.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2025 11:55:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Strzela,nie wkreca sie na obroty 1,6 benzyna 97r.
PostNapisane: 16.sie.2006 18:16:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2005 09:01:43
Posty: 76
Lokalizacja: Biels Podlaski
Strzela,nie wkreca sie na obroty.Ustawienie rozrzadu ok,nowe zawory,cisnienie sprezania ok.VAG-COM pokazuje 2 bledy:
00520-Miernik masy powietrza 28-00 Zwarcie z plusem,(kiedy zdejmie sie wtyczke blad zmienia sie na przerwe lub zwarcie do masy)
00513-Czujnik obrotow silnika (G28) 03-00 Brak sygnalu. (w calym zakresie obrotow silnika,nie da sie wykasowac).
W blokach wartosci mierzonych przeplywomierz (HITACHI) na wolnych obrotach pokazuje 170mg ,gdy obroty sie zwiekszy wartosc spada do 140mg.
Na wtyczce od przeplywki na zewnetrznych pinach jest 12V.
Czas wtrysku na wolnych 2,9ms.

_________________
Audi coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 20:06:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
No i sam sobie odpowiedziałeś.
Podmień przepływomierz i czujnik obrotów i będzie działać.
Przez to uszkodzenia, które opisałeś silnik nie może dobrać odpowiedniego składu mieszanki i do tego dodatkowo nie potrafi rozpoznać punktu zapłonu, co powoduje strzelanie.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 20:56:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 16:07:05
Posty: 138
Lokalizacja: Gdynia
A jaki silnik ADP czy AHL ?
Jeżeli chodzi o przepływomierz to bym jeszcze sprawdził czy jest dobra masa (pin 2 o ile się nie mylę). Miałem podobny temat jeszcze w Volvo, popłynołem grubą kasę za przepłykę, a okazało się, że wiatrak mi kabelek wkręcił.
Pozdro!

_________________
B2 '81, B2 '84, Astra '97, A4 '96 1.6 ADP, a teraz A4 1.8T ANB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Piny (trzy) w przeplywomierzu HITACHI
PostNapisane: 16.sie.2006 21:46:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2005 09:01:43
Posty: 76
Lokalizacja: Biels Podlaski
Ktory pin do czego?
We wtyczce sa trzy piny.Grubszy przewod czerwony to zapewne zasilanie 12V a pojawia sie dopiero po odpaleniu silnika
-cienki żółty i cienki brązowy.Na 1 i 3 jest 12V.Brak masy!

_________________
Audi coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 19:23:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.cze.2006 16:07:05
Posty: 138
Lokalizacja: Gdynia
I tak by mogło być, dlatego pytałem jaki silnik.
Pin 1 ( A1, według schematu zielony) przewód sygnałowy na którym powinno być:
- 900 obr/min - ok 1,2V
- 2000 obr/min - ok 1,6V
- 4000 obr/min - ok 2,2V
Pin 2 ( A9, według schematu żółty) tu powinna być masa, która wychodzi z komp. samochodu.
Pin 3 (według schematu czerwony z zielonym paskiem) +12V ale faktycznie dopiero po uruchomieniu silnika
Pozdrawiam!

_________________
B2 '81, B2 '84, Astra '97, A4 '96 1.6 ADP, a teraz A4 1.8T ANB


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: