.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2025 00:24:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3] cieknie paliwo
PostNapisane: 16.sie.2006 18:50:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2005 09:58:04
Posty: 98
Lokalizacja: Nysa / Opole / woj.opolskie
Witam!! W moim autku cieknie drogo cenny płyn zwanym paliwem :): tylko problem gdzie... o tuż cieknie z metalowego węża nie tego co idze od pompy do wtrysków tylko ten drugi chyba zwrotny? jest tak skorodowany że przepuszcza wache :zly: Wiecie może ile to kosztuje ? albo zrobić w tym miejscu zamiast metalowego to gumowy tylko na tym odcinku i opaskami go? prosze o wszelakie rady!! Z góry dziękuje :)

_________________
ADI B3 80 1,8E DZ 82kW 160Nm -> Zielony metalic na niebieskich sprężynkach :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 20:00:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nie kombinuj bo spalisz autko :!!:
jedź do IC lub aso lub używka, majątku to to niemoże kosztować.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 20:08:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2005 09:58:04
Posty: 98
Lokalizacja: Nysa / Opole / woj.opolskie
raczej zrobie przejście z metalowego na gumowy bo i tak coś takiego jest zaraz przy wlocie do baku z metalowego na gumowy gumpowy założony na metalowy i opaska to ja poprostu przedłuże ten gumowy o jakieś 15cm bo tyle jest masakrycznie skorodowane i tam przepuszcza.
Z baku wychodzą dwa przewody jeden gruby gumowy do pompy a drugi z silnika do baku cieniutkim metalowym i przed bakiem 20cm jest przejście na gumowy. Od czego ten wąż jest? zwrot ?

_________________
ADI B3 80 1,8E DZ 82kW 160Nm -> Zielony metalic na niebieskich sprężynkach :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 20:10:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 15:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
na krotka mete (bardzo krotka) gumowy przewod i opaski uratuja sprawe (male cisnienie a przy pracujacym motorku prawie jego brak), ale porzadny przewod , a nie "drutowanie" bedzie odpowiednie i majatku nie stracisz (pytaj w Inter Cars)

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Ostatnio edytowano 16.sie.2006 20:12:17 przez AMIGO, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 20:12:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2005 09:58:04
Posty: 98
Lokalizacja: Nysa / Opole / woj.opolskie
Ale coś takiego jest juz zrobione na tym przewodzie zaraz przed wejściem bo baku :): :): czyli ja tylko przedłuże ... dobrze myśle ? :P

czyli nie przerobie tylko przedłuże.... :)

_________________
ADI B3 80 1,8E DZ 82kW 160Nm -> Zielony metalic na niebieskich sprężynkach :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 20:13:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2005 15:01:49
Posty: 1067
Lokalizacja: Krakow
Gr390R napisał(a):
Ale coś takiego jest juz zrobione na tym przewodzie zaraz przed wejściem bo baku :): :): czyli ja tylko przedłuże ... dobrze myśle ? :P
Da rade ale kontroluj stan gumy i opasek

_________________
Subaru Legacy SW 2.2 "GT-B line" - ...mały romans na boku :511:
Audi Coupe 2.8V6 quattro - "Oldie & Goldie Edition" :diabelek:
Audi Avant 2.6V6 - byla [']... ale to od niej sie zaczelo... :579:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 20:15:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2005 09:58:04
Posty: 98
Lokalizacja: Nysa / Opole / woj.opolskie
oczywiście że to nie będzie gumowy wężyk z rometa tylko gruby z plecionka wąż gumowy kosztuje 11zł za metr taki będzie w sam raz :)

_________________
ADI B3 80 1,8E DZ 82kW 160Nm -> Zielony metalic na niebieskich sprężynkach :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 20:16:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
to po g..no fabryka robi metalowe zbrojone przewody w komorze silnika... zresztą co mnie to obchodzi wsadź se tam nawet marchewke :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 20:18:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2005 09:58:04
Posty: 98
Lokalizacja: Nysa / Opole / woj.opolskie
Mauzer napisał(a):
to po g..no fabryka robi metalowe zbrojone przewody w komorze silnika... zresztą co mnie to obchodzi wsadź se tam nawet marchewke :peace:


zbrojenie jest na całej długości od pompy!! a ten drugi jest zbrojeniowy od silnika i przed bakiem jest przejście na twardy guwody i z gumowego na bak!! na nim nie ma ciśnienia więc nie potrzeba większych zbrojeń a przejście na gumowy jest w bezpiecznym miejscu i nie ma możliwości żebym tarł nim o asfalt :peace:

_________________
ADI B3 80 1,8E DZ 82kW 160Nm -> Zielony metalic na niebieskich sprężynkach :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 20:22:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2005 09:58:04
Posty: 98
Lokalizacja: Nysa / Opole / woj.opolskie
Jakby nie było przejścia na gumowy to bym nawet o tym nie myślał !!!! ale jak jest to znaczy że Inżynierowie z audi wiedzieli co robią ;-) ;-) :diabel:

_________________
ADI B3 80 1,8E DZ 82kW 160Nm -> Zielony metalic na niebieskich sprężynkach :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 20:45:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Gr390R napisał(a):
Jakby nie było przejścia na gumowy to bym nawet o tym nie myślał !!!! ale jak jest to znaczy że Inżynierowie z audi wiedzieli co robią ;-) ;-) :diabel:


gdzie jest w komorze bo ja już chuyba od tych silników oślepłem :?:
na dupie auta może być bo tam w razie czego nie ma temperatury. dzizass
druciarstwo kwitnie nadal :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 21:20:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2005 09:58:04
Posty: 98
Lokalizacja: Nysa / Opole / woj.opolskie
Mauzer napisał(a):
Gr390R napisał(a):
Jakby nie było przejścia na gumowy to bym nawet o tym nie myślał !!!! ale jak jest to znaczy że Inżynierowie z audi wiedzieli co robią ;-) ;-) :diabel:


gdzie jest w komorze bo ja już chuyba od tych silników oślepłem :?:
na dupie auta może być bo tam w razie czego nie ma temperatury. dzizass
druciarstwo kwitnie nadal :peace:


Kwitnie... bo ty to chodujesz :): weś człowieku się nie ośmieszaj skoro muwie że tam już takie coś jest to o cholere ci chodzi ?? będe cały przewód wymieniać bo na kawałku 10cm jest korozja a reszta zdrowa... i co mam wymieniać ? Bo tanie to nie jest. Jakbyś nie wiedział to paliwo nie zapali się choćby się gotowało :peace: Jaka komora ??? od komory są zdrowiuteńkie możliwe że źle były zakonserwowane że w jednym miejscu jest tylko korozja czyli na samiutkim końcu ;-)

_________________
ADI B3 80 1,8E DZ 82kW 160Nm -> Zielony metalic na niebieskich sprężynkach :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 22:00:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
teraz zauważyłem:
AVANT 2.6V6 napisał(a):
(male cisnienie a przy pracujacym motorku prawie jego brak),



jaki brak, Avant co ty???? od tego gazu ci się potentegowało :P

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 22:29:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Zrób fotkę i mi przyślij. Mam gdzieś węże z B3.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 23:56:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
po co gumowy? włóz papierowy.
Kolesie z inzynieryjnego dla jaj se tam dali zbrojony wężyk :-)
Drutuj, spoko. Ale nie mó na ulicy ze z AKP jestes. Tu sie samochody szanuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 06:59:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lip.2006 18:28:30
Posty: 77
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Jeżeli zastosujesz odpowiednio dobry (czytaj drogi) wężyk to ten patent przejdzie bez problemu. Faktycznie te przewody dosyć często korodują na tym odcinku, część z ludzi nawet tam nie zagląda tylko marudzi na duże zużycie paliwa. Jeżeli przewód nie skorodował Ci w sposób tragiczny to go nie obcinaj tylko nasuń na tę część wąż gumowy i połącz z bakiem. Będzie działąło.

_________________
B3 1.8 JN 8/100 + 2litry oleju (lubi tłusto)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 08:32:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2005 09:58:04
Posty: 98
Lokalizacja: Nysa / Opole / woj.opolskie
Cytuj:
Drutuj, spoko. Ale nie mó na ulicy ze z AKP jestes. Tu sie samochody szanuje.


DObry jesteś :peace: Naprawde nierozumie nie których jeżeli jest tam takie coś fabrycznie to znaczy że nie ma potrzeby aż do baku prowadzić zbrojonego :peace: A o swoją niunie dbam a ten kto wytyka komuś to znak że muwi o sobie ;-)

Tam juz jest połączenie z bakiem gumowy więc powtarzam tylko przedłużam :) dzisiaj ide kupić wąż . A co do nałożenia to nie jestem pewien bo korozje wacha będzie płukać i syf będzie :/

Cytuj:
jaki brak, Avant co ty???? od tego gazu ci się potentegowało


chyba tobie się coś potentegowało :): TO NIE JEST WĄŻ OD POMPY NA KTÓRYM JEST 6BAR ten to akurat jest zdrowy. już wiesz o co kaman ;-)

_________________
ADI B3 80 1,8E DZ 82kW 160Nm -> Zielony metalic na niebieskich sprężynkach :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 11:31:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
widze że nie masz pojęcia nawet o poprawnym pisaniu
Cytuj:
weś człowieku
a co dopiero o obsłudze samochodu, cycki opadają, doradzać takiemu dobrze to jeszcze skacze noob jeden :/

Czy ty widziałeś wogóle swój samochód gdzie masz stalowe porzewody paliwowe a gdzie gumowe?? na pewno masz gumowe z przodu samochodu a stalowy oplot z tyłu, i może silnik też masz z tyłu :lol:
Robiłem takiego A80 comfort edt. po takim druciarstwie i wiem że nie zaciekawie to wygląda.
Można tak zrobić by dojechać te 10-20km do mechanika i wymienić na fabryczny ale nie drugi dzień pisać bzdury, tak trudno ci zostawić auto w spokoju na pół dnia i kupić przewód?

Jak mi pokażesz na foce że jakieś gumowe przwody paliwowe wchodzą ci do komory silnika pod maske to daje ci moje a90 jeszcze postawie flache.
Lepiej już nic nie pisz tylo sobie drutuj & za...dalaj i nie zawracaj głowy, bo i tak widze że zrobisz jak chcesz.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 12:45:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
Śledzę sobie ten wątek ijakoś Mauzer wydaje mi sie, ze nie rozumiesz kolegi...

1. Skorodowany jest przewod powrotny do baku (to wiemy)
2. korozja jest przy baku (to też wiemy)
3. kolega powiedział, że chce przedłużyć giętką część tego przewodu paliwowego, która już tam jest... (to mam nadzieje tez wiemy)
4. -> GIĘTKA CZĘŚĆ PRZEWODU NIE JEST W KOMORZE SILNIKA! <- Pisał kolega, ze jest to przy samym baku, wiec tam nie ma temperatur, nie ma możliwości otarcia o asfalt itp itd

Powtórzę jeszcze raz, bo widze, ze chyba nie kminisz o co chodzi koledze... Przejście ze zbrojenia w gumowy, giętki łącznik jest przy samym baku, a NIE W KOMORZE SILNIKA! :!!:

Jeżeli chcesz to założyć, to zrob tak, żebyś był 100% pewien, ze gumowy element nie dotknie asfaltu, bo wtedy mozesz juz nie wysiąść z samochodu wiecej... Jeżeli ten element gumowy przedłużysz o tyle, że niewiele to zmieni, to możesz to śmiało zrobić, ale jeżeli istniałoby jakiekolwiek ryzyko otarcia podczas jazdy to w żadnym wypadku nie próbuj tego :!!:

Musiałem to napisac, bo widze, ze juz dlugi czas chyba nie mozecie sie zrozumieć

A tak na rozluźnienie: http://fakir.patrz.pl/ :D

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2006 12:59:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2005 09:58:04
Posty: 98
Lokalizacja: Nysa / Opole / woj.opolskie
Napisałem jak dla ułopnego człowieka żebyś zrozumiał. Kur... czy ja powiedziałem że sprzodu są gumowe ??? czy ja daje na ciśnieniowym przewodzie gumowy wąż???
Cytuj:
Czy ty widziałeś wogóle swój samochód gdzie masz stalowe porzewody paliwowe a gdzie gumowe?? na pewno masz gumowe z przodu samochodu a stalowy oplot z tyłu, i może silnik też masz z tyłu :lol:

teraz dowaliłeś :): widocznie ty jesteś noob :): poczytaj posprawdzaj a później mów gdzie są metalowe... Szybkie streszczenie "special tu ju" metalowe są od pompy do silnika i od silnika do pompy i do baku guma :) żadnych gum sprzodu...

Nic nie poradze że masz dwie lewe ręce i niepodejmiesz się tego, nie podoba się to nie pisz :peace: dla twojego spokoju byłem u znajomego mechanika "DYTKO RENT" i sam mi powiedział że można "przedłużyć" gumowy ten który już tam jest :!: żebyś nie muwił że to jakiś zakład typu "władziu z heńkiem wszystko naprawią młotkiem" -> http://serwis.dytko.pl/ ;-)

_________________
ADI B3 80 1,8E DZ 82kW 160Nm -> Zielony metalic na niebieskich sprężynkach :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: