.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2025 18:39:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: jak temperatura wody w audi 2,3 NG
PostNapisane: 09.sie.2006 10:26:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sie.2005 10:16:29
Posty: 22
Lokalizacja: Płock
Witam posiadam audi coupe 2,3NG 10V , w kwietniu wymieniałem chłodnice na nową zamiennik valeo , ciezko byłą ją znaleźć ale mam . Teraz mam problem albo i nie :) , mianowicie w takich temperaturach jakie obowiązują na zwnątrz czyli 20-25 stopni wentylator włacza się po 15 min jazdy w miescie , włącza się co 30 sekund na 5 sekund , temperatury wody nie znam bo niestety uszkodził mi się czujnik którego nie mogę nigdzie dostac :( ale woda się nie gotuje byłem w dłuzszej trasie i spoko , tylko często i dosyc szybko się włacza wentylator , czy moze jest do wymainy termostat????????? jezeli ktos wie proszę o pomoć , bo nie chce wymieniac termostaty na marne , czekam na pomoc , pozdrawiam

_________________
Jesten posiadaczem audi coup 2,3 10V, z roku 1990 , przebieg okolo 230tys. , olej mineralny Mobil , szukam cennych rad na temat silnika i ewentualnie części


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2006 17:31:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
To że w ruchu miejskim włącza się wentylator to w tym silniku norma, szczególnie w takie lato jakie niestety się już chyba skończyło. W trasie temp powinna być w granicach 90 -92st.C natomiast w moim wozie w mieście wzrasta do 97-99st.C no i włącza się wentylator. A jak włączę klimę to wyje już dość mocno. Z doświadczeń z moim samochodem na razie wynika że właściwie w ruchu miejskim wentylator chodzi przez większość czasu, a temp nie spada poniżej 95 st.C. Moje autko ma klimę więc chłodnica klimy zasłania chłodnicę wody i stąd mam przed silnikiem jeszcze jedną małą chłodnicę.

A pytanie mam takie - ile zapłaciłeś za chłodnicę, powiedz coś o niej więcej (jak wykonana), Moja trochę już cieknie i powoli przymierzam się do wymainy...

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2006 18:43:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
ja w ruchu miejskim mam tez 99 C i wentylatoe sie załancza na pare sekund ale czesto i tak ma być

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2006 21:17:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Ja u siebie, w bliźniaczym silniku mam tak samo jak u Was.

Jeżeli macie czas, ochote i piwo :D to możecie zajrzeć miedzy chlodnice klimy i wody - tam czesto jest syf, ktory blokuje dostep swierzego powietrza... dodatkowo można starą chłodnicę przeczyścić karcherem, to samo z chłodnicą klimy... Czasem takie cos pomaga :D

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 07:19:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
Szczerze mówiąc to z początku myślałem, że tak wysoka temp. podczas jazdy po mieście to coś nie tak - poprzednio miałem diesla i trzeba było mocno się napracować żeby przekroczyć 95st.C - a w NG coś takiego robi się od stania na skrzyżowaniu. Czyżby te silniki nie bardzo lubiły jazdę po mieście?

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2006 09:31:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sie.2005 10:16:29
Posty: 22
Lokalizacja: Płock
Dzięki za tyle informacji , teraz juz wiem ze tak musi byc , faktycznie temperatura oscyluje w granicach 99stopni w miesice , ja chłodnice mam nową i nie mam klimy więc jest czysta :) , kupiłem zamiennik valeo 883863 jest trochę inny niz orginał ( za to tanszy 3 razy :) bo zamiennik kosztował mnie 420zł a orginał 1200zł ) jezeli się porówna valeo zamiennik jest deko mniejszy i trzeba 2 patenty opracować aby przymocowac , chłodnice było cięzko znaleźć , aby się wydawało ze silnik 2,3NG niegdys był najpopularniejszym w C3 cygarach , cuope , C4 itp. w kazdym sklepie gadali co innego . Dzięki forum audi klub Polska dowiedziałem się czego szukać i jak zamontować i czy będzie dobrze , no i jest hehe. Chłodnica jest jak narazie spoko mam ja 4 miechy i te temperatury co były w lipcu wytrzymała bez problemu ani jednego wycieku czy tez zagotowanai wody , tylko ten wentylator napiera czesto i szybko dochodzi do temperatury górnej po 10min jazdy w miescie , dziwne ale chyba tak musi byc jak piszecie ze macie podobne przypadki tylko czy to zdrowe dla silnika ??? dzięki za rade i jak by ktos kiedys miał problem z takim silnikiem i coupe to moj gg 2250937 moze cos podpowiem , aha i moze wiecie gdzie kupic przeguby z całą osią , dobre uzywki najlepiej bo nowe po 190zł jeden a na osce są 2 sztuki więc komplet znów sporo by mnie kosztował , aj te Audi moze i ładne ale kosztowne również są , pozdrawiam

_________________
Jesten posiadaczem audi coup 2,3 10V, z roku 1990 , przebieg okolo 230tys. , olej mineralny Mobil , szukam cennych rad na temat silnika i ewentualnie części


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: