.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 03:31:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 ...AEL Quattro]--------dodatek do oleju
PostNapisane: 25.lip.2006 18:52:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 19:54:06
Posty: 265
Lokalizacja: EWI/CTR/DW/EWI/WL/FZG/SLU
Auto: AUDI A2 1,4 TDI
LIQUI MOLY - DODATEK DO OLEJU Z DWUSIARCZKIEM MOS2 . co sadzicie czy przy wymiani oleju jest wskazanie dodawać ten dodatek czy poprawi efektywności smarne i tarcione . czekam na wasze opinie. pozdro

_________________
niewdziecznik
He, He....jest po tylu latach AUDI A2 1,4 tdi 75KM.......Nowy nabytek
Było Audi A6 1,9 Tdi AJM
Był Passat B5 AFN
Był AEL Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 18:58:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
:-)
Jedni Ci beda razic zebys dolal, a inni zeby nie. Moim zdaniem lepiej kupic dobry olej i nic nie dolewac. Silniki sa tak zaprojektowane ze nie wymagaja zadnych dodatkow. Zwlaszcza te z niewielkim przebiegiem.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 19:15:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 19:54:06
Posty: 265
Lokalizacja: EWI/CTR/DW/EWI/WL/FZG/SLU
Auto: AUDI A2 1,4 TDI
no w sumie tez racja.pozdro

_________________
niewdziecznik
He, He....jest po tylu latach AUDI A2 1,4 tdi 75KM.......Nowy nabytek
Było Audi A6 1,9 Tdi AJM
Był Passat B5 AFN
Był AEL Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2006 22:20:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Dwusiaczek molibdenu dość czesto jest stosowany w olejach przekładniowych GL-4, GL-5 jako ostatni uszlachetniacz przed wywaleniem skrzyni czy mostu.

Taki olej wygląda optycznie jak przepracowany silnikowy z dużą ilością mleczka... :diabel:

Oleje tego typu zalewa się do wypracowanych skrzyń biegów i tylnych mostów tak znanych pojazdów jak Ford Transit z przebiegiem 500k, Star200 itp.

Co to daje ?
Głównie ten "uszlachetniacz" osiada na elementach "trybikach" skrzyni/mostu przez co zmniejsza luki miedzy nimi. Skrzynia bardziej miękko pracuje...to samo tylne mosty.

Tam się sprawdza nawet :D


Do silnika leje się DOBREJ JAKOŚCI OLEJ SYNTETYCZNY.... i nic innego.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 00:27:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
stosuje w VW T4 szt2 (przebiegi 320 tysi i 150 tysi)przy wymianach oleju, uzywam tylko i wylacznie w celu wygluszenia stukajacych vacum pomp, z pozytywnym skutkiem zreszta :peace:
Skutkow ubocznych nie zanotowano... ale co fałwej to nie skoda ;-) :P

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 08:22:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
emte napisał(a):
stosuje w VW T4 szt2 (przebiegi 320 tysi i 150 tysi)przy wymianach oleju, uzywam tylko i wylacznie w celu wygluszenia stukajacych vacum pomp, z pozytywnym skutkiem zreszta :peace:
Skutkow ubocznych nie zanotowano... ale co fałwej to nie skoda ;-) :P


Skoro musisz to lać... to szczerze współczuje.

Sprintery 412 nie potrzebują tego a przebiegi mają powyżej 500k.... ale to merc a nie fałwej...

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 08:47:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
bezduszny napisał(a):
emte napisał(a):
stosuje w VW T4 szt2 (przebiegi 320 tysi i 150 tysi)przy wymianach oleju, uzywam tylko i wylacznie w celu wygluszenia stukajacych vacum pomp, z pozytywnym skutkiem zreszta :peace:
Skutkow ubocznych nie zanotowano... ale co fałwej to nie skoda ;-) :P


Skoro musisz to lać... to szczerze współczuje.

Sprintery 412 nie potrzebują tego a przebiegi mają powyżej 500k.... ale to merc a nie fałwej...

Dokładnie .... CDI do TDI sie nawet nie umywa ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 09:04:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
bezduszny napisał(a):
emte napisał(a):
stosuje w VW T4 szt2 (przebiegi 320 tysi i 150 tysi)przy wymianach oleju, uzywam tylko i wylacznie w celu wygluszenia stukajacych vacum pomp, z pozytywnym skutkiem zreszta :peace:
Skutkow ubocznych nie zanotowano... ale co fałwej to nie skoda ;-) :P


Skoro musisz to lać... to szczerze współczuje.

Sprintery 412 nie potrzebują tego a przebiegi mają powyżej 500k.... ale to merc a nie fałwej...


Jasne, potrzebuja za to wiele innych rzeczy aby jeszcze sie toczyc...Olej to akurat ostatni z listy problemów :-D

A wspołczucie zostaw dla siebie, w koncu sam wiesz co to znaczy dobry wybór... :peace:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 09:08:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Cytuj:
Jasne, potrzebuja za to wiele innych rzeczy aby jeszcze sie toczyc...Olej to akurat ostatni z listy problemów

A niby co jeszcze potrzebują ?

Podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem....

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 09:14:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
bezduszny napisał(a):
Skoro musisz to lać... to szczerze współczuje.



Ja Ci wspolczuje az takiego braku orientacji, zgubiles sie chlopie pare miesiecy temu na forum Audi i nie mozesz bidoku znalezc forum skody :): Sprobuj moze swych madrosci tu www.octaviaclub.pl powodzenia :peace:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 09:19:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
bezduszny napisał(a):
Cytuj:
Jasne, potrzebuja za to wiele innych rzeczy aby jeszcze sie toczyc...Olej to akurat ostatni z listy problemów

A niby co jeszcze potrzebują ?

Podziel się swoją wiedzą i doświadczeniem....


Padajaca elektryka, uklad napedowy, łozyska kół, synchronizatory skrzyni, silniki wydmuchujace uszczelki, padajace wtryski i pompy wtryskowe- cos jeszcze?

Doswiadczenia na podstawie 10 sztuk z rocznikow '98- 05, od 312 CDI do 413 CDI, przebiegi roczne 70-100 tys km

No ale wiadomo- merc to nie skoda...:-D

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 09:20:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
No niestety emte... widzę, że jak nie masz nic sensownego do napisania to piszesz impertynencje...

Człowiek chciał informacji o produktach z dwusiarczkiem molibdenu, do czego on słuzy.... i ją uzyskał.

Aty... pomogłeś mu w czymś ...?

Tylko takie bicie piany i leczenie chorych kompleksów na punkcie "Skody".

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2006 09:21:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
merytorycznie dyskusja zostala juz dawno wyczerpana

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: