.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2025 23:02:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ALL] Przebieg a liczba otworów
PostNapisane: 31.lip.2006 08:45:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lip.2006 10:22:40
Posty: 21
Witam,
kilka dni temu znajomy powiedział ze przebieg w audi można obczaic po liczbie otworów na blaszce umieszczonej między głowicą a kadłubem silnika z jego lewej strony.Ponoc w niemczech co 100 000 przy przeglądach wybijany jest kolejny otwór. Znajomy takową u siebie posiada,ojciec sprawdzał u siebie i też taką blaszke ma z otworami. Jeżdżąc za audiówką dla siebie zauważyłem natomiast że większośc sprowadzonych 80 takowej blaszki nie posiada.Ojciec sprzedawcom w komisach zwracał na to uwage,ale oni twierdza ze o czymś takim nie słyszeli.Słyszeli natomiast o tym że obcinane są na kadłubi silnika z lewej jego strony wystające kołki co 100 000. I takowe kołki występowały na ogłądanych audicach. Moje pytanie czy ktoś z Was słyszał o takich metodach sprawdzania przebiegu? Chodzi oczywiście o auta sprowadzone z zachodu bo w Polsce nikt by sobie wybijaniem dziur czy ścinaniem kołków głowy nie zawracał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2006 08:54:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Tak, ja slyszalem o zbijaniu tych czopow na glowicy. Jest ich chyba 5. Robi to ponoc ASO przy przegladach co 100 tysiecy przebiegu jeden czop jest zbijany. Ale raczej malo mozna po tym wywnioskowac, chyba ze ktos Ci daje ksiazke do lapy podbijana w ASO.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2006 10:56:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 14:00:13
Posty: 345
Lokalizacja: Gdańsk
Temat był juz omawiany . O ile pamietam wynikło z niego ,ze czopy i ich sciananie odnosiło sie do miejsca w którym komponenty były produkowane.

_________________
Audi 80 B4 - 2,0 - ABK + LPG + troszke gadżetów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2006 11:08:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
A ja cały czas upieram sie że to są zakończenia odlewów po wtryskarce :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2006 14:29:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
ADAM 12 napisał(a):
A ja cały czas upieram sie że to są zakończenia odlewów po wtryskarce :):

Kurcze, też bym za tym obstawał.Ale jak zwykle wyjdzie kłótnia, bo na żaden temat nie ma dowodów w tej sprawie. :P

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2006 17:53:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2006 19:02:37
Posty: 87
Lokalizacja: Wąbrzeźno/Powidz
witam wszystkich.podlacze sie do tematu bo wlasnie niedawno kumpel mi mowil o tych czopach, ale mowil ze sa scinane co 50 tys km.widze kwestia jest sporna bo osobiscie nie chce mi sie wierzyc ze niemcy by wpadli na taki sposob udokumentowywania przebiegu. dodatkowo mysle ze te czopki sa przypisane do kazdego silnika jak jakis kod czy cos takiego, bo ostatnio spojrzalem u siebie na te czopki a mam silnik ABK i jest ich 6, gdzie dwa pierwsze sa zeszlifowane calkiem, dwa nastepne sa zeszlifowane do polowy, potem znow jeden jest zeszlifowany caly i na koncu jest jeden nietkniety. mialem okazje spojrzec pod maske audi 100 tez ze silnikiem ABK i te czopki mial zeszlifowane tak samo jak ja, czyli dwa pierwsze cale, potem dwa do polowy, jeden caly zeszlifowany i na koncu nie ruszony.wiec chyba o historii przebiegu to nie ma nic wspolnego, ale moge sie mylic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2006 18:23:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
daniel061081 napisał(a):
osobiscie nie chce mi sie wierzyc ze niemcy by wpadli na taki sposob udokumentowywania przebiegu.


No jak nie niemcy to kto... zostają tylko polacy? :P

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przebieg a liczba otworów
PostNapisane: 31.lip.2006 19:07:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sty.2006 14:11:05
Posty: 25
Lokalizacja: Lublin
jar30 napisał(a):
Witam,
kilka dni temu znajomy powiedział ze przebieg w audi można obczaic po liczbie otworów na blaszce umieszczonej między głowicą a kadłubem silnika z jego lewej strony.Ponoc w niemczech co 100 000 przy przeglądach wybijany jest kolejny otwór. Znajomy takową u siebie posiada,ojciec sprawdzał u siebie i też taką blaszke ma z otworami. Jeżdżąc za audiówką dla siebie zauważyłem natomiast że większośc sprowadzonych 80 takowej blaszki nie posiada.Ojciec sprzedawcom w komisach zwracał na to uwage,ale oni twierdza ze o czymś takim nie słyszeli.Słyszeli natomiast o tym że obcinane są na kadłubi silnika z lewej jego strony wystające kołki co 100 000. I takowe kołki występowały na ogłądanych audicach. Moje pytanie czy ktoś z Was słyszał o takich metodach sprawdzania przebiegu? Chodzi oczywiście o auta sprowadzone z zachodu bo w Polsce nikt by sobie wybijaniem dziur czy ścinaniem kołków głowy nie zawracał.



http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2006 19:50:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 21:34:35
Posty: 153
Lokalizacja: Biała Podlaska
witam
w książce "Reguluje i naprawiam" jest zdjęcie na którym widać głowicę ze ściętymi czopami, (wygląda na nową). Myślę że te czopy informują w jakiej fabryce robiono głowicę lub do jakieg jest silnika.
U mnie ścięte są trzy
Pozdrawiam

_________________
audi 80 b3 1.9e 113ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 07:56:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Cytuj:
toms001
PostWysłany: 31.Lip.2006 17:23:40 Temat postu:
daniel061081 napisał:
osobiscie nie chce mi sie wierzyc ze niemcy by wpadli na taki sposob udokumentowywania przebiegu.


No jak nie niemcy to kto... zostają tylko polacy?


Jak to kto? Da Vinci :diabel:

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 08:11:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lip.2006 10:22:40
Posty: 21
A o tych otworach nikt nie słyszał?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 08:51:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 14:00:13
Posty: 345
Lokalizacja: Gdańsk
jar30 napisał(a):
A o tych otworach nikt nie słyszał?


Daj sobie spokój z tymi opowieściami ,że w serwisie jakieś dziurki robią. "Oznaczenia" jakie są czy to w postaci zfrezowanych czopów czy otworów napewno nie maja nic wspólnego z przebiegiem.

_________________
Audi 80 B4 - 2,0 - ABK + LPG + troszke gadżetów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 10:28:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Maja przynajmniej w dieslach , są dziurkowane włąsnie na tej blaszce , spotkalem juz się z wiele razy z tak oznaczonymi przez service silnikami.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2006 11:13:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lip.2006 10:22:40
Posty: 21
Człowiek który sprowadził sobie B4 TDI mówił ojcu o tych otworach na blaszce. A co do czopów to tak twierdzili ludzie z pewnego komisu,ale oni się chyba nie znają bo na pytanie gdzie się podziała pompka wymuszonego obiegu w oglądanym TD (była tam wstawiona rurka) to nie słyszeli o takiej.A co do tej pompki to ojcu kiedyś ciekła i facet który mówił o tych otworach, powiedział by ją wyzucic i wstawic tam kawałek rurki.Twierdził że TD były szykowane na kraje arabskie i tam może ona by mu się przydała. Tak jak radził tak ojciec zrobił i teraz z temperatura jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: