Wczoraj zauważyłem dziwne stuki w swoim samochodzie.

Występują one jedynie w czasie jazdy (nigdy na postoju), co sugeruje mi, że jest to związane z układem jezdnym, choć nie wiem, czy dobrze kombinuję.
Słychać je kiedy obroty silnika spadną do niskiego poziomu, czyli kiedy zbliżamy się do poziomu kiedy skrzynia będzie radukować bieg na niższy, ale nie jest to zależne od zmiany biegu, bo na luzie też to słychać.
Nie występuje kiedy przyśpieszamy lub utrzymujemy prędkość na wysokich obrotach.
Nie występuję również kiedy wciskam hamulec.
Nie wiem czy to może mieć jakikolwiek wpływ (pewnie nie), ale moje tarcze z przodu kwalifikują się do wymiany i mam to zamiar wkrótce zrobić.
Stuk jest taki głuchy, niemetaliczny.
Mam nadzieję, że w miarę dobrze opisałem objawy.
Może wiecie co to może być i od czego zacząć sprawdzanie samochodu?
Z góry dziękuję.
Zapomniałem dopisać w tytule, że to A4 B5
Dopisek: Przejechałem kolejne 150km (musiałem) i zaczęło stukać coraz bardziej, teraz już stuka przy troche wyższych obrotach. Ale szybkość stuków jest związana z prędkością, a nie z obrotami silnika. Tak sobie myślę, że może być to coś związane z przeniesieniem napędu na koła.
Może macie jakieś pomysły co to może być?