.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2025 20:12:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1Z] wymiana tarcz i klockow - tył
PostNapisane: 16.sie.2006 09:10:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
Witam. Dzis bede wymienial tarcze i klocki w takim wlsnie aucie. Mam pytanie -
- czy sa jakies ogolne reguly jak to zrobic by nic nie spartolic
- czy tloczek w tylnych sie wciska czy wkreca czy i to i to
- gdzie jest regulacja naprezenia linki od hamluca recznego
- jaka pasta przeciw zapiekaniu sie klockow ( osatnio w sklepie sie pytaelm o to to zrobili wielkiem oczy i mowili ze nigdy nie slyszeli ze nikt tego nie uzywa - to im dowalilem ze jak zaklad niskiej renomy to nie uzywa )

Z gory dziekuje za odpowiedz:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 10:25:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.paź.2004 13:33:42
Posty: 855
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
czy sa jakies ogolne reguly jak to zrobic by nic nie spartolic
- czy tloczek w tylnych sie wciska czy wkreca czy i to i to
- gdzie jest regulacja naprezenia linki od hamluca recznego
- jaka pasta przeciw zapiekaniu sie klockow ( osatnio w sklepie sie pytaelm o to to zrobili wielkiem oczy i mowili ze nigdy nie slyszeli ze nikt tego nie uzywa - to im dowalilem ze jak zaklad niskiej renomy to nie uzywa )


- tłoczek w tylnych zaciskach się wkręca
- regulacja linki jest przy dźwigni od ręcznego
- pasta przeciw zapiekaniu się klocków?? czy tłoczków ?? o tym pierwszym nie słyszałem a to drugie jest w takich małych tubkach za kilka zł i dobrz jest przesmarować

_________________
Audi Coupe Quattro MC/3B/7A Hybrid Powered
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 10:39:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Mówisz kolego o smarze z dodatkiem miedzi.Ale jego nie stosuje sie na klocki tylko na elementy ruchome zacisku takie jak prowadnice.
Albo z innej beczki.Czasmi jakiś nieuświadomiony mechanik smaruje tylną część klocka ,tą która przylega do zacisku, aby zniwelować piszczenie.Ale na to i tak jest inny sposób.Specjalna mata wygłuszająca na klocki hamulcowe.

Generalnie to ty kolego jesteś w błędzie bo nie ma smaru przeciwko zapiekaniu sie klocków.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 10:46:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lip.2005 17:20:19
Posty: 324
Lokalizacja: wawa
pamietaj, ze wkreca sie tloczek troche ciezko
pamietaj, by sprawdzic, czy zacisk plynnie i bez oporow chodzi w prowadnicach jarzma

_________________
pozdr.
t.
________
ABC@8G7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 12:09:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
Oki dzieki za rady.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 18:11:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2005 12:05:39
Posty: 210
Lokalizacja: Dolny Ślask
Jak ja robiłem tył auta to jeden tłoczek za chiny nie chciał sie wkręcić.Musiałem wymontować cały zacisk aby móc działać przy imadle.A do wkręcania tłoczków jest dobry klucz od szlifierki kątowej po lekkich przeróbkach.

_________________
Audi C4 2.5TDI AVANT 94r,silnik AAT wcześniej Audi 80 1600 GLS 81r i 1800 GTE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 20:18:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2005 21:25:55
Posty: 51
Lokalizacja: Warszawa
tak apropo to tłok się wkręca i wciska najpierw wkrecasz a potem wciskasz i tak do oporu zrobienie hamulca na tiptop to rozebranie na czesci pierwsze dokładne wyczyszczenie sprawdzenie wszystkich gum na tłoku i suwadłach łapa o recznego na zacisku ma chodzic bez oporu ma wracac jak ja naciagniesz bo innaczej reczny jest do dupy a w żimie bedzie trzymal i nie bedzie to wina linek

_________________
Audi Coupe 2.0 ABK Tak jak wyjechała z fabryki
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: