Witam.
Jak w temacie. Podczas jazdy potrafilo mi bardzo mocno parowac z nawiewow w kabinie. Jak otwieralem maske jednak nie bylo widac rzadnego dymu/pary. Okazuje sie ze niemal na pewno winna jest nagrzewica poniewaz przez to cale parowanie mam tez duze straty plynu chlodzocego, ktory w duzej mierze jest woda destylowana. Dzieje sie tak od tygodnia i w chlodnicy brakowalo ponad 2 litry! Silnik bardzo szybko sie rozgrzewal i dochodzil do 100C. Dziwie sie ze zadna kontrolka nie wyskoczyla o zbyt malym cisnieniu plynu chlodniczego (moze audi w ogole tego nie mierzy?). Dlatego ostatnio nie jezdzilem zeby nie przegrzac silnika. Jutro rano z racji tego ze mam wolne bede chcial sie z tym uporac. Mam na to cala sobote
Mam juz zakupione 10litrow petrygo i jutro przy okazji wymiany nagrzewnicy chce tez wymienic caly plyn w chlodnicy.
Mam tez nowa nagrzewnice. Wiem ze musze zdjac caly panel przedni wewnatrz kabiny aby sie do niej dostac. Musze najpierw spuscic caly plyn? Czy musze tez zdejmowac kierownice??
Najllepiej jesli ktos kto to juz robil opisal po krotce caly proces. Badz moze macie jakies linki do takiego helpa?
Z gory dzieki za pomoc i pozdrawiam