co Ty kombinujesz ? przeciez zeby silnik przelozyc nie musisz ruszac linii zasilania

masz raptem jedna wiazke od kompa i to musisz zczepic z wiazka ktora jest w aucie. raptem kilka przewodow i tu nie musisz miec wielkich schematow bo zasilania do kompa od ng ida tak samo czli chodzi mi o kable w istniejacej instalacji. wycinasz wiazke kompa NG , zostaja Ci odciete kable i to jest na 99% to co trzeba wpiac do instalacji kompa od 3B . jak masz starszy typ NG gdzie zaplon byl osobno to tych kabli bedzie wiecej bo bada sie ciagnely od kompa paliwa po jednej stronie do kompa zaplonu po drugiej takze wtedy jedynie bedziesz musial przesledzic te kable zeby pozniej sie w nich nie grzebac bez sensu najlepije bedzie jak sobie rozciagniesz wiazke od 3B po silniku i bedziesz widzial co i jak. jedyne duperele po lewej stronie grodzi ktore bedziesz musial przekmbinowac to dodatkowa pompa wody i przekaznik ktory nia steruje. o to chyba wszystko