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2006 07:30:19
Posty: 32
Lokalizacja: Tczew
Witam. Czekałem, czekałem i się nie doczekałem. Założyłem w końcu używki po przebiegu 80 tys km. Silnik chodzi cicho i równo, ale pojawił się problem. Ciężko zapalić na zimnym silniku i pojawia się chmura siwego dymu. Po rozgrzaniu się jest OK. Mam nadzieję, że wystarczy regulacja pompy.

_________________
Audi 80 B4 1.9TDI '93r Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 07:21:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
adam24 napisał(a):
Witam. Czekałem, czekałem i się nie doczekałem. Założyłem w końcu używki po przebiegu 80 tys km. Silnik chodzi cicho i równo, ale pojawił się problem. Ciężko zapalić na zimnym silniku i pojawia się chmura siwego dymu. Po rozgrzaniu się jest OK. Mam nadzieję, że wystarczy regulacja pompy.

Co chcesz regulować ? Po założeniu wtrysków powinieneś odpalić i pojechać a problemów być nie powinno. Założyłeś nowe podkładki miedziane pod wtryskami ? Po założeniu podpinałeś VAG`a i testowałeś dawki korygujące w bloku 011 ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 12:32:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecik napisał(a):
adam24 napisał(a):
Witam. Czekałem, czekałem i się nie doczekałem. Założyłem w końcu używki po przebiegu 80 tys km. Silnik chodzi cicho i równo, ale pojawił się problem. Ciężko zapalić na zimnym silniku i pojawia się chmura siwego dymu. Po rozgrzaniu się jest OK. Mam nadzieję, że wystarczy regulacja pompy.

Co chcesz regulować ? Po założeniu wtrysków powinieneś odpalić i pojechać a problemów być nie powinno. Założyłeś nowe podkładki miedziane pod wtryskami ? Po założeniu podpinałeś VAG`a i testowałeś dawki korygujące w bloku 011 ?

basket ... czasami po wymianie wtrysków trzeba skorygowac kat wtrysku ... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 12:34:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
adam24 napisał(a):
Witam. Czekałem, czekałem i się nie doczekałem. Założyłem w końcu używki po przebiegu 80 tys km. Silnik chodzi cicho i równo, ale pojawił się problem. Ciężko zapalić na zimnym silniku i pojawia się chmura siwego dymu. Po rozgrzaniu się jest OK. Mam nadzieję, że wystarczy regulacja pompy.

Co chcesz regulować ? Po założeniu wtrysków powinieneś odpalić i pojechać a problemów być nie powinno. Założyłeś nowe podkładki miedziane pod wtryskami ? Po założeniu podpinałeś VAG`a i testowałeś dawki korygujące w bloku 011 ?

basket ... czasami po wymianie wtrysków trzeba skorygowac kat wtrysku ... ;-)

Powiesz mi po jakiego diabła ? 3 razy w moim kondonie wymieniałem wtryski i nigdy kąt nie drgął ani o punkt ... ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 12:38:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecik napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
adam24 napisał(a):
Witam. Czekałem, czekałem i się nie doczekałem. Założyłem w końcu używki po przebiegu 80 tys km. Silnik chodzi cicho i równo, ale pojawił się problem. Ciężko zapalić na zimnym silniku i pojawia się chmura siwego dymu. Po rozgrzaniu się jest OK. Mam nadzieję, że wystarczy regulacja pompy.

Co chcesz regulować ? Po założeniu wtrysków powinieneś odpalić i pojechać a problemów być nie powinno. Założyłeś nowe podkładki miedziane pod wtryskami ? Po założeniu podpinałeś VAG`a i testowałeś dawki korygujące w bloku 011 ?

basket ... czasami po wymianie wtrysków trzeba skorygowac kat wtrysku ... ;-)

Powiesz mi po jakiego diabła ? 3 razy w moim kondonie wymieniałem wtryski i nigdy kąt nie drgął ani o punkt ... ?

a ja u siebie wymienialem i w kilku innych tez ..... i zreguły byla mala korekta kata wtrysku .... ;-)
P.S twoj 1Z jest dziwny i nie bierze sie go do porównan .... :P

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 12:42:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
adam24 napisał(a):
Witam. Czekałem, czekałem i się nie doczekałem. Założyłem w końcu używki po przebiegu 80 tys km. Silnik chodzi cicho i równo, ale pojawił się problem. Ciężko zapalić na zimnym silniku i pojawia się chmura siwego dymu. Po rozgrzaniu się jest OK. Mam nadzieję, że wystarczy regulacja pompy.

Co chcesz regulować ? Po założeniu wtrysków powinieneś odpalić i pojechać a problemów być nie powinno. Założyłeś nowe podkładki miedziane pod wtryskami ? Po założeniu podpinałeś VAG`a i testowałeś dawki korygujące w bloku 011 ?

basket ... czasami po wymianie wtrysków trzeba skorygowac kat wtrysku ... ;-)

Powiesz mi po jakiego diabła ? 3 razy w moim kondonie wymieniałem wtryski i nigdy kąt nie drgął ani o punkt ... ?

a ja u siebie wymienialem i w kilku innych tez ..... i zreguły byla mala korekta kata wtrysku .... ;-)
P.S twoj 1Z jest dziwny i nie bierze sie go do porównan .... :P

Mówię poważnie ... raz ustawiony kąt na wartość 51 i trzyma się niezależnie od rezania ... na ori, AFN`owskich i teraz na nowych 1Z`towskich wtryskach nadal mam 51 :gitara: ;-)

Chyba faktycznie mam jakiegoś feralnego egzemplarza ... :): ;-) :diabel:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 12:45:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecik napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
adam24 napisał(a):
Witam. Czekałem, czekałem i się nie doczekałem. Założyłem w końcu używki po przebiegu 80 tys km. Silnik chodzi cicho i równo, ale pojawił się problem. Ciężko zapalić na zimnym silniku i pojawia się chmura siwego dymu. Po rozgrzaniu się jest OK. Mam nadzieję, że wystarczy regulacja pompy.

Co chcesz regulować ? Po założeniu wtrysków powinieneś odpalić i pojechać a problemów być nie powinno. Założyłeś nowe podkładki miedziane pod wtryskami ? Po założeniu podpinałeś VAG`a i testowałeś dawki korygujące w bloku 011 ?

basket ... czasami po wymianie wtrysków trzeba skorygowac kat wtrysku ... ;-)

Powiesz mi po jakiego diabła ? 3 razy w moim kondonie wymieniałem wtryski i nigdy kąt nie drgął ani o punkt ... ?

a ja u siebie wymienialem i w kilku innych tez ..... i zreguły byla mala korekta kata wtrysku .... ;-)
P.S twoj 1Z jest dziwny i nie bierze sie go do porównan .... :P

Mówię poważnie ... raz ustawiony kąt na wartość 51 i trzyma się niezależnie od rezania ... na ori, AFN`owskich i teraz na nowych 1Z`towskich wtryskach nadal mam 51 :gitara: ;-)

Chyba faktycznie mam jakiegoś feralnego egzemplarza ... :): ;-) :diabel:

gdzies cos kiedys czytalem na forum Tory albo Marka .... jak bede w domu to poszukam i wkleje linka ... tez sie dziwilem ze kat wtrysku sie rozjezdza przy wymianie wtryskiwaczy .....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 12:47:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
spanky napisał(a):
baskecik napisał(a):
adam24 napisał(a):
Witam. Czekałem, czekałem i się nie doczekałem. Założyłem w końcu używki po przebiegu 80 tys km. Silnik chodzi cicho i równo, ale pojawił się problem. Ciężko zapalić na zimnym silniku i pojawia się chmura siwego dymu. Po rozgrzaniu się jest OK. Mam nadzieję, że wystarczy regulacja pompy.

Co chcesz regulować ? Po założeniu wtrysków powinieneś odpalić i pojechać a problemów być nie powinno. Założyłeś nowe podkładki miedziane pod wtryskami ? Po założeniu podpinałeś VAG`a i testowałeś dawki korygujące w bloku 011 ?

basket ... czasami po wymianie wtrysków trzeba skorygowac kat wtrysku ... ;-)

Powiesz mi po jakiego diabła ? 3 razy w moim kondonie wymieniałem wtryski i nigdy kąt nie drgął ani o punkt ... ?

a ja u siebie wymienialem i w kilku innych tez ..... i zreguły byla mala korekta kata wtrysku .... ;-)
P.S twoj 1Z jest dziwny i nie bierze sie go do porównan .... :P

Mówię poważnie ... raz ustawiony kąt na wartość 51 i trzyma się niezależnie od rezania ... na ori, AFN`owskich i teraz na nowych 1Z`towskich wtryskach nadal mam 51 :gitara: ;-)

Chyba faktycznie mam jakiegoś feralnego egzemplarza ... :): ;-) :diabel:

gdzies cos kiedys czytalem na forum Tory albo Marka .... jak bede w domu to poszukam i wkleje linka ... tez sie dziwilem ze kat wtrysku sie rozjezdza przy wymianie wtryskiwaczy .....

Oki, sam się douczę , niemniej ciekaw jestem przyczyny ... moze chodzi o wtrysk sterujący ?

:)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2006 19:17:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2006 07:30:19
Posty: 32
Lokalizacja: Tczew
Zauważyłem jeszcze jeden problem. Przy szybkiej jeździe ok. 140km/h puszczam na chwilę gaz. Jak znowu przygazuję autko przez chwilę nie chce iść. Po 2-3 s puszcza bąka czarnych spalin i znowu wszystko jest OK. Mechanicy mówią, że jednak trzeba ustawić kąt wtrysku - podpytam się dlaczego. Podkładki pod wtryskami też zostały stare. Jutro, może w piątek jadę do mechaników.

_________________
Audi 80 B4 1.9TDI '93r Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 21:15:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2006 07:30:19
Posty: 32
Lokalizacja: Tczew
No i pomogło :) Teraz wszystko jest OK. Okazało się, że regulacja kąta wtrysku była potrzebna, bo mechanik który wymieniał mi wtryski kręcił pompą. Gdyby pompa nie była ruszana, to kąt wtrysku nie powinien się rozjechać.

_________________
Audi 80 B4 1.9TDI '93r Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 21:22:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
adam24 napisał(a):
No i pomogło :) Teraz wszystko jest OK. Okazało się, że regulacja kąta wtrysku była potrzebna, bo mechanik który wymieniał mi wtryski kręcił pompą. Gdyby pompa nie była ruszana, to kąt wtrysku nie powinien się rozjechać.

no teraz sie tylko cieszyc .... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 22:39:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2005 12:47:46
Posty: 149
Lokalizacja: Kościerzyna
a jak wrazenia?? cos sie zmienilo moze z wlasciwosci jezdnych po zmianie tych wtryskow??

_________________
Idz tam, gdzie chcesz isc, bądz tym kim chcesz być....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2006 22:42:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Idzi napisał(a):
a jak wrazenia?? cos sie zmienilo moze z wlasciwosci jezdnych po zmianie tych wtryskow??

jak to co :?: ... autko zaczelo jezdzic ..... :diabel:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 02:16:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
adam24 napisał(a):
No i pomogło :) Teraz wszystko jest OK. Okazało się, że regulacja kąta wtrysku była potrzebna, bo mechanik który wymieniał mi wtryski kręcił pompą. Gdyby pompa nie była ruszana, to kąt wtrysku nie powinien się rozjechać.

Fajny mechanik. :diabel:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 06:01:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lip.2006 07:30:19
Posty: 32
Lokalizacja: Tczew
Zaczęło jeździć, a przede wszystkim jest ciche i nie dymi :) [/quote]

_________________
Audi 80 B4 1.9TDI '93r Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2006 06:50:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.maja.2006 14:38:11
Posty: 99
Lokalizacja: Piła
A mogłeś założyć jednak te ASV'y - ja założyłem i jestem bardzo zadowolony, niunia ciągnie z dołu o wiele lepiej i ogólnie moc wyrażnie wzrosła, Kąta wtrysku nie ruszałem i przy pompie też nic, podkładki oczywiście nowe ale też musze zająć się tym kątem bo:
baskecik napisał(a):
cilek napisał(a):
na początek wartości wyswietlane na biegu jałowym na rozgrzanym silniku ... ...
czy z tego już można coś wyczytać :?:

Można wyczytać tyle że dawki korygujące prawie idealne, a kąt wtrysku ciut trzeba w górę skorygować. Testuj gadzinę w trasie i zrób loga z bloku 11 zaczynając od 1500 rpm aż do 4500 rpm z butem w podłodze.


Więc było warto :diabel:

_________________
<B>A4 Avant '00 AHH TDi 153km/339Nm </b>:diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: