.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2025 00:14:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3] Jak wymienić nagrzewnice?
PostNapisane: 18.sie.2006 17:30:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.mar.2006 18:15:29
Posty: 64
Lokalizacja: Ostróda
Witam.

Jak w temacie. Podczas jazdy potrafilo mi bardzo mocno parowac z nawiewow w kabinie. Jak otwieralem maske jednak nie bylo widac rzadnego dymu/pary. Okazuje sie ze niemal na pewno winna jest nagrzewica poniewaz przez to cale parowanie mam tez duze straty plynu chlodzocego, ktory w duzej mierze jest woda destylowana. Dzieje sie tak od tygodnia i w chlodnicy brakowalo ponad 2 litry! Silnik bardzo szybko sie rozgrzewal i dochodzil do 100C. Dziwie sie ze zadna kontrolka nie wyskoczyla o zbyt malym cisnieniu plynu chlodniczego (moze audi w ogole tego nie mierzy?). Dlatego ostatnio nie jezdzilem zeby nie przegrzac silnika. Jutro rano z racji tego ze mam wolne bede chcial sie z tym uporac. Mam na to cala sobote :)

Mam juz zakupione 10litrow petrygo i jutro przy okazji wymiany nagrzewnicy chce tez wymienic caly plyn w chlodnicy.

Mam tez nowa nagrzewnice. Wiem ze musze zdjac caly panel przedni wewnatrz kabiny aby sie do niej dostac. Musze najpierw spuscic caly plyn? Czy musze tez zdejmowac kierownice??

Najllepiej jesli ktos kto to juz robil opisal po krotce caly proces. Badz moze macie jakies linki do takiego helpa?

Z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam

_________________
Passat B5 1998 1.8 20V ADR
Audi 80 1991 1.8 PM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 19:27:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
CZesc po 1 zmień swój podpis bo sa osoby które maja wolny net i bardzo wolno się posty otwieraja wtedy a co do zamiany nagrzewnicy użyj opcji szukaj a zobaczysz jak czesto duzo ludzi o tym pisało

http://www.tas.glt.pl/DIY/Nagrzewnica_B3B4.pdf

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2006 22:52:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.mar.2006 18:15:29
Posty: 64
Lokalizacja: Ostróda
Podpis juz zmniejszylem, chociaz tamten zamjmowal tylko 20kb to teraz po zmniejszeniu obrazka zajmuje tylko 6kb - co nawet dla modemowca nie bedzie za duzo :)

Opis rewelacyjny i jestem bardzo za niego wdzieczny. Chociaz autor zostawil kilka niedomowien, np. to ze obudowa nagrzewnicy jest przykrecona dwiema srubami od strony komory silnika.

Co ciekawe silnik rozgrzewa sie teraz szybciej ale gdy dojdzie do ok 89-91C temperatura juz nie wzrasta. W calosic wlalem petrygo, mam nadzieje ze sie sprawdzi.

Dzieki za pomoc i pozdrawiam

_________________
Passat B5 1998 1.8 20V ADR
Audi 80 1991 1.8 PM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2006 09:25:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 15:21:21
Posty: 77
Kliknij na post mojego autorstwa o tym samym temacie tam jest również instrukcja wymiany oraz niespodzianki jakie mnie spodkały przy tej wymianie i ważne uwagi abys nie popełnił tych błedów co ja.Ale ogólnie poszło sprawanie w ok 6 h.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: