Zielony ma byc dlatego, ze czerwony robi to co z Twoja maglownica sie stalo. Po prostu uklad wspomagania w Audi jest przystosowany do oleju mineralnego. Czerwony rozpuszcza oringi i wszystko zaczyna cieknac. Jak bedziesz zmienial maglownice to dobrze wdmuchaj przewody i pompe z tego czerwonego. Najlepiej po zalozeniu nowej maglownicy przeplukaj calosc:
Wlej do zbiorniczka litr Boxolu, przejedz sie tak zeby pokrecic kierownica kilka razy na maksa w lewo i prawo, a potem zlej caly olej i nalej nowego. Bedziesz mial spokoj na dluugo

A na zbiorniczku naklej nalepke"PRECZ Z CZERWONYM!!!"
Co do wymiany to nie trzeba zadnej skrzyni wyciagac. Wystarczy odkrecic drazki kierownicze przy maglownicy, odczepic kolumne kierownicza i odkrecic maglownice od nadwozia w lewym przednim nadkolu. Nawet kanalu do tego nie trzeba. Tu masz post o wymianie maglownicy w V8:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... maglownica
U ciebie powinno byc latwiej bo miejsca chyba troche wiecej. Jesli chcesz to sam ja wymienisz bez problemow. W C4 maglownica jest bardzo podobna i przykrecona dokladnie tak samo. Wiec wszystko musisz zrobic tak jak w tym poscie, tyle ze bedzie Ci latwiej. Niektorych czesci nie musisz wykrecac zeby sie dostac do maglownicy. Zreszta sam bez problemu dojdziesz co Ci przeszkadza.